Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte ikke helt den sømmen under brystene, den får brystene til å se helt merkelige ut, og jeg liker ikke slike blomster/pyntegreier plassert midt mellom brystene (men det kan man sikkert ta av). Men ellers synes jeg den var helt grei. Det er jo du som skal like den da.

Gjest lilletroll
Skrevet

Hm....fikk ikke frem noe bilde jeg....er det hos meg feilen ligger eller??

Skrevet
Likte ikke helt den sømmen under brystene' date= den får brystene til å se helt merkelige ut, og jeg liker ikke slike blomster/pyntegreier plassert midt mellom brystene (men det kan man sikkert ta av). Men ellers synes jeg den var helt grei. Det er jo du som skal like den da.

Hvordan ser du alt dette? Er snakk om en sort kåpe ikke sant? Ser ikke sømmer eller blomster jeg? :-?

Skrevet

Eg fikk ikkje opp noko bilde eg heller...

Skrevet
Eg fikk ikkje opp noko bilde eg heller...

Hmm, så merkelig. Funker når jeg klikker på den.

Prøv dette da.

http://www.mangoshop.com/entrada_IN.htm

også klikker dere på special discounts på den siden. Da skal dere komme videre, (håper jeg)

Skrevet

Jeg får opp en kjole jeg. :klø:

Skrevet

Mystisk.

Er en sort kåpe som er satt ned til 38.80 Euro. Går vel til litt under kneet tror jeg.

Den heter OVERCOAT MVC SIERRA

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk den ikke opp først, men prøvde litt og nå ser jeg den.

Syns den var helt okei, kansje litt detektivaktig, men sikkert finere på en ordentlig person enn på prøvedokka.

Skrevet

Får den ikke opp :veldigsur: ble jo litt nysgjerrig nå da....

Gjest Anonymous
Skrevet

den var ok.

likte ikke de stripene på kanten :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke sjekket de siste mnd, men tidligere har det ikke vært mulig å bestille varer fra mangoshop hvis man ikke har leveringsadr. i eu-land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...