Gå til innhold

Livredd for fittefis

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hvilken sammenheng fittefis og nytelse har? :laugh: Du får ikke fittefis fordi du nyter sexen, du får det fordi luft blir presset inn i skjeden. 

Anonymkode: 0c9e3...c40

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fittefis har da ingenting med nytelse å gjøre :fnise: 

Anonymkode: 28753...031

Ja det er morsomt at jeg har en Kjære som prøver å gjøre ting mindre flaut for meg.

Og jo, det kan ha med nytelse å gjøre også, jo kåtere man blir, jo mer utvider man seg, og jo mer luft kan bli presset inn. så... for all del, le av at jeg har en som prøver å gjøre ting mer komfortabelt for meg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får man oftest fittefis når man er vid eller trang?

Anonymkode: 6f037...c5a

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på kompatibiliteten med partner, syklus med mer.

Jeg fittefiser når jeg har mensen feks. Uten sex, assa.

Anonymkode: 2f117...1a7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det bare en sjelden gang i doggy, men man hører jo tydelig forskjell på fitte og rumpefis.
Uansett, snakk med han på forhånd hvis det uroer deg.

Anonymkode: 1eaf9...314

Skrevet

Tror han er mer nervøs enn deg. Hva han skal gjøre "der nede", ikke komme for tidlig, ikke miste ereksjonen, om penisen er stor nok osv osv.

Ta heller å prat litt sammen før dere setter i gang :)

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for personangrep.

Edie, mod.

Skrevet

Synes ikke gutter skal reagere på dette, men kan jo hende han gjør det siden han er så uerfaren.

Du kan be han se episode 4, sesong 13 av South Park. De tar opp temaet på en seriøs og god måte. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Fysikeren skrev:

Synes ikke gutter skal reagere på dette, men kan jo hende han gjør det siden han er så uerfaren.

Du kan be han se episode 4, sesong 13 av South Park. De tar opp temaet på en seriøs og god måte. 

Hva tenker du om fittefis om d skjer under akten?

Anonymkode: 819d8...f72

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om fittefis om d skjer under akten?

Anonymkode: 819d8...f72

Tenker bare "sånn skjer", og later som ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet
På 6. juni 2017 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Fittefis får man når han partneren drar penis litt for langt ut før han kjører den inn igjen. Typisk ved sex bak fra når man kjører på litt ekstra hardt og fort. Da fylles skjedden med luft. Vil egentlig ikke tro det har noe med størrelser på noen av de kjønnene å gjøre, da skjedden strekker seg i størrelsen etter penisen, tett, og der skapes nesten vakuum. Kanskje, hvis vi snakker litt ekstra tynn pennis + ekstra vid åpning på vagina, da får ikke disse to oppleve fittefis uansett hvor hardt de kjører på, men ellers... for alle andre tror jeg det er ganske vanlig.

Anonymkode: 411f9...b57

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fittefis får man når han partneren drar penis litt for langt ut før han kjører den inn igjen. Typisk ved sex bak fra når man kjører på litt ekstra hardt og fort. Da fylles skjedden med luft. Vil egentlig ikke tro det har noe med størrelser på noen av de kjønnene å gjøre, da skjedden strekker seg i størrelsen etter penisen, tett, og der skapes nesten vakuum. Kanskje, hvis vi snakker litt ekstra tynn pennis + ekstra vid åpning på vagina, da får ikke disse to oppleve fittefis uansett hvor hardt de kjører på, men ellers... for alle andre tror jeg det er ganske vanlig.

Anonymkode: 411f9...b57

Men en trang mus vil vel presse ut luften?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...