Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke klær er "normalt" å gå med på typisk syden plasser, feks i Tyrkia, Hellas, Spania osv ute på kvelden når man skal på restauranter osv? Normalt med kjoler? Jeg må vite hva jeg trenger og ha med :-) 

Anonymkode: 58ffa...cfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går alltid i kjoler eller skjørt på kvelden i syden.  Bruker typiske sommerkjoler som jeg ville brukt hjemme i festlige anledninger.  Men det er mange som kler seg helt dagligdags på kveldene i f.eks Spania, gjerne shorts og singlet.  Mange som ikke gidder å pynte seg, bruker gjerne ikke sminke engang.  Hver sin lyst, jeg har over 70 kjoler og liker å få brukt de. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker som regel kjole eller skjørt og en passende topp. 

Mye shorts på dagtid, men pynter meg gjerne litt mer på kveldstid. 

• Liker 1
Skrevet

Om kvelden pynter jeg meg alltid litt, og går da med kjoler eller skjørt. Liker å pynte meg når jeg skal ut og spise. 

Om dagen blir det mye shorts, men også sommerkjoler. 

Jeg tok alltid med meg noen litt finere sko, men det endte alltid opp med at jeg ikke brukte dem fordi jeg hovner sånn opp. Så nå har jeg heller noen sandaler, og de er uansett bedre å gå med siden jeg ofte blir gående rundt litt etter middagen eller det kan hende at man har gått er lite stykke til restauranten for eksempel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også å ha på kjoler :) Enten maxi eller korte festkjoler ala nelly. Men kan også ha skjørt eller shorts med en fin topp. På dagtid liker jeg shorts + topp eller hverdagskjoler. Men du finner både de som pynter seg til fest og de som går i mer hverdagslig jeansshorts og enkel topp ute på restaurant eller bar.

Anonymkode: c1b1d...c76

Skrevet

Shorts, overdeler og linklær her.

Skrevet

Bruker som oftest helt enkle sommerkjoler eller skjørt og en topp når vi er ute på restaurant om kveldene. Trenger ikke pakke med så mye, noen kjoler og noen skjørt og topper/bluser/skjorter. Tenk kombinasjoner. Har du tre skjørt og fire overdeler så kommer du langt. 

Har som oftest helt enkle sandaler på beina, de siste årene har det gått i birkenstock (pakker med lite sko; sandaler, flippfloppere til stranda, joggesko (siden jeg alltid våkner tidlig og liker å løpe en tur før frokost), og jeg reiser i sneakers. 

Skrevet

Bruker som oftest kjoler på kvelden :)

Skrevet
På 5.6.2017 den 23.19, skruf skrev:

Bruker som oftest helt enkle sommerkjoler eller skjørt og en topp når vi er ute på restaurant om kveldene. Trenger ikke pakke med så mye, noen kjoler og noen skjørt og topper/bluser/skjorter. Tenk kombinasjoner. Har du tre skjørt og fire overdeler så kommer du langt. 

Har som oftest helt enkle sandaler på beina, de siste årene har det gått i birkenstock (pakker med lite sko; sandaler, flippfloppere til stranda, joggesko (siden jeg alltid våkner tidlig og liker å løpe en tur før frokost), og jeg reiser i sneakers. 

Bruker du birkenstock til skjørt og kjole?

Skrevet
5 timer siden, Mystix skrev:

Bruker du birkenstock til skjørt og kjole?

Ja, orker ikke dra med meg flere par finsko til "sydenland". Har en ganske avslappet stil, er ikke snakk om coctailkjoler og birkenstock liksom.

Når vi er på storbyferie (og den gangen vi var på cruise) derimot så tar jeg med meg penere sko til restaurantbesøk. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å bruke kjole, rett og slett fordi det aldri er kjolevær her hjemme. Må benytte sjansen til å lufte kjolene mine. Ellers bruker jeg skjørt og en topp eller shorts og en litt finere topp. Liker å pynte meg litt om kvelden. Som sko bruker jeg enten sandaler eller converse. I mitt hode passer converse til hva som helst. Hva som er normalt er egentlig også hva som helst. Alt fra shorts og orange crocs til fine kjoler er normalt.

• Liker 2
Skrevet

Henger meg på ang.hva som har blitt nevnt over 😊 skjørt eller sommerkjoler på kvelden. Siden jeg har vært i syden på tidspunkter der det er veldig varmt foretrekker jeg litt tynne, luftige skjørt og kjoler og ikke så tettsittende antrekk. Skal man gå litt i gatene synes jeg fort det kan bli ubehagelig og klamt med tettsittende klær 😊

• Liker 1
Skrevet

bruker både kjoler, skjørt, jumpsuits og shorts. folk går i mye forskjellig. noen pynter seg, andre ikke. det er i hvertfall ikke noe dresskode på typiske turiststeder :) går i flate sandaler ala birkenstock. flipflops på stranda + strandkjole. tar som regel med meg masse klær, bruker ikke alt, men liker å ha litt å velge mellom. har jo god plass til det!

Skrevet

Bruker bare kjoler i syden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...