AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Når i utdanningsløpet byttet du? Var det nesten med en gang eller stod du nesten det første løpet helt ut? Byttet du til noe helt annet eller til en utdanning i samme sjanger? Hva fikk deg til å bytte? Var det egentlig et ønske fra starten eller skjedde det noe spesielt? Du som har tatt en annen utdannnin etter den første (ikke videreutdanning) : Hvor lenge etter den første utdanningen begynte du på ny? Hvorfor byttet du? Håper noen vil svare på dette Anonymkode: b5fce...969
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Både 1. og 2. forsøket gikk jeg lei av iløpet av vintersesongen ca, men jeg holdt ut til skoleslutt siden jeg måtte tenke ut hva jeg skulle gjøre. Begge gangene var det motivasjonen som manglet, pga at studiene ikke førte til noe konkrete yrker, samt at jeg ikke trivdes så godt i skolemiljøene. 2. forsøket var til og med litt korttenkt, derfor har jeg nå klart å jobbe i et par år samtidig som jeg tok opp fag. Nå skal jeg prøve meg til igjen på høsten. Lykke til Anonymkode: 255a1...d48
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Jeg byttet etter to år, til en helt annen studieretning. Trivdes ikke med det første valget. Å bytte er det beste valget jeg har tatt noen sinne Anonymkode: d2d68...580
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 er på min 3.utdanning nå. Eller: startet på jus, likte det ikke. Startet på psykologi, sluttet etter et år/årsstudium. Startet på sykepleie nå, trives godt og planlegger å bli jordmor. Anonymkode: 8508c...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå