AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Stor opprydning! Hvor mange singleter i ulike farger og t-skjorter har dere? Anonymkode: 3c88e...d5a
Persephone Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Har fire singleter (hvit, blå, rød og grønn), og fire/fem t-skjorter alle bandskjorter. Men hvor mange du bør ha kommer jo ann på hvor mye du bruker disse plaggene og hvor mange andre typer topper/kjoler du har.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Det avhenger jo hvor mye du bruker det. Jeg har ingen singleter for eksempel. Anonymkode: 5dc7a...2f5
PaperFlower Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Har aldri telt, men tipper jeg har mellom 5-10 av hver, t-skjorter og singleter. Sokker og truser har jeg mye av, sikkert 20 av hver. BH-er har jeg færre av, kanskje 2-3. Bukser har jeg sikkert mellom 3-5 av. Gensere, både tykke og litt tynnere, har jeg kanskje 8-10 av til sammen. Men hadde jeg hatt mer penger hadde jeg kjøpt flere BH-er. Mellom 5-10 hadde vært fint, da hadde jeg hatt mer å velge blant. Samme med bukser.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, PaperFlower skrev: Har aldri telt, men tipper jeg har mellom 5-10 av hver, t-skjorter og singleter. Sokker og truser har jeg mye av, sikkert 20 av hver. BH-er har jeg færre av, kanskje 2-3. Bukser har jeg sikkert mellom 3-5 av. Gensere, både tykke og litt tynnere, har jeg kanskje 8-10 av til sammen. Men hadde jeg hatt mer penger hadde jeg kjøpt flere BH-er. Mellom 5-10 hadde vært fint, da hadde jeg hatt mer å velge blant. Samme med bukser. Jeg beundrer dere som er så systematiske og klarer dere med så lite klær. Anonymkode: 647d1...dbf 4
PaperFlower Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg beundrer dere som er så systematiske og klarer dere med så lite klær. Anonymkode: 647d1...dbf Haha, få dårlig råd, da blir det enkelt! Jeg misunner dere som har mange klær, for dere har alltid noe fint å ha på, og klærne kan faktisk mixes og matches. Med så få klær blir det vanskelig for en som meg, som så gjerne vil se godt ut uten mulighet.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 Jeg har vel ingen fasit, men jeg går gjennom klesskapet et par ganger i året (typisk til sommer og vinter). Da gir jeg ofte bort rundt 8 poser til fretex hver gang. Gir bort alt jeg ikke har brukt på en god stund og som trolig aldri blir brukt igjen tross merkelapper fortsatt hengende på. Enten fordi det er for stort/lite eller jeg ikke liker det lenger. Tenker det går til noen som trenger det mer enn meg som bare stuer det bakerst i skapet uansett. Nå har jeg ikke så stort klesbudsjett heller så handler som oftest på salg og reparerer om klær får en skade ol i tillegg til jeg bytter litt klær med venner/familie. Kunne sikkert prøvd å solgt litt på nett, spesielt det av merkeklær, men har ikke gjort det enda. Anonymkode: 3ff1e...f33
SweetM Skrevet 5. juni 2017 #8 Skrevet 5. juni 2017 Har 4 singleter (svart, mørk grå, lys grå og hvit). 2 hvite t-skjorter og 4-5 i andre farger. I tillegg har jeg 4 svarte t-skjorter som jeg bruker på jobb. Av undertøy og sokker har jeg nok til ca 2 uker før jeg må vaske.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 Jeg har vel 7-8 singleter, i ulike farger. Det er minst 4 flere enn jeg trenger. Jeg bruker bare t-skjorter når det er veldig varmt og fint ute, altså 4-5 dager i året Der vet jeg ikke hvor mange jeg har, for så langt i år har jeg ikke hatt behov for å finne dem frem. Det er vanskelig å si hvor mye du trenger av ting, ettersom det kommer helt an på hvordan du bruker dem, og hvor ofte du ønsker å vaske klær. Hva med å bare legge klær til side for nå, og om du ser at du har gått et par måneder uten å ha bruk for dem, så kan du hive dem til UFF? Anonymkode: 9877d...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå