Gå til innhold

Det går like dårlig hver gang...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver som anonym denne gangen.

Det har som regel gått skeis på datingfronten, enten ved at jeg har driti meg ut, eller at det har vært noe med henne, eller at andre omstendigheter har gjort at det ikke har gått veien.

I helgen var jeg ute, og hadde det ganske gøy. Kom i kontakt med en ganske søt og hyggelig jente, vi pratet litt, gikk inn og danset. Før jeg visste ordet av det sto vi og kysset. Pratet litt mer (jada, gir henne komplimenter, som jeg står fullt og helt inne for), danset, og...

På et punkt sier jeg at hun er en jeg har lyst til å bli bedre kjent med, men hun skal jo veldig snart til andre siden av jordkloden, så ville bli vanskelig. Kjente jeg ble litt trist der og da, men tok det med fatning. Hun ville ha mitt tlf, og det fikk hun. Så sa vi ha det til hverandre, hvor jeg så gikk til nattbussen. Ble en trist tur hjem.

Dagen etter fikk jeg en melding fra henne hvor hun sa hun satte veldig pris på å ha truffet meg. Svarte tilsvarende tilbake, med at jeg syntes det var trist at hun skulle dra, at hun var en jeg tenkte å bli bedre kjent med, men at jeg var enig i at det ville bli vanskelig.

Er vel ikke så mye å "løse" i denne tråden, anser henne som borte nå, men bare et lite hjertesukk. Et øyeblikk trodde jeg at den dårlige trenden over mange år skulle ta slutt, men neida, enda et slag i trynet. Nesten så man kan lure på om det hviler en slags forbannelse her, andre som har opplevd det slik?

Anonymkode: ca1ef...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Taper jo ingenting på å holde kontakten mens hun er bortreist. Hun kommer jo tilbake til slutt. 

I tillegg at du tar deg tia til å prate med henne over så mange mnd vil dere bli godt kjent og viser at du er seriøs og ikke bare ute etter sex.

Endret av herremann
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Her har jo du lykkes til de grader. En jente tar sjelden initiativ uansett om hun er interessert eller ikke. Sørg alltid for å være den som får nummeret!

Spør om snap så holder dere kontakt i ny og ne (ikke for ofte), og når hun er tilbake spør du om å møtes.

MEN: Ikke sats alt på henne, hun er tross alt lenge borte og mye kan skje. Se på det som et av mange alternativer.

Endret av jodajipp
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hun sa at det måtte bli til at vi fikk ha det som et godt minne, og det respekterer jeg fullt ut, noe jeg også ga uttrykk for.

AnonymBruker
Skrevet

Mener du å si at hun teller som et ærlig forsøk på å finne kjærligheten liksom? En dame du traff på fylla på byen én gang? 😅 Altså da er du nok mer trist fordi du har fått for deg at hun må ha vært "the one", uten at du egentlig kjenner henne engang. 

Tenkte kanskje du hadde vært i samme båt som meg, datet mange over lengre tid, men alt det aldri klaffa for begge. 

Anonymkode: 2d34e...793

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sa at det måtte bli til at vi fikk ha det som et godt minne, og det respekterer jeg fullt ut, noe jeg også ga uttrykk for.

Du har ingenting å tape på å spørre om snapchat. Er ikke slik at hun hadde foreslått "la oss møtes om 6 måneder" heller.

Skrevet (endret)

Vel, skal snart i bryllup, og de som skal gifte seg traff hverandre nettopp "på fylla", altså på byen.

Endret av sjonkelrolf
Skrevet
1 minutt siden, sjonkelrolf skrev:

Vel, skal snart i bryllup, og de som skal gifte seg traff hverandre nettopp "på fylla", altså på byen.

Poeneget var vel at dette ikke var noe mer enn en kveld på fylla. Regner med de som gifter seg møttes igjen noen ganger.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, jodajipp skrev:

Poeneget var vel at dette ikke var noe mer enn en kveld på fylla. Regner med de som gifter seg møttes igjen noen ganger.

Helt sant. Men det startet med en kveld "på fylla"...

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe snapchat-menneske. Sånne ting har aldri falt naturlig for meg.

Nei, er nok bare å ta det som et minne, og gå videre. Hun har nr mitt, i det minste. Får se hva som måtte skje i fremtiden.

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Helt sant. Men det startet med en kveld "på fylla"...

Jammen herlighet. Du skjønner vel at det er forskjell på å møtes på fylla for så å begynne å date og bli kjent med hverandre og det å møtes på fylla én gang og aldri sees igjen? 😂 Jeg skrev da virkelig ikke at det ikke går an å finne sin en kjæreste på fylla om det var meg du siktet til, har gjort det selv jeg. Forskjellen er at vi faktisk begynte å date etterpå;) TS skriver jo at de møttes noen timer på byen og at hun har skrevet at hun bare vil at det skal være et "fint minne". Altså hallo. 

Anonymkode: 2d34e...793

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gikk du trist hjem? Det var jo en kjempekoselig kveld?! Du fikk jo til og med kysse! Wow! Win! Herlig!
Dagen etter fikk du melding av hun, det vitner om at du gjorde godt inntrykk og gjorde noe riktig! :)

Hvorfor så trist for at hun skal reise bort? Du kjente hun jo egentlig ikke engang?

