Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Har bestemt meg for å ta botox i "sinnarynken" da den begynner å bli fremtredende. Er 28 år og har ikke gjort noe med utseendet mitt tidligere (annet enn tannbleking hos tannlegen min). En venninne har anbefalt Oslo hudlegesenter. Noen erfaringer med dette senteret eller andre klinikker i Oslo? Har funnet et par tidligere tråder, men skulle gjerne hørt om noen mer nylige erfaringer :) og er et must at det er lege som setter sprøytene ( er skeptisk til å la andre enn leger sette giftsprøyter i ansiktet mitt altså, selv om det sikkert er mange kompetente sykepleiere som vet hva de gjør).

Takk for alle erfaringer som blir delt! Og flott om botoxkritikere ikke legger igjen eder og galle, folk ønsker å eldes på ulike vis ;)

Anonymkode: 4a76b...bbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok det der og var fornøyd med det , men kommer aldri til å ta det igjen, føler meg velsignet for at det gikk bra - etter jeg fant facebookgruppen "Botox almost killed me" support group! Det er helt vanlige jenter som har fått varige men av denne muskelgiften, ikke engang pga allergi eller intoleranse, men som det har plutselig gått galt med tredje eller fjerde gang de gjør det.
 Jeg ble advart, og spurte legen før jeg tok det, hun sa at det kun kunne skje med de som tok øverst i pannen og veldig høy dose, men de lever jo av å sette disse sprøytene så de vil jo bagatellisere omfanget. Leser man i den gruppen er det mange som har fått livet sitt ødelagt etter bare 1 sprøyte for å fjerne sinnarynken! SKUMMELT!

Anonymkode: eef25...7fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått en skikkelig myse mot sola-rynke ved det ene øyet, ved enden av brynet liksom. Sliter også med spenningshodepine, mest på den siden siden jeg myser mest med det øyet og ikke greier å slappe av i musklene. Spurte legen min om botox og han sa at det hadde god effekt på spenningshodepine pluss at det tvinger meg til å slappe av i muskelen og glatter ut rynka. Jeg skal ta botox der. Er 38 år, rynkefri ellers, aldri gjort noen operasjoner eller liknende. 

Anonymkode: 45e9f...70f

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Vet at det er en liten sjanse for bivirkninger, men jeg har flere leger/sykepleiere i min omgangskrets som har tatt det selv og/eller ikke har frarådet meg å ta det. Så lenge man ikke er allergisk og det blir injisert av noen som vet hva de gjør, er det trygt. Og effekten er som man vet også kortvarig- det er ikke et permanent tiltak og hvis man ikke liker det så må man ikke gjøre det en gang til. Det er svært sjeldent at noen blir kronisk skadet- mye annet som er farligere i verden ...

Men det jeg var ute etter var litt mer konkrete erfaringer med ulike seriøse/useriøse klinikker i Oslo :)

takk for info anonym bruker 45e9f...70f (dårlig på å sitere fra tlf); godt å høre at det er flere andre som også seriøst vurderer botox uten at man er en av de som ender opp med å gjøre "alt mulig" annet også :) min rynke kommer også av mysing. Har dårlig syn, så selv om jeg ser ok med linser har jeg nok lagt til meg en utpreget myseuvane det er vanskelig å slutte med ;)

AnonymBruker
Skrevet

PRP Anti Age Clinic er veldig flinke.

Anonymkode: 10fdc...965

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Har bestemt meg for å ta botox i "sinnarynken" da den begynner å bli fremtredende. Er 28 år og har ikke gjort noe med utseendet mitt tidligere (annet enn tannbleking hos tannlegen min). En venninne har anbefalt Oslo hudlegesenter. Noen erfaringer med dette senteret eller andre klinikker i Oslo? Har funnet et par tidligere tråder, men skulle gjerne hørt om noen mer nylige erfaringer :) og er et must at det er lege som setter sprøytene ( er skeptisk til å la andre enn leger sette giftsprøyter i ansiktet mitt altså, selv om det sikkert er mange kompetente sykepleiere som vet hva de gjør).

Takk for alle erfaringer som blir delt! Og flott om botoxkritikere ikke legger igjen eder og galle, folk ønsker å eldes på ulike vis ;)

Jeg har tatt botox på Oslo Hudlegesenter og jeg kommer ikke til å dra dit igjen. Opplevd ikke noe forandring. Jeg trengte påfyll fordi jeg fortsatt hadde en del bevegelse i muskulaturen og da var det plutselig veldig vanskelig å få tak i de og få ny time.

Anonymkode: 24629...d8b

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt botox på Oslo Hudlegesenter og jeg kommer ikke til å dra dit igjen. Opplevd ikke noe forandring. Jeg trengte påfyll fordi jeg fortsatt hadde en del bevegelse i muskulaturen og da var det plutselig veldig vanskelig å få tak i de og få ny time.

Anonymkode: 24629...d8b

Huff da ... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...