AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 hei. Jeg er en en jente i slutten av 20-årene som ikke er noe god på dette med dating.. Jeg tror jeg overanalyseter det meste og stresser for mye når det kommer til gutter og dating..og nå er det faktisk evigheter siden jeg har vært i noe som helst kontakt med gutter. Jeg har vært i en drøss med små forhold men aldri noe seriøst noe, og blitt mye såret av tidligere erfaringer så jeg blir fort stresset.. Men føler meg veldig klar for et ordentlig forhold nå.. og ja jeg er kanskje litt desperat men prøver veldig å roe ned og ta ting som de kommer. Jeg misunner rett og slett jenter som greier p ta ting veldig med ro.. Men jeg trenger altså litt tips til hva jeg skal gjøre nå..siden jeg kanskje ikke er flink på å gjøre ting "riktig" ift dating. kom i prat online med en fyr som viste seg å være virkelig ålreit, snill og morsom. Jeg har tidligere alltid blitt altfor betatt i utseednet og badboys og gått litt for mye etter disse typene. Tror dette har hindret mef i å få et forhold.. Så nå har jeg fokusert mest på hvordan han ER. Og vi møttes på en date, det gikk veldig fint og han prøvde å flørte med meg merker jeg og vi tekstet etterpå. Men er så red for å bli såret så var litt forsiktig med hvor mye jeg skrev like etterpå men kjenner nå at jeg er såpass nysgjerrig at jeg vil sees igjen..så sa at jeg synes det var hyggelig og kjente jeg ble mer ivrig. Men jeg overanslyseter ting veldig.. Og bare han ikke svarer eller er treig så blir jeg stresset og det tror jeg han har merket selvom vi bare har tekstet.. så jeg føler vel egentlig at jeg har holdt på å tulle det til flere ganger men har etter en stund alltid fått en ny meld\snap ol. Jeg har følt at jeg har vært den mest pratsomme over meld så har nå valgt å trekke meg litt tilbake for å kjenne litt på ting og se om han er interessert. Jeg fikk nå tross alt en koselig meld i går tidlig.. Men så er det dette med Snap som ikke er så kjent for meg.. Har ikke brukt det mye før nå.. Har iløpet av morgenen fått to private snaper av ham.. Jeg regner med jeg da kan ta dette som et tegn på at jeg forhåpentligvis ikke har skremt ham helt vekk? Eller er det vanlig å bare sende bilder til masse folk på Snap?.. Vil si at disse snapene var av det koselige slaget. Svarte ikke på den første og har nå fått en til... Jeg synes bare rett og slett det er veldig vanskelig å vite hvordan jrg skal oppføre meg.. Bør jeg vente før jeg svarer eller skal man i det hele tatt svare på sånne snaper? Bør jeg vente til jeg evt får en ordentlig meldign? Vil bare ikke gjøre noe feil... Vet jeg virker som en veldig uerfaren drittunge på det her og jeg er kanskje ikke så god på disse tingene.. jeg skrev forsiktig i går at jeg tror det blir hyggelig neste gang vi sees, når det blir. Og det trodde han og sa han. Men han liker visst at jenter tar insj til dater, men jeg føler absolutt ikke at jeg tør å be på noe ny date nå når jeg føler at han kanskje ikke har vært superivrig alle dagene nå i ettertid.. Og som jeg skrev vet jeg at det har skint litt gjennom.. Stresset mitt. Så vil bare ikke virke masete igjen. Så hva nå? :s Anonymkode: 9f0ad...321
Stoltskeiv Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Snapchat har blitt litt sånn istede for melding tror jeg. Sånn som når man er på byen så blir ikke jeg spurt etter nr, men snapp. Jeg synes du skal invitere han på en date til om det er det du vil :D Den usikkerheten din har de fleste :D 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 har litt lyst men (ja jeg overanalyserer sikkert) føler han kanskje tar d mer med ro enn meg og vil jo egentlig det selv ofw.. Og jeg savner på en måte at noen er litt "på" om du skjønner.. Er kansje litt gammeldags men er koselig å bli varta opp lott.. Men det er tross alt ikke lenge siden daten så jeg kan kanskje roe meg ned litt og se ... Men spørsmålet er om jeg bør svare på disse snapene? Er det sånn man gjør når man får et privat bilde? Det var noe koselig i disse snapene.. Ikke noe romantisk mot meg eller noe, som han tydeligvis ville vise meg.. Men ja.. Vanskelig. Men jeg regner jo med at jeg ikke hadde fått noe anap om han var helt uinteressert.. Anonymkode: 9f0ad...321
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 of ang usikkerhet.. Ja jeg tror noi ikke jeger alene om å ha usikkerheten men jeg stresser kanakjr mer på sånt enn de fleste og føler meg som en tenåring...er så forferselig redd for å trå feil hele tiden. Anonymkode: 9f0ad...321
Sykkelkopp Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Vær litt mer pågående og virk litt mer interessert om fyren ikke er like kjekk/cocky som de du ellers dater Hjelper ikke å spille hard to get om fyren gir opp 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 har ikke spilt hard to get.. Heller det motsatte. Trodde jeg skrev det tydelig. 😃 føler bare det går lirt fram og tilbake her men jeg må egentlig bare prøve å roe ned og gjøre det jeg føler for troe jeg.. Anonymkode: 9f0ad...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå