AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Jeg skriver en søknad nå for en større stilling innen salg. Nå jobber jeg i detaljhandel, men ønsker denne stilligen fordi jeg ønsker å utvikle meg som selger. Jeg har skrevet det, men føler jeg må komme med et "fordi". Hvorfor vil akkurat den bedriften gi meg den muligheten? Jeg står helt fast, for jeg bare føler det. Klarer ikke tenke på akkurat hvorfor... Føler ikke jeg kan skrive det uten et "hvorfor". Noen forslag? Anonymkode: 1674d...780
sunflower Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Det er jo vanskelig å svare helt konkret når man ikke vet hvilken bedrift det er snakk om, men her er noen eksempler som kanskje kan være til hjelp? - Karrieremuligheter innad i bedriften - Bedriften tilbyr utfordringer som er nye for deg og som du kan vokse på - Bedriften tilhører et marked i utvikling - Muligheter for kursing og (videre)utdanning i jobben - Opplærings-/oppfølgingsplaner, læringskultur, en bedrift hvor "man tar seg tid til å bli god" (et punkt det muligens kan være vanskelig å si noe om i søknaden alt etter hvor godt du kjenner bedriften)
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 11 minutter siden, sunflower skrev: Det er jo vanskelig å svare helt konkret når man ikke vet hvilken bedrift det er snakk om, men her er noen eksempler som kanskje kan være til hjelp? - Karrieremuligheter innad i bedriften - Bedriften tilbyr utfordringer som er nye for deg og som du kan vokse på - Bedriften tilhører et marked i utvikling - Muligheter for kursing og (videre)utdanning i jobben - Opplærings-/oppfølgingsplaner, læringskultur, en bedrift hvor "man tar seg tid til å bli god" (et punkt det muligens kan være vanskelig å si noe om i søknaden alt etter hvor godt du kjenner bedriften) Takk ønsker ikke være konkret Anonymkode: 1674d...780
sunflower Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk ønsker ikke være konkret Anonymkode: 1674d...780 Nei, det forstår jeg godt:) Håper det var litt til hjelp! Lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 5 minutter siden, sunflower skrev: Nei, det forstår jeg godt:) Håper det var litt til hjelp! Lykke til:) Absolutt! Tusen takk Anonymkode: 1674d...780 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå