AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Det har seg sånn at jeg akkurat har funnet meg en herlige type. Vi er ikke sammen, men jeg vil si at vi er i "holde på" fasen hvor vi holder rundt hverandre og koser, men ingen kyssing eller noe seksuelt. Jeg har kjent gutten i litt mer enn én måned og jeg har blitt ganske godt kjent med han på kort tid. Problemet er at jeg har ingen sterke følelser for denne gutten, jeg er faktisk ikke sikker på om jeg liker han på den måten. Jeg vet heller ikke om jeg klar for et forhold, men har er så snill og grei med meg og vi morer oss veldig sammen. For å være helt ærlig, vet jeg ikke om jeg er forelsket i han heller. Jeg er redd for at det ikke kommer til å dukke opp noen følelser og at jeg kommer til å såre med ham, noe som jeg vil unngå. Selvfølgelig, i den fasen som vi er i nå skal man jo undersøke og finne ut om vi passer sammen, men jeg er bare så forvirret over hva jeg vil. Jeg vil være med han, men samtidig har jeg fått nok av ham. Jeg har alltid ønsket med en kjæreste, men nå som jeg har muligheten, innser jeg at dette er kanskje ikke noe for meg. Hjernen min vil ikke fortelle meg hva jeg føler og tenker. Alt er bare et evig rot. Hjelp Anonymkode: 478bb...a86
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Holdt på i 1 mnd uten en eneste seksuell tilnærming eller kyss? Ikke rart du ikke har fått følelser. Anonymkode: a67d8...40b
smilo Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Hvor gammel er du? Det du skriver gjør at jeg tenker på min datter, nemlig. Men for å svare deg seriøst. Jeg tror du er mer opptatt av å få deg kjæreste, enn hva det vil si å ha en kjæreste. Så jeg vil anbefale deg å trekke deg ut av dette forholdet, da han sannsynligvis har mere følelser for deg og vil bli er såret jo lenger du blir i forholdet. I tillegg frykter jeg at du kan føle deg presset til å ha sex selv om du egentlig ikke vil,, etterhvert. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holdt på i 1 mnd uten en eneste seksuell tilnærming eller kyss? Ikke rart du ikke har fått følelser. Anonymkode: a67d8...40b Vi har ikke holdt på i 1 mnd, men jeg har kjent han i 1 mnd. Vi har bare holdt på i litt mer enn 1 uke Anonymkode: 478bb...a86
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 4 minutter siden, smilo skrev: Hvor gammel er du? Det du skriver gjør at jeg tenker på min datter, nemlig. Men for å svare deg seriøst. Jeg tror du er mer opptatt av å få deg kjæreste, enn hva det vil si å ha en kjæreste. Så jeg vil anbefale deg å trekke deg ut av dette forholdet, da han sannsynligvis har mere følelser for deg og vil bli er såret jo lenger du blir i forholdet. I tillegg frykter jeg at du kan føle deg presset til å ha sex selv om du egentlig ikke vil,, etterhvert. Jeg er 17, fyller 18 om noen måneder. Tenkte dette var en fin side å snakke og få hjelp fra. Det er det jeg er redd for, at jeg har vært altfor lenge singel, at det får meg til å forelske meg i ideen om å ha en kjæreste. Følte akkurat det samme med en annen gutt tidligere i år, men han var jeg faktisk forelsket i. Men da jeg først fikk han og han kysset meg, så slo tanken meg "vil jeg virkelig dette? Er jeg klar?". Hvordan trekker jeg meg ut av dette på en fin måte? Hva om jeg får følelser for han etterpå? Jeg vil jo ikke være en einstøing, men hvis det fortsetter slik med andre gutter så blir det veldig vanskelig og tungt, om du skjønner. Anonymkode: 478bb...a86
smilo Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 Det enkle er det beste for å sitere Rema. Bare si at dette går for fort for deg, at du ikke har det rette følelsene og at du vil ta det rolig/ ikke vil i et forhold nå.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 2 minutter siden, smilo skrev: Det enkle er det beste for å sitere Rema. Bare si at dette går for fort for deg, at du ikke har det rette følelsene og at du vil ta det rolig/ ikke vil i et forhold nå. Har du noen tips og råd til hvordan jeg kan si det på en grei måte? Jeg føler ikke at jeg bare kan si det helt ut av det blå. Jeg har vanskeligheter med slike ting og føler meg ukomfortabel (er veldig konfliksky) Anonymkode: 478bb...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå