AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Jeg så at min 6-åring har fått to hvite flekker på en fortennene (ikke melketann). Noen som har noe erfaring med dette og har opplevd hva dette er for noe? Anonymkode: 36d6e...301
The Kitten Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Jeg har det på den ene fortannen nede. Ifølge tannlegen kan det komme av at man har slått seg kraftig i munnen eller det kan komme hvis tannen blir dannet når man er febersyk.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 12 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg har det på den ene fortannen nede. Ifølge tannlegen kan det komme av at man har slått seg kraftig i munnen eller det kan komme hvis tannen blir dannet når man er febersyk. Lite sykdom. Jeg kan telle på en hånd de siste årene at han har hatt feber. Det kan jo være det med at han har slått seg. Han har falt ned fra noen lekestativ noen ganger (snakk om et par meter). Jeg mener å høre at den ene gangen så måtte han til tannlegen for å sjekke ut en tann, men jeg er usikker på hvilken tann det var fordi jeg fikk bare referert det i en setning helt tilfeldig. Den ene flekken er foran og så er det en større flekk på baksiden. Det er kun denne tannen som det er snakk om. Anonymkode: 36d6e...301
The Kitten Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Hos meg er det også bare på den ene tannen. Det kan kanskje komme av andre ting også, men det var de forklaringene tannlegen min ga til meg.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 Nå har jeg brukt søkemotorene. Skal jo ikke tro alt en finner på nettet, men jeg fikk opp et par andre alternativer. Begynnelsen på hull, må definitivt ringe tannlegen i morgen kjenner jeg. Andre alternativer kan være for lite kalk og for mye flour. Anonymkode: 36d6e...301
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå