AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Og en gammel forelskelse fra andre siden av landet plutselig tar kontakt.. Vi snakker bare mer og mer og nå til helgen møtest vi.. Uten å kunne snakke noe særlig sammen da vi begge har med kjærester og ett liv med barn osv.. Men vi møtest i jobbsammenheng.. Livet mitt nå er ingenting å skryte av med samboer som jobber hele tiden og med stebarn som jeg ikke liker.. Han det samme.. Hva gjør man??? stikker man bare av fra alt, og starter ett liv sammen?? Anonymkode: adac4...965
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Har du vurdert å gjøre det slutt med samboeren før du begynte å snakke med denne mannen? Mistrivdes du i forholdet før dette? Anonymkode: 49aa8...383 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du vurdert å gjøre det slutt med samboeren før du begynte å snakke med denne mannen? Mistrivdes du i forholdet før dette? Anonymkode: 49aa8...383 joda.. men det skjedde så plutselig.. og det har ikke vert samtaler som jeg vil si ikke er greit, før nå når vi fant ut at vi skulle på samme sted... Nei, det har jeg ikke.. jeg er jo glad i kjæresten min, men jeg har aldri trivdes med det at han har barn.. Anonymkode: adac4...965
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 jeg må si at det frister veldig å flytte til andre kanten av landet å starte på nytt.. med en mann uten barn.. og vi hadde det så fint sammen da vi hadde denne sommerflørten for lenge siden.. Anonymkode: adac4...965
Majott Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Hvis du ikke har barn selv, så er du fri til å gjøre hva du vil. Du har en livssituasjon som du ikke trives helt med, og du liker ikke stebarna. Gjør heller noe med det enn å være der du er for å være "snill pike". Det er ingen som har godt av at du ofrer deg for et liv du ikke trives med. Vet ikke hvor gammel du er, men i din situasjon ville jeg heller funnet meg en mann uten barn. Det er jo ikke sikkert det blir deg og den nye, men avslutter du forholdet du er i, og som du tydeligvis ikke trives i, så er du ihvertfall fristilt! Og kan gjøre hva du vil. Det er aldri for sent for det! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå