Gjest fast bruker ii Skrevet 2. januar 2005 #1 Skrevet 2. januar 2005 Noen som har hatt et (trådløst) vibrerende egg (eller noe annet) inni seg mens de har hatt samleie? Jeg har lyst til å ha noe inni meg som gjør det bedre for typen, tenker ikke på meg nå. Spurte typen om hva han liker best av samleie eller når jeg suger han. Han klarte selvfølglig ikke velge, men sa blandt annet at han liker godt når jeg koser med tungen min på penishodet hans. Derfor altså lurer jeg på om det er noe man kan ha inni musa mens man har sex.... Noe som kan pirre han litt ekstra når han kommer inn i meg.... Uff dette ble rotete men jeg håper noen har noen tips eller erfaringer og dele med meg...
Kaori Skrevet 3. januar 2005 #2 Skrevet 3. januar 2005 Tror ikke det er så lurt å stappe et vibrerende egg så langt opp i musa for at det skal være pirrende for kjæresten din. Tenk så vondt han får om han støter litt hardt og "slår" penishodet i dette vibrerende eller ikke-vibrerende egget? Ville heller anbefalt å variere samleiet på andre måter, for dette hørtes ikke ut som noe særlig godt for noen av dere. Men det er bare min mening da, men så har jeg jo ikke prøvd det heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå