Gå til innhold

Venninner og penissnakk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Satt med en del venninner her om dagen da de plutselig kom inn på temaet penis og erfaringer. Tilbaketrukken som var og eneste gutten til stedet, valgte jeg og ikke si noe særlig. Som jeg har forstått så har ikke jenter mye erfaring med målebånd slik mange gutter har, men de brukte hender som måleinstrument og viste hva de hadde erfart før ved å demonstrere tykkelsen. Er det normalt å få et godt tak rundt roten av penis slik fingrene treffer hverandre eller slik at det er et stort mellomrom mellom langefinger og tommel? 

Selv har jeg ikke tenkt på størrelse mye før, men tenkt litt på det i etterkant. Håper på positiv respons og ikke at det er en ny penistråd igjen...

Anonymkode: b4420...936

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antar det er normalt å møte et par fingre rundt da gjennomsnittet ligger på 10-12 cm i omkrets???

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner utleverer sine partnere alt for for mye. Takk og pris for at jeg stort sett omgås mannlige venner! Jeg kan ikke fordra det der kjerringskvalleret hvor venninner utleverer dype og innerste personlige hemmeligheter til typene sine til andre venninner og sitter og ler og håner de de angivelig skal elske.

Anonymkode: 4cb9a...0f6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke du skal legge for mye i dette (heller). Husk at kvinner ofte har mindre hender enn menn, selv har jeg knøttsmå hender og da blir det feil om du tenker dine hender kontra hendene til kvinner generelt. Eller hva? 

Anonymkode: 49847...329

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syns ikke du skal legge for mye i dette (heller). Husk at kvinner ofte har mindre hender enn menn, selv har jeg knøttsmå hender og da blir det feil om du tenker dine hender kontra hendene til kvinner generelt. Eller hva? 

Sant nok :) tenker ikke på det slik at det er negativt for min egen del. Men bare interesser i å høre hva damer generelt ser på som normalt gjennom sine egne erfaringer. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok :) tenker ikke på det slik at det er negativt for min egen del. Men bare interesser i å høre hva damer generelt ser på som normalt gjennom sine egne erfaringer. 

Jeg har aldri snakket slik med venninnene. Når det kommer til sex og venninnesnakk handler det mest om det var dårlig, bra, veldig bra, eller fantastisk bra. Da er det i grunn irrelevant med detaljer, jeg vil helst ikke ha særlig detaljer. Det blir for privat. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri snakket slik med venninnene. Når det kommer til sex og venninnesnakk handler det mest om det var dårlig, bra, veldig bra, eller fantastisk bra. Da er det i grunn irrelevant med detaljer, jeg vil helst ikke ha særlig detaljer. Det blir for privat. 

Ser den og er en grunn til at jeg ble litt paff da de begynte å snakke slikt rundt meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Penisstørrelse er ikke noe jeg tenker over, så jeg overrasket over det voldsomme fokuset her inne. Tipper fingrene møtes, men ikke noe jeg har gått inn for å teste. Har heller aldri diskutert penisstørrelse eller andre detaljer med venninner. Men har spurt en venninne om råd da jeg slet med sexlysten, da ble det noen detaljer. 

Anonymkode: 142da...8ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker best når det er ca en cm mellom fingrene for at de møtes (er det enda større avstand gliser jeg som en unge som gleder seg til julaften!). Da er det lettere å runke de også, ikke komme borti min egen hånd eller han med neglene liksom

Anonymkode: 41287...931

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner utleverer sine partnere alt for for mye. Takk og pris for at jeg stort sett omgås mannlige venner! Jeg kan ikke fordra det der kjerringskvalleret hvor venninner utleverer dype og innerste personlige hemmeligheter til typene sine til andre venninner og sitter og ler og håner de de angivelig skal elske.

Ja for menn er mye bedre :rolleyes:

De snakker sikkert ikke om typene sine men ONS.

Anonymkode: 1c0c8...5ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske de så min penis og snakket om den. Den hadde de virkelig likt.. Stor og tjukk.. Mmmmm.. Blir kåt av å tenke på min egen kuk. 

Anonymkode: de300...aad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker best når det er ca en cm mellom fingrene for at de møtes (er det enda større avstand gliser jeg som en unge som gleder seg til julaften!). Da er det lettere å runke de også, ikke komme borti min egen hånd eller han med neglene liksom

Anonymkode: 41287...931

Enig! :essen2:

Jeg elsker store pikker!

Anonymkode: a7ce5...b79

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør vi? Det var veldig vanlig før man fylte 20, husker jeg, men det tror jeg nok gjelder minst like mye for gutter. Blant venninnene mine er det ikke så mye sexprat. I så fall er det f.eks. i sammenheng med en morsom historie, men uten at man trenger å gå inn på detaljer. "Han hadde så sykt stor kuk og vi hadde oss på kjøkkenbordet i en halvtime og jeg kom fem ganger" er heldigvis noe jeg slipper å høre nå for tiden.

Anonymkode: be5c6...92d

Skrevet

Jeg liker at de snakker om meg til sine venninner. :P

Skrevet

Mange kvinner snakker OM sin partner, ikke MED sin partner :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...