Gå til innhold

Sende melding til noen man har møtt et par ganger på Facebook?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes tilfeldig i forretningssammenheng to ganger og vi husket hverandre og jeg følte vi fikk god kjemi. Er det useriøst å ta kontakt på Facebook for å spørre om et møte? 

Anonymkode: fa743...b71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja litt useriøst. Og å spørre om et møte? Skal du først vise interesse for henne må du i det minste gjøre det som en mann å bruke ordet date . 

Anonymkode: 47c0b...ddc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit å ta kontakt via sosiale media, men vær litt forsiktig hvis dere har møttes i forretningssammenheng så dere ikke blander kortene her... Og verdt å tenke på at dere kan komme til å møtes senere også (om du blir avvist).

Anonymkode: a8d30...f68

Gjest padawan
Skrevet

Å ta kontakt på FB er i og for seg en ganske uskyldig måte å ta kontakt på. Siden du har mulighet til å kontakte vedkommende på FB så vet du hva h*n heter. Å bli oppringt av en tilnærmet fremmed om slikt ville iallefall jeg ha reagert på hvis jeg ikke hadde delt ut nummeret i forkant. En risikerer alltid å bli avvist men jeg synes ikke det skal være til hinder for å prøve seg.

AnonymBruker
Skrevet

Dette lyser det desperat av. Desperat får 99,9999% til å skygge banen.

Anonymkode: 43619...d1f

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Desperat fordi man ønsker å ta kontakt med noen man er interessert i?  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en hyggelig kar i forbindelse med ekstern jobb. Nå har jeg kjæreste da, men han tok kontakt på facebook, og lurte på om vi skullle finne på noe en dag. Nå har vi blitt gode venner, så jeg er glad han tok kontakt :)

Anonymkode: f8963...1ad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd flere ganger å bli kontaktet på Facebook av menn jeg har møtt en gang og to, det er jo bare hyggelig og alt annet en desperat. Hvordan skal man ellers komme i kontakt med mennesker man liker men ikke treffer ofte nok ellers til å bygge relasjoner med? 

Kjør på :tommel:

Anonymkode: 41e5b...836

AnonymBruker
Skrevet

Melding?! Vet du i det hele tatt hva melding er?

Anonymkode: 36917...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...