AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Jeg er begynnelsen av 30-årene og har begynt å treffe nye sex-partnere. Problemet mitt er at jeg ikke holder ut så lenge, spesielt på første runde. Da jeg var i 20-årene kunne jeg holde ut såpass lenge at en dame til slutt måtte be meg blir ferdig Men nå så kommer jeg nesten før jeg rekker å føre den inn. Jeg er omskåret, vet ikke om det har noe med saken å gjøre? Noen som har noen tips? Anonymkode: 969b9...127
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Google how to last longer in bed. Stop and go teknikken er kjent, der du må ha kustus når du runker med å stoppe i det du når peaken, la det dempe seg og starte å runke sakte igjen, stoppe når det blir intenst og du holder på å komme, la det dempe seg før du fortsetter. Gjør dette mange ganger i en runk og hver gang du runker. Hvis du ikke greier å ha selvdisiplin til å la det roe seg så finn på et gjøremål, ta ut av oppvaskmaskinen eller heng opp klesvasken, distraher deg med noe. Tenke på noe useksuelt er kjent. Begynn å syng en sang i hodet ditt eller noe. Og det å trekke seg ut å ta penetreringspauser (blir som stop and go teknikken bare med partner) er max gunstig og aller best for da får du pause i stimuleringen mens du kan gå ned å slikke eller fingre damen så hun fortsatt får stimulering, som kjent trenger en dame lenger og mer variert stimulering til å komme enn menn. Så kan du penetrere igjen etter 5-10-15 min og trekke deg ut igjen og ta pause osv. Det er også til hjelp å trene pc muskelen , først ved muskel stramming så med vekt som vått håndkle f eks. Med stram pc muskel kan man holde igjen orgasmen. Anonymkode: 8d4b4...6cb 2
Blod Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Det finnes mange måter man kan gjøre så man holder lenger. Bla. kondom eller penisring. Og om du klarer en runde til etter runde 1, så tror jeg ikke noen klager på det heller 😊
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, Blod skrev: Det finnes mange måter man kan gjøre så man holder lenger. Bla. kondom eller penisring. Og om du klarer en runde til etter runde 1, så tror jeg ikke noen klager på det heller 😊 Jeg kan klare mange runder, men merker at det blir litt "turn off" for damen når det går så fort for meg. Merker lite forskjell om jeg bruker kondom eller ikke. P-ring? Hva skal det hjelpe mot? Anonymkode: 969b9...127
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Tenk på Erna Solberg. Anonymkode: e3fe5...7e3 4
Blod Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan klare mange runder, men merker at det blir litt "turn off" for damen når det går så fort for meg. Merker lite forskjell om jeg bruker kondom eller ikke. P-ring? Hva skal det hjelpe mot? Anonymkode: 969b9...127 Penisring skal gjøre så du holder lenger før du kommer
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, Blod skrev: Penisring skal gjøre så du holder lenger før du kommer Til gjengjeld er det fryktelig ubehagelig å ha på Har prøvd det flere ganger og jeg kan skrive under på at man holder lengre, men jeg tror det har mest med at jeg hele tiden ligger og tenker på hvordan ekkelt det føles og en liten frykt på om det kunne være skadelig på utstyret, mer enn å nyte partneren min. Anonymkode: 719ff...8c8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er begynnelsen av 30-årene og har begynt å treffe nye sex-partnere. Problemet mitt er at jeg ikke holder ut så lenge, spesielt på første runde. Da jeg var i 20-årene kunne jeg holde ut såpass lenge at en dame til slutt måtte be meg blir ferdig Men nå så kommer jeg nesten før jeg rekker å føre den inn. Jeg er omskåret, vet ikke om det har noe med saken å gjøre? Noen som har noen tips? Anonymkode: 969b9...127 Ts, Omskåret her og. Kan holde jokke løs på dama 1 time i strekk så jeg "sliter" med det motsatte av deg. Ta deg minst én runk i uka for å lempe på trykket. Anonymkode: 1be4c...39d
Blod Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Til gjengjeld er det fryktelig ubehagelig å ha på Har prøvd det flere ganger og jeg kan skrive under på at man holder lengre, men jeg tror det har mest med at jeg hele tiden ligger og tenker på hvordan ekkelt det føles og en liten frykt på om det kunne være skadelig på utstyret, mer enn å nyte partneren min. Anonymkode: 719ff...8c8 Det er vel smak og behag det også, som alt annet. Skal ikke være meningen at det skal være ubehagelig 😊 er mulig ringen(e) du har prøvd har vært for små, da? Har du prøvd andre størrelser? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 55 minutter siden, Blod skrev: Det er vel smak og behag det også, som alt annet. Skal ikke være meningen at det skal være ubehagelig 😊 er mulig ringen(e) du har prøvd har vært for små, da? Har du prøvd andre størrelser? Nei, det har jeg ikke. Tenkte ikke på at det var ulike størrelser faktisk, så problemet kan jo ligge der Anonymkode: 719ff...8c8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #11 Skrevet 7. juni 2017 Hjelper henne, demper deg. Prøv Fatboy cocksleeve fra perfectfit. Finnes i 4 varianter og ulik farge. Anonymkode: ed087...4d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå