meelissa Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Hei! Begynte med Obagi 25.04 og har fått masse kviser etter dette. Hadde ikke så mange kviser i utgangspunkt, men litt uten hud og store porer. Alle kvisene er på haka og det er ubehagelig. Jeg har også fått en del underjordiske kviser, som jeg ikke har vært plaga med før. Bør jeg fortsette med Obagi? I så fall: hvor lang tid bør man gi en slik serie?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Altså - fikk du ikke med deg heftet som sier; 0-6 uker: Huden blir verre. Kundene hater det. 6-12 uker: Huden blir bedre. Kundene ser bedring. 12-18 uker: Huden er fantastisk. Kundene elsker det. For slik er Obagi. Huden din skal kvitte seg med all dritten du har liggende under og det tar tid. Hvilke produkter bruker du? Flasser du og er rød? Anonymkode: 28fbd...275
meelissa Skrevet 6. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2017 Nei fikk ikke det bruker exfoliating cleanser, te-pads, daily power defense og skrubben. I tillegg fikk jeg beskjed om å smøre på Airol hver kveld. Jeg er både rød og flasser lett, men mest urenheter som plager meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå