AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg skal snart i navnefest til niesen min, og ønsker å gi en gave som både er nyttig og varig til henne. Typiske «dåpsgaver» i sølv eller tinn er liksom ikke helt i familiens stil, så jeg har tenkt å gi et Rørospledd i gave. Nå har det seg slik at barnet ikke lenger er et spebarn, men nærmere 2 år. Et babypledd (100x65 cm) synes jeg derfor blir for lite. Men bør jeg gå for et barnepledd (100x130 cm) eller er det like greit å kjøpe et voksenpledd (130x200 cm) først som sist? Noen som har relevante erfaringer å dele? Anonymkode: bfed3...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Del Skrevet 6. juni 2017 Ille like gjerne kjøpt et voksenpledd jeg. Da har hun det når hun blir voksen også Anonymkode: 6cf55...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Del Skrevet 6. juni 2017 Kjøp et voksenpledd. Barnepleddene blir raskt for små, som resulterer i at de blir stuet bort. Et voksenpledd er en gave for livet om det blir tatt vare på. Anonymkode: f858d...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dove Skrevet 6. juni 2017 #4 Del Skrevet 6. juni 2017 For en kul navnefestgave! Jeg tror jeg hadde gått for voksenpledd, først som sist. Pledd er uansett best kjempedigre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Del Skrevet 6. juni 2017 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg tenkte igrunnen i samme baner som dere, men ble litt usikker på om jeg var på rett vei. Da blir det trolig et voksenpledd til henne. Siden hun er blitt såpass stor at hun forstår at det er et selskap med gaver til henne, så får hun nok en liten leke ved siden av, også. Hilsen hun som setter alt inn på å bli favorittante Anonymkode: bfed3...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 6. juni 2017 #6 Del Skrevet 6. juni 2017 Kjempefin gave,og enig med de andre. Er ikke helt meg å svare på sånt,men likte ideen :-) vi tenker nok ofte for "tradisjonelt",og er for at en kan tenke litt utenfor boksen. Og tradisjoner er det jo her likevel. Veldig fint syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå