Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som ikke får sendt inn meldekort? Det kommer opp "Vi beklager. Det er ikke kontakt med alle baksystemene, og det kan hende du ikke får opp all tilgjengelig informasjon."

Og når jeg trykker på meldekort står det at "Tjenesten er utilgjengelig". Aldri opplevd før. Håper ikke det bare er hos meg :sjokkbla:

Anonymkode: af5fd...8f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som i alle andre tilfeller på nav.no..................PRØV IGJEN LITT SENERE

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke klart det det siste døgnet. Dumt, for da får jeg ikke penger til den tiden jeg trodde..

Anonymkode: 3d833...44f

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Antoinette skrev:

Det er som i alle andre tilfeller på nav.no..................PRØV IGJEN LITT SENERE

Mener du at det står på forsiden? Jeg har ikke pc, bare mobil. Og på mobilversjonen står det ingenting. Jeg har prøvd siden lørdag ;) men takk for svar. Ts

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller ikke klart det det siste døgnet. Dumt, for da får jeg ikke penger til den tiden jeg trodde..

Anonymkode: 3d833...44f

Nei nettopp... Jeg får mistesats, så er ganske avhengig av at pengene kommer til tiden :( Men men, er ikke så mye å gjøre med det. Bare glad for at det ikke var bare hos meg. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sendte dere ikke inn meldekort på lørdag??

Anonymkode: 0318c...c93

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk den meldingen igår og søndag, men fikk sendt idag. Og du som spør hvorfor vi ikke se der lørdag, jeg måtte en hastetur på sykehuset (har hissig kreft) 

Anonymkode: 06aff...ce8

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitat

Mener du at det står på forsiden? Jeg har ikke pc, bare mobil. Og på mobilversjonen står det ingenting. Jeg har prøvd siden lørdag ;) men takk for svar. Ts

Nei si det, c93. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig å få sånne saklige svar som virkelig løser problemet! :ironi: Hvis du hadde kunnet lese, så ville du sett at TS skriver at h*n har prøvd siden lørdag. 

Anonymkode: c02a8...06e

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk fint nå. Jeg fikk ikke til å sende meldekort verken lørdag, søndag eller i går, men nå gikk det omsider... 

Anonymkode: 8f3e8...da7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå gikk det :) Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...