Gå til innhold

Varme opp lasagne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ofte fryser jeg lasagne fordi det blir som regel to middagger ut av en pakning. Men når jeg tar denne opp til tining og varmer den på svak varme føler jeg at den blir veldig tørr og smaksløs. Gjelder dette noen andre? Har dere tips til hvordan man kan varme den opp?

Anonymkode: 9f782...ce3

Skrevet (endret)

Sett den i kjøleskapet kvelden før du skal ha den slik at den er helt tint før du setter den i ovnen.

Endret av penny_
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, penny_ skrev:

Sett den i kjøleskapet kvelden før du skal ha den slik at den er helt tint før du setter den i ovnen.

Takk for svar. Har du merket at den kan bli veldig tørr? Har jeg for sterk varme kanskje?

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke tin den i ovnen, men i kjøleskap natten over.

Gjest Khloe
Skrevet

Som de andre sier, tin den i kjøleskap over natten! Når du varmer den opp kan det og være lurt å ha over litt aluminiumsfolie for at den ikke skal bli så tørr.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Khloe skrev:

Som de andre sier, tin den i kjøleskap over natten! Når du varmer den opp kan det og være lurt å ha over litt aluminiumsfolie for at den ikke skal bli så tørr.

Da prøver jeg det. Den har tint på kjøkkenbenken i hele dag

Skrevet (endret)

Selv varmer jeg lasagnen i microen for at den ikke skal bli tørr, men enig med de andre at det sikkert er lurt å la den tine først. 

Endret av AnonymSjiraff
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Selv varmer jeg lasagnen i microen, men enig med de andre at det sikkert er lurt å la den tine først. 

Samme her. For min del synes jeg den smaker mye bedre da enn om jeg varmer i stekeovnen. 

Anonymkode: 622e6...72d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har to mindre former kan du lage i hver sin form, å fryse den ene ned ustekt, så blir det mye bedre. 

Anonymkode: 7db12...c63

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...