Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne brukte krølltang (av merket Babyliss) på håret mitt nyttårsaften, det ble veldig bra. Dessverre så var den krølltanga kjøpt i Spania..

Noen som vet hvor i Norge jeg kan få kjøpt lignende? Sett litt på hjemmesidene til div. el.butikker, men de jeg har sett hittil har vært av den typen som gir spiralkrøller..vil ikke ha det, men litt større og "mykere" krøller.

Julie.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Kanskje du kan høre hos en litt større frisør, hvor de selger diverse tenger? Eller har du sjekket ut lookfantastic?

Gjest Gjesta
Skrevet

Babyliss selger de på elkjøp. Hvis de ikke har den tangen du ser etter, har de kanskje mulighet til å bestille den inn?

Gjest Julie i.i.
Skrevet

Takk for råd! Skal sjekke litt rundt..vært greit å slippe toll. Ei venninne bor i London så jeg kan muligens "plage" henne til å skaffe meg en slik tang.

Julie

Gjest Lilleulv
Skrevet

Pass deg for HQHair; de skriver ikke ned verdien, så du MÅ betale moms og avgifter...

hm... ikke bra. Lurte litt på å bestille noe sebastian-produkter sammen med den krølltanga egentlig.

Skrevet

Pass deg for HQHair; de skriver ikke ned verdien, så du MÅ betale moms og avgifter...

Har tenkt på å bestille den derfra jeg også. Men er litt i tvil dersom det blir mye å betale i moms og avgifter utenom.. Om de selger like gode i el - butikker her i landet kunne jo det vært like greit. Er også på jakt etter krølltang som ikke gir spiralkrøller, men litt større :)

Skrevet

*Hanne*, kan du si fra hvis du finner noen?

Julie

Skrevet

Klart det, flott om du/ andre gjør det samme :) Ikke bestemt meg helt ennå, men lyst på krøller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...