AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Vi møttes tilfeldig i forretningssammenheng to ganger og vi husket hverandre og jeg følte vi fikk god kjemi. Er det useriøst å ta kontakt på Facebook for å spørre om et møte? Anonymkode: fa743...b71
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Ja litt useriøst. Og å spørre om et møte? Skal du først vise interesse for henne må du i det minste gjøre det som en mann å bruke ordet date . Anonymkode: 47c0b...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Det er helt greit å ta kontakt via sosiale media, men vær litt forsiktig hvis dere har møttes i forretningssammenheng så dere ikke blander kortene her... Og verdt å tenke på at dere kan komme til å møtes senere også (om du blir avvist). Anonymkode: a8d30...f68
Gjest padawan Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Å ta kontakt på FB er i og for seg en ganske uskyldig måte å ta kontakt på. Siden du har mulighet til å kontakte vedkommende på FB så vet du hva h*n heter. Å bli oppringt av en tilnærmet fremmed om slikt ville iallefall jeg ha reagert på hvis jeg ikke hadde delt ut nummeret i forkant. En risikerer alltid å bli avvist men jeg synes ikke det skal være til hinder for å prøve seg.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 Dette lyser det desperat av. Desperat får 99,9999% til å skygge banen. Anonymkode: 43619...d1f 1
Gjest padawan Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 Desperat fordi man ønsker å ta kontakt med noen man er interessert i?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #7 Skrevet 8. juni 2017 Jeg møtte en hyggelig kar i forbindelse med ekstern jobb. Nå har jeg kjæreste da, men han tok kontakt på facebook, og lurte på om vi skullle finne på noe en dag. Nå har vi blitt gode venner, så jeg er glad han tok kontakt Anonymkode: f8963...1ad
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #8 Skrevet 8. juni 2017 Jeg har opplevd flere ganger å bli kontaktet på Facebook av menn jeg har møtt en gang og to, det er jo bare hyggelig og alt annet en desperat. Hvordan skal man ellers komme i kontakt med mennesker man liker men ikke treffer ofte nok ellers til å bygge relasjoner med? Kjør på Anonymkode: 41e5b...836
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #9 Skrevet 8. juni 2017 Melding?! Vet du i det hele tatt hva melding er? Anonymkode: 36917...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå