Baby Skrevet 2. januar 2005 #1 Skrevet 2. januar 2005 Så at nettbutikken til Mango hadde denne på salg. Så litt fin ut syns jeg. Hva syns du? http://www.mangoshop.com/index_p.jsp?promo=30
Arkana Skrevet 2. januar 2005 #2 Skrevet 2. januar 2005 Likte ikke helt den sømmen under brystene, den får brystene til å se helt merkelige ut, og jeg liker ikke slike blomster/pyntegreier plassert midt mellom brystene (men det kan man sikkert ta av). Men ellers synes jeg den var helt grei. Det er jo du som skal like den da.
Gjest lilletroll Skrevet 2. januar 2005 #3 Skrevet 2. januar 2005 Hm....fikk ikke frem noe bilde jeg....er det hos meg feilen ligger eller??
Baby Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2005 Likte ikke helt den sømmen under brystene' date= den får brystene til å se helt merkelige ut, og jeg liker ikke slike blomster/pyntegreier plassert midt mellom brystene (men det kan man sikkert ta av). Men ellers synes jeg den var helt grei. Det er jo du som skal like den da. Hvordan ser du alt dette? Er snakk om en sort kåpe ikke sant? Ser ikke sømmer eller blomster jeg? :-?
Baby Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2005 Eg fikk ikkje opp noko bilde eg heller... Hmm, så merkelig. Funker når jeg klikker på den. Prøv dette da. http://www.mangoshop.com/entrada_IN.htm også klikker dere på special discounts på den siden. Da skal dere komme videre, (håper jeg)
Baby Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2005 Mystisk. Er en sort kåpe som er satt ned til 38.80 Euro. Går vel til litt under kneet tror jeg. Den heter OVERCOAT MVC SIERRA
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #9 Skrevet 2. januar 2005 Jeg fikk den ikke opp først, men prøvde litt og nå ser jeg den. Syns den var helt okei, kansje litt detektivaktig, men sikkert finere på en ordentlig person enn på prøvedokka.
lene24 Skrevet 3. januar 2005 #10 Skrevet 3. januar 2005 Får den ikke opp :veldigsur: ble jo litt nysgjerrig nå da....
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #11 Skrevet 3. januar 2005 den var ok. likte ikke de stripene på kanten :-?
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #12 Skrevet 4. januar 2005 Har ikke sjekket de siste mnd, men tidligere har det ikke vært mulig å bestille varer fra mangoshop hvis man ikke har leveringsadr. i eu-land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå