Lillesøster Skrevet 2. januar 2005 #1 Del Skrevet 2. januar 2005 Er interessert i et slikt et. Vet at rv holder slike, men det er vel bare for medlemmer? Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #2 Del Skrevet 2. januar 2005 Unge Høyre holder årlige Bøllekkurs men da må en nok melde seg inn tror jeg- eller bare betale et beløp hvsi du ikke vil være medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 3. januar 2005 #3 Del Skrevet 3. januar 2005 Man må absolutt ikke være medlem i RV for å være med... Bøllekurs anbefales veldig mye :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 4. januar 2005 Trist at det ikke finnes et slik kurs uavhengig av medlemskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 26. september 2005 #5 Del Skrevet 26. september 2005 Var det ikke nettopp det jeg sa at det gjorde da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #6 Del Skrevet 26. september 2005 Trist at det ikke finnes et slik kurs uavhengig av medlemskap. ← Leser du hva som skrives her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 26. september 2005 #7 Del Skrevet 26. september 2005 Rød Ungdom arrangerer bøllekurs. Man trenger IKKE være medlem for å bli med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 26. september 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 26. september 2005 Leser du hva som skrives her? ← Joda, men av og til kan det gå litt fort i svingene. Denne tråden er gammel, men bøllekurs er virkelig aktuelt. Egentlig ønsker jeg et kurs hvor jeg kan lære meg å bli tøffere i forhandlinger og flink til å sette grenser. Men kanskje det omfavner dette bøllekurset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. september 2005 #9 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har vært på "Bøllekurs for bibliotekarer"... men det passer vel kanskje ikke helt for deg? *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 26. september 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har vært på "Bøllekurs for bibliotekarer"... men det passer vel kanskje ikke helt for deg? *ler* ← Hva i guds navn lærer dere der. Alle bibliotekarer ser veldig ufarlige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. september 2005 #11 Del Skrevet 26. september 2005 Hehe.. Man lærer å bli litt mer "synlige", å være med å kjempe om middlene i kommunen feks... Stå fram med krava sine ovenfor rektor hvis man jobber i skole... Lobbyvirksomhet... Som du selv sier: bli tøffere i forhandlinger og mer selvsikker i diskusjonerm, sette grenser... Bibliotekarer blir jo alltid sett på som ufarlige og lavmælte, "gjør ikke noe om vi kutter litt i budsjettet der, de klager sikkert ikke... og dessuten trenger de vel ikke SÅ mye penger? De har jo så mange bøker fra før..." Her er sitat fra innbydelsen til "Bøllekurs for skolebibliotekarer" arrangert av Biblioteksentralen: Norske skolebibliotekarer er for lite "bøllete"! Dagen består av et motivasjonskurs som øker selvtilliten, trening i å ta avgjørelser og å takle vanskelige situasjoner på jobben. Hvordan "går man løs" på rektor, lærere, lokalpolitikere og andre sentrale personer for å få/eller utvikle sitt kjære skolebibliotek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 26. september 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 26. september 2005 Kult. Skulle gjerne vært slike kurs for alle "snille" jenter i jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 30. september 2005 #13 Del Skrevet 30. september 2005 Vi skal faktisk arrangere et bøllekurs for jenter i Haugesund i nærmeste framtid Noen i nærheten som går på ungdomsskole eller videregående som er interesserte eller vil vite mer, send meg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå