sjokoladeelskeren Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 (endret) heihei! Jeg har holdt på med en gutt ei stund nå, og jeg føler vi begge har lyst til "å ta et steg videre" nå, det eneste som stopper meg er at jeg er så livredd for å få fittefis. Det skjer med meg ganske ofte, og det er så utrolig pinlig! Det gjør det heller ikke noe bedre at han er jomfru, og dermed sikkert tror jeg fiser på ordentlig dersom det skjer. Noen som har tips til hvodan jeg kan unngå fittefis? Eventuelt hva jeg kan si til han på forhånd for å gjøre det litt mindre kleint dersom det skulle skje? (Vi er begge 18 år) Endret 6. juni 2017 av sjokoladeelskeren
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Sikkert lurt å snakke med ham om dette på forhånd? Så er han forberedt. Jeg har opplevd dette noen ganger, men det har skjedd nesten bare de gangene jeg har blir tatt bakfra. Ikke ellers. Og ja, fittefis er kleint... Anonymkode: 4ca7a...6a3
Mr. Kilmister Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Det er helt normalt, mange jenter opplever det. Ikke noe å være flau for, bare si det til han😉 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Det er bare å si det som det er, at det skjer fordi luft blir presset inn i skjeden. Ikke noe verre enn det, og ikke noe å være flau over. Anonymkode: 135b6...117
stan Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 Vi menn skjønner at når dama fiser i takt med jukkinga så er det fittefis. Hvis jeg er i tvil så endrer jeg bare takten litt. 3
SlemUlv Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 Kjære syns det er søtt når jeg blir flau pågrunn av det. Som han sier, det viser jo bare at jeg nyter sexen vi har <3 Snakk sammen, fortell ham at dette kan skje og hva det er
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 3 minutter siden, stan skrev: Vi menn skjønner at når dama fiser i takt med jukkinga så er det fittefis. Hvis jeg er i tvil så endrer jeg bare takten litt. Hvis mannen prøver å avsløre meg på denne måten så endrer jeg bare takten på fisingen Anonymkode: 6597a...7fe 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #8 Skrevet 5. juni 2017 7 minutter siden, stan skrev: Vi menn skjønner at når dama fiser i takt med jukkinga så er det fittefis. Hvis jeg er i tvil så endrer jeg bare takten litt. Men på meg skjer det som oftest når vi skal skifte stilling. Grusomt pinlig, men alle som har hatt sex en god del ganger før bare ler av det, TS. Det er bare luft som blir skyvd inn som må ut igjen, vanskelig å unngå Anonymkode: 0c235...fd4 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #9 Skrevet 5. juni 2017 Det er jo han som lager "fittefisen". Er det noen som skal bli flau er det jo han. Ellers kan dere tenke på om dere egentlig er klar for sex når dere ikke kan snakke om dette sammen. Anonymkode: a9064...7f5 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #10 Skrevet 5. juni 2017 Hæ? Haha! Snakke med han om det? Nei herregud, fittefis er helt normalt! Ingen som syntes det er flaut, jo kanskje når man er veldig ung og aldri har hørt det før, men det er jo helt vanlig og litt eldre gutter registrerer det ikke engang! Jeg får det av og til jeg også, og bare later som ingenting, ved ett tilfelle så ble jeg litt flau men gutten bare peisa på videre som ingenting hadde skjedd, og smilte av glede. Etterpå sa han at det hørtes ut som fitta var fornøyd ihvertfall Så fittefis er virkelig ikke noe å hverken grue seg eller være flau for, det er helt naturlig når penis trekkes for langt ut av vagina og støtes raskt inn igjen at den drar med seg litt luft, og den luften må jo ut igjen ! No biggie! Blir hvertfall ENDA flauere og mer fokus på det om du liksom skal snakke med han om det på forhånd ! Herregud så kleint ! Nei bare lat som ingenting når det skjer, det gjør gutten også. Samme det vel, sex gir mange lyder, fittefis er en av dem Anonymkode: 650f3...049 4
stan Skrevet 5. juni 2017 #11 Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men på meg skjer det som oftest når vi skal skifte stilling. Grusomt pinlig, men alle som har hatt sex en god del ganger før bare ler av det, TS. Det er bare luft som blir skyvd inn som må ut igjen, vanskelig å unngå Anonymkode: 0c235...fd4 Det er jo skikkelig gøy! Ofte det lett å få slutt på det ved å endre vinkelen litt, og ta et par rolige og dype støt. Mye artigere er å kjøre på i en lynrask takt, med masse lyd. Mer enn et samleie har blitt avbrutt av latterkrampe her i heimen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #12 Skrevet 6. juni 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men på meg skjer det som oftest når vi skal skifte stilling. Grusomt pinlig, men alle som har hatt sex en god del ganger før bare ler av det, TS. Det er bare luft som blir skyvd inn som må ut igjen, vanskelig å unngå Anonymkode: 0c235...fd4 Jeg får også fittefis når vi skal bytte stilling Ikke hver gang det skjer, men noen ganger. Vet ikke hvorfor det skjer. Da jeg var i tenårene så synes jeg fittefis var SÅ pinlig, men nå bryr jeg meg ikke så mye om det. Anonymkode: 44856...2c4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #13 Skrevet 6. juni 2017 13 timer siden, sjokoladeelskeren skrev: Eventuelt hva jeg kan si til han på forhånd for å gjøre det litt mer kleint dersom det skulle skje? Vil du ha det enda flauere? Anonymkode: 0efb7...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #14 Skrevet 6. juni 2017 13 timer siden, kattepusen skrev: Kjære syns det er søtt når jeg blir flau pågrunn av det. Som han sier, det viser jo bare at jeg nyter sexen vi har <3 Snakk sammen, fortell ham at dette kan skje og hva det er Skjønner ikke helt hvilken sammenheng fittefis og nytelse har? Du får ikke fittefis fordi du nyter sexen, du får det fordi luft blir presset inn i skjeden. Anonymkode: 0c9e3...c40 6
Orientalsk Skrevet 6. juni 2017 #15 Skrevet 6. juni 2017 (endret) .. Endret 5. april 2018 av Orientalsk
Vera Skrevet 6. juni 2017 #16 Skrevet 6. juni 2017 12 timer siden, stan skrev: Det er jo skikkelig gøy! Ofte det lett å få slutt på det ved å endre vinkelen litt, og ta et par rolige og dype støt. Mye artigere er å kjøre på i en lynrask takt, med masse lyd. Mer enn et samleie har blitt avbrutt av latterkrampe her i heimen. Du er en hedersmann @stan 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #17 Skrevet 6. juni 2017 Det er helt normalt! Hvis han ikke har hørt om det, og aldri opplevd det før, så er det bare å le litt av det og fortelle hvor lyden kom fra. Ikke noe vits å snakke med han om det før dere har sex, det blir nok bare kleint. Mest sannsynlig kommer han nok bare til å synes det er morsomt hvis det skjer, hvis du ler og forteller hvor det kom fra. Bare en liten historie som kan gjøre at du ser litt mer humoristisk på det: Jeg og kjæresten hadde kun vært sammen én uke eller noe, og han tok meg i doggy. Når vi skulle skifte stilling ville aldri fittefisene ta stopp, lå å "fjertet" leenge. Det endte opp med full latterkrampe hos oss begge, noe som gjorde at jeg fittefeis enda mer Det var faktisk utrolig morsomt Anonymkode: 3d055...e08
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #19 Skrevet 6. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare en liten historie som kan gjøre at du ser litt mer humoristisk på det: Jeg og kjæresten hadde kun vært sammen én uke eller noe, og han tok meg i doggy. Når vi skulle skifte stilling ville aldri fittefisene ta stopp, lå å "fjertet" leenge. Det endte opp med full latterkrampe hos oss begge, noe som gjorde at jeg fittefeis enda mer Det var faktisk utrolig morsomt Anonymkode: 3d055...e08 Ser det for meg Anonymkode: 44856...2c4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #20 Skrevet 6. juni 2017 17 timer siden, kattepusen skrev: Kjære syns det er søtt når jeg blir flau pågrunn av det. Som han sier, det viser jo bare at jeg nyter sexen vi har <3 Snakk sammen, fortell ham at dette kan skje og hva det er Fittefis har da ingenting med nytelse å gjøre Anonymkode: 28753...031 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå