Gå til innhold

Dyne og pute hos Jysk

Lizz

Anbefalte innlegg

Skal ut og kjøpe meg dyne og pute på jysk, og så trenger jeg noen tips. Hvilke dyner anbefaler dere. Jeg må ha en som er varm og litt 'tung'. Og helst Høie.

Bør jeg kjøpe dyne som er ekstra lang?

Hvilke Jysk butikk i Oslo har best dyne/pute utvalg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke Jysk selger Høie.... da må du vel på Kid eller noe slikt...

Jeg ville ikke anbefalt deg å kjøpe dyner på Jysk om du skal ha kvalitet somvarer i noen år.

Sjekk ut Tornerose på Bekkestua ( t-banen går dit) de har nesten alltid salg på dun dyner.

En god og varm dyne skal være luftig og lett. jeg trodde også at litt tung var bra...helt til jeg kjøpte nye dyner i høst, og har blitt positvit overrasket. Vi kjøpte ekstra lang dyne og er veldig fornøyd med det. Probelmet er at vi da må ha mye nytt sengetøy også...

Det du må sjekke er om dynen består av dun eller fjær, gås eller and. Andedun er best og gåsefjær i den andre enden. De fleste dyner er en blanding.

Så selges de etter kvaliteter som er oppgitt i en tall skala. Mine dyner er kvalitet 14-16 (tror jeg det var) det er en bra vinterdyne. Men det finnes enda finere også :-) På Bekkestua var de veldig flinke til å fortelle om de forskjellige kvalitetene og rådgi meg. Jeg er veldig fornøyd med investeringen i nye dyner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke anbefalt deg å kjøpe dyner på Jysk om du skal ha kvalitet somvarer i noen år.

Og hvorfor ikke det? De har en del rask på JYSK, men også varer av god kvalitet. En høie-dyne på JYSK er det samme som en Høye-dyne.

JYSK kan ha en del problemer med bestilling av varer de ikke har inne osv. Men varer du tar med deg når du betaler går helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp de største dynene , mye bedre aldri kald på beina igjen :wink:

Kjøpte dyner på Jysk nå i sommer og er fornøyd med de (husker ikke merket, men de er helt ok.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på Jysk og kjøpt meg Høie exclusive pute og dyne (ekstra lang). Og masse nytt sengetøy.

Ekstra lang dyne anbefales på det sterkeste :sove: Og Jysk hadde ganske bra utvalg både i dyner og sengetøy.. Ikke var det så ille dyrt heller synst jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jysk selger Høie dyner og puter. Jeg arb på Høie å vet at vi syr og leverer til Jysk. anbefaler 220cm lengde på dyner, og anbefaler termodyne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Høie dundyner og -puter på Jysk som vi er veldig fornøyde med. Og de er ikke minst ekstra lange. Kjøpte også sommerdundyner fra Jysk av merket Kronborg(?), men de "lekker" dun selv om de var de "beste" sommerdynene. Blir Høie neste gang igjen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har dyne fra Høie kjøpt på Jysk, og er kjempefornøyd. Min er ekstra lang, og skikkelig tjukk :-)

Tror jeg betalte 600 kr for den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...