Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #1 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvor lang tid tar det ca før magen har trekt seg helt sammen? Jeg fødte for 7 uker siden, og magen min er ikke akkurat den flateste jeg har sett, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 2. januar 2005 #2 Del Skrevet 2. januar 2005 Det er nok veldig individuelt! ei venninne av meg hadde normalkkroppen tilbake etter 3 uker, mens ei annen har en sønn på 8 måneder og har fremdeles mage. Man kan selvfølgelig hjelpe til med litt trening... Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 2. januar 2005 #3 Del Skrevet 2. januar 2005 7 uker? :o Tror du skal vente noen uker, måneder og kanskje et år til før du begynner å bekymre deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2005 #4 Del Skrevet 2. januar 2005 Den trekker seg vel ikke akkurat helt sammen og blir flat sånn av seg selv, vel? Trening, lett i begynnelsen, men harderer etterhvert, sammen med et fornuftig kosthold er nok det eneste som hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 2. januar 2005 #5 Del Skrevet 2. januar 2005 Min trakk seg sammen innen 6 uker etter fødselen for begge barna, men er tynn i utgangspunktet. Er nok veldig individuelt hvor fort man blir kvitt kiloene fra graviditeten og får flat mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #6 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det sånn at jo flatere mage man har før graviditet, jo flatere vil den være etter? Håper det... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #7 Del Skrevet 3. januar 2005 jo, selvfølgelig,MEN jeg hadde større mage før jeg ble gravid, enn nå snart to år etter fødselen! nå er jeg så tynn som aldri før! pga. løping og ekstra aktiviet med min sønn.......... har ikke akkurat stor mage nå nei.. med meg tok det godt over ett år før jeg var meg selv igjen........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå