Haugenjenta Skrevet 5. juni 2017 #21 Del Skrevet 5. juni 2017 Det kommer litt an på groprosessen hos mine, men jeg har de siste årene brukt Bacimycin og Spenol eller Helosan. Jeg har sessions ganske sent på dagen så jeg lar plastikken være på til dagen etter, med mindre jeg væsker veldig mye. Vasker med så varmt vann som jeg tåler på det stadiet, og ørlite grønnsåpe, skyller veldig godt. Smører på Bacimycin og ser an hvoran ståa er; inne i mellom lar jeg være å ta på ny plastikk om dagen hvis jeg vet jeg skal ta det med ro og smører da med Spenol/Helosan, men har plastikk på de første par nettene, da smører jeg med Bacimycin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #22 Del Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du brukte ikke antibakteriell krem? På siden til tatoveringsstudoet jeg skal til (som er svært seriøst) står det at jeg skal bruke antibakteriell krem. Skal pakke den inn i gladpack i 3 dager og så pakke den ut og vaske den 2-3 ganger daglig i disse dagene og pakke inn i ny gladpack. Står ingenting om merker, så tenker å kjøpe inn på forhånd og eventuelt kjøpe noe annet mandagen (altså dagen etter) dersom noe annet blir anbefalt. Anonymkode: 8cac2...b4a Jeg had tatovert meg en del ganger hos forskjellige studio. Gjengangeren er vask med grønnsåpe som er antibakteriell, så smøre med helosan og pakke inn i plast i 3 dager for å holde tatoveringen hydrert og unngå skorpe. Du trengerninne antibakteriell krem når du uansett skal vaske med antibakteriell såpe. Anonymkode: 70d6b...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #23 Del Skrevet 5. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg had tatovert meg en del ganger hos forskjellige studio. Gjengangeren er vask med grønnsåpe som er antibakteriell, så smøre med helosan og pakke inn i plast i 3 dager for å holde tatoveringen hydrert og unngå skorpe. Du trengerninne antibakteriell krem når du uansett skal vaske med antibakteriell såpe. Anonymkode: 70d6b...a64 Eller, helosan er jo antiseptisk, som er nesten det samme som antibakteriell, så du er ganske safe med den kremen. Anonymkode: 70d6b...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå