AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Jeg har alltid brukt Piz Buin, uten å tenke over hvorfor. Men nå lurer jeg på hvilke solkremer/sololjer dere liker best, og hvorfor? Jeg har forøvrig typisk nordisk hud, som er lys med rosatone. Kan bli brun med mye sol, men blir også fort brent hvis jeg ikke er nøye med solkremen. Mål for sommeren: Får flott brunfarge. Noen tips? Anonymkode: 7cc1e...248
Rosewood Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Jeg elsker Piz buin, favoritten min Det er den jeg har brukt lengst og den lukten får meg i skikkelig sommerferiemodus. Ikke er den tjukk og grisete heller, synes den smelter godt inn i huden uten å bli klissete. Verste jeg vet med solkrem For å få en fin og jevn brunfarge er det viktig å bruke høy nok faktor sånn at man slipper å bli solbrent, og det er det absolutt beste for huden og. Jeg bruker alltid høyere faktor i ansiktet enn på kroppen, ikke så høyt som 50 da, men ca 30 er akkurat passe for meg. Så bruk høy nok faktor er og ta noen pauser fra sola (ikke grill deg i mange mange timer hver dag). Å bruke solkrem riktig er viktigere enn akkurat hvilket merke man bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå