AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 ..finnes det der ute? Jeg vet jo at det finnes, men finnes det til en pris som er levelig? Var en tur på Bohus, skeidar og fagmøbler før helgen. Myye grått å se. Var også innom noen litt dyrere butikker, som illum, fant noe fint, men 50000-100000 for en sofa er ikke aktuelt. Ønsker meg en farge, dvs ikke grått, brunt, sort. Forslag? Anonymkode: c6f82...933
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Har du sjekket Bolia? Anonymkode: 241a6...909 1
bttb Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Du kan jo bestille sofa fra både bohus og skeidar i andre farger enn de som stilles ut. 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Jeg digger søderhamn fra ikea. I turkis. Kan lage egne kombinasjoner Anonymkode: fef15...daa 1
Ella1 Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 Jeg liker Söderhamn, Stockholm og Nockeby fra Ikea.
Thyra Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: ..finnes det der ute? Jeg vet jo at det finnes, men finnes det til en pris som er levelig? Var en tur på Bohus, skeidar og fagmøbler før helgen. Myye grått å se. Var også innom noen litt dyrere butikker, som illum, fant noe fint, men 50000-100000 for en sofa er ikke aktuelt. Ønsker meg en farge, dvs ikke grått, brunt, sort. Forslag? Anonymkode: c6f82...933 Jeg ville ha satset på brunt eller sort. En sofa skal man ha i mange år, og farger blir man fort lei. Bruk puter og gardiner med farger i stedet. Mye billigere å bytte ut.
stan Skrevet 5. juni 2017 #8 Skrevet 5. juni 2017 Hvor har det blitt av sofaer med høy rygg? Alle har jo bare disse med lav rygg som egentlig ser helt like ut, bortsett fra noen puter. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #9 Skrevet 5. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket Bolia? Anonymkode: 241a6...909 Ja. Men kun nettsiden. Ser at de har mye. Skal en tur innom der, men har litt fordommer mot Bolia. Hva er greia med stadige 50% kampanjer? Det vil jo si st full pris ikke er reelt. Gir meg dårlig følelse, men det er kanskje ubegrunnet. 6 minutter siden, bttb skrev: Du kan jo bestille sofa fra både bohus og skeidar i andre farger enn de som stilles ut. Min erfaring er at de i så fall er veldig dyre, typ brunstagæd, Hjelle osv. Men jeg burde sikkert sjekke grundigere. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg digger søderhamn fra ikea. I turkis. Kan lage egne kombinasjoner Anonymkode: fef15...daa Vet du om kvaliteten er ok? 3 minutter siden, Ella1 skrev: Jeg liker Söderhamn, Stockholm og Nockeby fra Ikea. Fine! Må på ikea en tur 😀 Anonymkode: c6f82...933 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #10 Skrevet 5. juni 2017 5 minutter siden, Thyra skrev: Jeg ville ha satset på brunt eller sort. En sofa skal man ha i mange år, og farger blir man fort lei. Bruk puter og gardiner med farger i stedet. Mye billigere å bytte ut. Ser for meg at jeg ihvertfall blir lei fort hvis jeg kjøper noe jeg ikke liker i utgangspunktet. 5 minutter siden, FantasDick skrev: Vi har denne - veldig fornøyd, egentlig. Hadde ikke passet her, men kult med farge! 2 minutter siden, stan skrev: Hvor har det blitt av sofaer med høy rygg? Alle har jo bare disse med lav rygg som egentlig ser helt like ut, bortsett fra noen puter. Enig i at det er mye likt for tiden. Jeg vil ha noe som skiller seg ut. Anonymkode: c6f82...933
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #11 Skrevet 5. juni 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at de i så fall er veldig dyre, Ikke nødvendigvis. Vi bestilte sofa på skeidar. Stoffene/fargene var delt inn i forskjellige prisklasser. Anonymkode: fac12...3e5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #12 Skrevet 5. juni 2017 Skal ta en ny runde og sjekke ut. Anonymkode: c6f82...933
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #13 Skrevet 5. juni 2017 Jeg synes Møblia har mye fint i sofa. Og de har stoff i alle mulige slags farger (sjekk stoff-vognene). Man blir ikke lei farger! Jeg har lilla sofa på 17. året... (har bytta sofa innimellom, men alltid beholdt lilla..) Anonymkode: 824b0...761
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #14 Skrevet 5. juni 2017 Møblia? Er det en butikk? Har ikke hørt om.. Anonymkode: c6f82...933 1
Hulderen Skrevet 5. juni 2017 #15 Skrevet 5. juni 2017 Hvis du kan vente til høsten, så kommer Bohus med en rekke farger på møblene. Det gjelder sikkert flere møbelhus også. Den kjedelige trenden med grått snur endelig, og det er jammen på tide!
Ginny Skrevet 5. juni 2017 #16 Skrevet 5. juni 2017 Kjøp sofa fra IKEA så kan du bare bytte trekket når/hvis du blir lei
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #17 Skrevet 5. juni 2017 11 minutter siden, Hulderen skrev: Hvis du kan vente til høsten, så kommer Bohus med en rekke farger på møblene. Det gjelder sikkert flere møbelhus også. Den kjedelige trenden med grått snur endelig, og det er jammen på tide! Kan absolutt vente. 😀 Vet du dette spesifikt for bohus, eller vet du det fordi du tenker at trendene snur nå? 6 minutter siden, Ginny skrev: Kjøp sofa fra IKEA så kan du bare bytte trekket når/hvis du blir lei Ja, det er jo supert. Men til nå har ikke ikea hatt så mange trekk som har fristet. Vet at det kan bestilles hos eks bemz, men jeg liker å se ting irl før jeg kjøper. Anonymkode: c6f82...933
Gjest Blondie65 Skrevet 5. juni 2017 #18 Skrevet 5. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan absolutt vente. 😀 Vet du dette spesifikt for bohus, eller vet du det fordi du tenker at trendene snur nå? Ja, det er jo supert. Men til nå har ikke ikea hatt så mange trekk som har fristet. Vet at det kan bestilles hos eks bemz, men jeg liker å se ting irl før jeg kjøper. Anonymkode: c6f82...933 Bemz sender deg fargeprøver. Så du får sett det IRL før du bestiller. Kjøpte brukt Ikea sofa til en liten penge og skiftet trekk fra Bemz. Kanonfornøyd.
Hulderen Skrevet 5. juni 2017 #19 Skrevet 5. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan absolutt vente. 😀 Vet du dette spesifikt for bohus, eller vet du det fordi du tenker at trendene snur nå? Anonymkode: c6f82...933 Jeg vet det spesifikt for Bohus.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #20 Skrevet 6. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Møblia? Er det en butikk? Har ikke hørt om.. Anonymkode: c6f82...933 Ja, ganske ny. Men det finnes per nå bare butikker i Vestby (Akershus) og Halden (Østfold), ser jeg. Så hvis du ikke har hørt om den, så har du den sikkert ikke i nabolaget ditt.. Men fine møbler og utstillinger har de.. Anonymkode: 824b0...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå