AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Altså, hva er normalt for en 20 åring av skjeggvekst? Om jeg shaver meg nå, så vokser det ut etter 1 dag lissom. Anonymkode: 118d2...2cb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Helt normalt. Hos noen vokser skjegget veldig fort og hos andre går det saktere Anonymkode: 5e54c...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt. Hos noen vokser skjegget veldig fort og hos andre går det saktere Anonymkode: 5e54c...ba7 Men når noen sier veldig lite ansiktshår, hva menes? Er det lissom at det ikke vokser ut noen hår? Anonymkode: 118d2...2cb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Hva har det med seksualitet å gjøre? Anonymkode: 0ada6...bb7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Med lite ansiktshår så kommer en jeg kjenner i den kategorien. Veldig få skjegghår generelt i ansiktet, litt tilfeldig plassert. Tar en ukes tid før det er svært synlige hår. Barberer seg hver dag likevel, mest fordi det er tettere noen steder. Han er snart 30 år. Synes det høres ut som TS har tett og yppig skjeggvekst, noe som heller ikke er unormalt. Anonymkode: 540a9...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med lite ansiktshår så kommer en jeg kjenner i den kategorien. Veldig få skjegghår generelt i ansiktet, litt tilfeldig plassert. Tar en ukes tid før det er svært synlige hår. Barberer seg hver dag likevel, mest fordi det er tettere noen steder. Han er snart 30 år. Synes det høres ut som TS har tett og yppig skjeggvekst, noe som heller ikke er unormalt. Anonymkode: 540a9...1cc Hvorfor skal jeg ha tett og yppig skjeggvekst? Anonymkode: 118d2...2cb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 Sånn er det for damer som barberer seg i underlivet også. Bare forestill deg hvor plagsomt det er med korte en dags og todags hår som setter seg i stoffmaskene (systingene) på undertøyet og lugger og skrubber du Anonymkode: 46014...ded 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når noen sier veldig lite ansiktshår, hva menes? Er det lissom at det ikke vokser ut noen hår? Anonymkode: 118d2...2cb Kjæresten min har lite skjeggvekst. Det vokser ikke så tett så når han går noen dager uten å barbere seg så ser han helt dust ut (hans ord😂) Anonymkode: 5e54c...ba7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min har lite skjeggvekst. Det vokser ikke så tett så når han går noen dager uten å barbere seg så ser han helt dust ut (hans ord😂) Anonymkode: 5e54c...ba7 Hmm. Si jeg barberrer meg med maskin idag. Om to dager får jeg mye hår på haka og kinnbeina. Det er liksom ikke skjegg, men man ser tydelig at det vokser fram hår. Anonymkode: 118d2...2cb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm. Si jeg barberrer meg med maskin idag. Om to dager får jeg mye hår på haka og kinnbeina. Det er liksom ikke skjegg, men man ser tydelig at det vokser fram hår. Anonymkode: 118d2...2cb Tanker? Anonymkode: 118d2...2cb
Gjest Ingenting2 Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 Hva i all verden har SKJEGG med seksualitet å gjøre? f'ings forum ass.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå