Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en dur som kommer fra datamaskinen min oppe i venstre hjørne. Hvis jeg presser litt hardt nede i høyre hjørne, f.ex. legger høyre hånda litt hardt nedpå når jeg skriver, går duren bort. Også hvis jeg løfter den opp og holder den på høykant mot høyre. Skjønner at det må ha med vifta å gjøre, men skjønner ikke akkurat hvordan det henger sammen. Hjelp?

Anonymkode: f4de3...9be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fant ut at vifta var full i støv, så får se om det hjalp å fjerne støvet.

AnonymBruker
Skrevet

Støvblåsing pleier å hjelpe ja

Anonymkode: 35a7f...7ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier bruke en støvsuger og trekke den over de rillene både under og på sidene på laptopen.

Anonymkode: aca21...4b8

AnonymBruker
Skrevet

Nå leste jeg DATEN min bråker 😂😂

Anonymkode: f6097...34e

AnonymBruker
Skrevet

Leste daten og lurte fælt på hvorfor denne tråden lå under data... Tusler ut igjen jeg 🙈

Anonymkode: c5614...dc4

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå leste jeg DATEN min bråker 😂😂

Anonymkode: f6097...34e

Kanskje det hjelper å støvblåse han også? :ler:

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier bruke en støvsuger og trekke den over de rillene både under og på sidene på laptopen.

Anonymkode: aca21...4b8

Det beste er trykkluft på boks, skal man bruke støvsuger så husk å bruke plastmunnstykke og å holde igjen vifta med f.eks. en skrutrekker så den ikke spinner rundt.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, TMB skrev:

Det beste er trykkluft på boks, skal man bruke støvsuger så husk å bruke plastmunnstykke og å holde igjen vifta med f.eks. en skrutrekker så den ikke spinner rundt.

Sikkert dumt spørsmål, men hvorfor skal den ikke snurre rundt mens man støvsuger?

Anonymkode: 005a0...cf5

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert dumt spørsmål, men hvorfor skal den ikke snurre rundt mens man støvsuger?

Anonymkode: 005a0...cf5

Du kan ødelegge motoren som driver vifta på grunn av hastigheten du får med en støvsuger i tillegg til den statiske elektrisiteten som heller ikke er bra for dataen.

Anonymkode: a02e8...58e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok bare ut vifta og børstet og blåste bort støvet. Dataen er helt stille nå! TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...