Gå til innhold

En ting jeg har tenkt på...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi som ikke gråter når vi reiser fra barna våres og er på tur uten de, vi må vel være helt forferdelige mødre?!... 

"alle" skal visst gråte når de er ett døgn uten barna for da viser man at man savner de å er glad i de.. 

Anonymkode: b07ef...e9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og for å legge til så savner jeg de selv om jeg IKKE griner! 

Skrevet

Det går helt fint an å ikke gråte når man savner noen eller drar ifra barna.

Betyr ikke at man ikke er en god forelder. 

Dersom du hadde ropt ut at du gleder deg helt sykt til ungene reiser bort eller at det blir sykt digg å være uten ungene i et gitt tidsrom hadde jeg heller begynt å lure. 

Mamma og pappa gråt ikke når jeg dro til utlandet med besteforeldrene mine da jeg var 9år, ei heller når jeg var med venninna mi på hytta da jeg var 7. Jeg vet at de sikkert synes det var deilig med litt barnefri og jeg tror de unnet meg å være med andre litt bort og ut også :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kjenner jeg meg ikke igjen i i det virkelig liv, men på kg, ja. 

Stort sett alle jeg kjenner irl, av slekt, venner og kolleger, er heller av typen som er sånn "Jess, endelig skal ungene på leirskole/til besto i helgen/på overnatting hos klassekamerat, så vi får litt tid for oss selv". 

Det er kun på KG jeg ser disse sippeguriene som påstår de ikke klarer gå en dag uten å se ungene sine engang. 

Anonymkode: d9686...c26

AnonymBruker
Skrevet

*kremt. 

Termingrupper på fb er lile ille som kg :laugh:

Skrevet

Man kan også være en god forelder selv om man faktisk ikke savner barna noe særlig når man er borte noen dager... mener jeg da 😊

• Liker 2
Skrevet

Oppskrifta på å bli en perfekt mor;

ett skinnende rent hjem uten rot

hjemmelagd økologisk mat

ingen er sure og alt er pedagigisk korrekt

gråte når man reiser fra barna

etc etc

passer du ikke inn i denne boksen har du feila:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av dem som synes det er deilig å dra bort fra min egen familie en helg, og reise på tur med venninner. Deilig å dra bort fra mammalivet, men også deilig å komme hjem til et hus med sine to søte barn som sover i sengene sine.

Når jeg er på jobbtur, ringer kollegaene mine mennene sine om kvelden, HVER kveld, eller om dagen, bare for å prate litt. Det har jeg aldri gjort - heller ikke mannen min. Har absolutt ikke behov for det. Likevel har vi et sterkt og trygt ekteskap. Pleier å sende melding når jeg er på flybussen på vei hjem etter en helgetur, om han gidder å varme opp litt middagsrester til meg. :)

Anonymkode: 52988...2de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...