Virker som du jakter det å få kjæreste/oppmerksomhet , men ikke bryr deg så mye om hvem det er, og at du knytter deg til personen fordi du knytter deg til IDEEN om personen. Personen kan du jo ikke ha rukket å knytte deg til så fort. Men du begynte å se for deg at dette kunne bli bra, at dere skulle date, og at dette kanskje var drømmedama. Ja kanskje det var det, men sannsynligvis ikke (man skal kysse mange frosker for å finne prinsessa osv).

Hun reiser, men du er en erfaring rikere, du fikk bekreftelse på at det du gjorde den kvelden var sjarmerende, og du ble til og med tatt seriøst dagen etter og ikke ledd bort som en fyllarotings. Lær av det, voks på det, og prøv videre! Drømmedama kommer, det du søker etter kommer, men du må ikke tro og håpe at alle du får connection med er den du blir kjæreste med, da kommer du til å bli veldig skuffa, mange ganger. Ta ting mer som det kommer! Ikke begynn å legg håp og fantasier i noen bare fordi du ønsker deg kjæreste eller mer suksess på damefronten, det som skjer det skjer! :)

Anonymkode: b0822...f04

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har som regel gått skeis på datingfronten, enten ved at jeg har driti meg ut, eller at det har vært noe med henne, eller at andre omstendigheter har gjort at det ikke har gått veien.

I helgen var jeg ute, og hadde det ganske gøy. Kom i kontakt med en ganske søt og hyggelig jente, vi pratet litt, gikk inn og danset. Før jeg visste ordet av det sto vi og kysset. Pratet litt mer (jada, gir henne komplimenter, som jeg står fullt og helt inne for), danset, og...

På et punkt sier jeg at hun er en jeg har lyst til å bli bedre kjent med, men hun skal jo veldig snart til andre siden av jordkloden, så ville bli vanskelig. Kjente jeg ble litt trist der og da, men tok det med fatning. Hun ville ha mitt tlf, og det fikk hun. Så sa vi ha det til hverandre, hvor jeg så gikk til nattbussen. Ble en trist tur hjem.

Dagen etter fikk jeg en melding fra henne hvor hun sa hun satte veldig pris på å ha truffet meg. Svarte tilsvarende tilbake, med at jeg syntes det var trist at hun skulle dra, at hun var en jeg tenkte å bli bedre kjent med, men at jeg var enig i at det ville bli vanskelig.

Er vel ikke så mye å "løse" i denne tråden, anser henne som borte nå, men bare et lite hjertesukk. Et øyeblikk trodde jeg at den dårlige trenden over mange år skulle ta slutt, men neida, enda et slag i trynet. Nesten så man kan lure på om det hviler en slags forbannelse her, andre som har opplevd det slik?

Forventer du seriøst at det er kvinnen i ditt liv bare fordi dere danser og kliner litt? Du virker desperat. Ta det med ro! Ikke stress så mye, ikke synk helt sammen bare fordi det ikke ble noe mer med akkurat den damen. 

Anonymkode: 54f2f...aac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, sjonkelrolf skrev:

Her snakker man ikke om hvordan man møttes i utgangspunktet... Her snakker man om å få "kjærlighetssorg" allerede for en man har møtt 1 gang på byn, og overhodet ikke kjenner :)  

Anonymkode: 41248...d4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var da veldig dramatisk. Selvfølgelig føles det ut som det går skeis når du legger SÅ mye i bare ett par timers møte. Måten du tenker på er ikke bra for deg og du må lære deg å slappe av. Ikke tro at alle du møter er kvinnen i ditt liv.

Anonymkode: 3ce3e...b56

• Liker 2
Skrevet

Ts, denne lærer alle jenter seg når vi vokser opp. Kanskje dere burde se mer på jentefilmer dere også, å innse at man må gjennom maaaange avvisninger, bommerter og heartbreaks før det belønner seg :) Its just a part of life! 

AnonymBruker
Skrevet
På 5.6.2017 den 23.35, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt forbausende at en person du har møtt ute på byen en eneste kveld har såpass innvirkning på deg. Det gjør meg skikkelig skeptisk... 

Er virkelig såpass mange mennesker kompatible med deg, slik at håpet ditt mates såpass fort? Det kan tyde på desperasjon, noe som kan ødelegge for deg.

Du nevner selv at du har driti deg ut..Hva med litt mer selvinnsikt? 

Anonymkode: 16b4c...f08

AnonymBruker
Skrevet

Du romantiserer og forherliger dette fordi du vet at det ikke kan bli noe (eventuelt ikke før om veldig lenge).

Anonymkode: 0c0d2...83c

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt forbausende at en person du har møtt ute på byen en eneste kveld har såpass innvirkning på deg. Det gjør meg skikkelig skeptisk... 

Er virkelig såpass mange mennesker kompatible med deg, slik at håpet ditt mates såpass fort? Det kan tyde på desperasjon, noe som kan ødelegge for deg.

Du nevner selv at du har driti deg ut..Hva med litt mer selvinnsikt? 

Det handler vel ikke om at akkurat denne jenta har gjort så stort inntrykk på han, men at han føler at det aldri går veien.

Man trenger jo ikke være desperat for å sutre litt på KG. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Gardermobanen skrev:

Det handler vel ikke om at akkurat denne jenta har gjort så stort inntrykk på han, men at han føler at det aldri går veien.

Man trenger jo ikke være desperat for å sutre litt på KG. 

Jeg har ikke sagt at han ER desperat, jeg har sagt (ut i fra innlegg, som er det eneste jeg har å forholde meg til) at det jeg beskrev/kommenterte kan tyde på desperasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...