Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

noen som opplever å være mer synsk/telepatisk som gravid?

kun seriøse svar takk.... 

Anonymkode: 6f0f1...630

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hørte stemmer og så syner rundt tiden jeg fødte. Det var værst på sykehuset

Anonymkode: 0bb19...044

AnonymBruker
Skrevet

Kansje psykiatrisk hadde vært best for deg. 

Anonymkode: 8814a...3f8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du får dobbeltsynet siden du bærer for barnet og. Har barnet gaven vil det faktisk være slik at det ser via deg.

Anonymkode: e073d...5ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så mange dumme svar...

Jeg har aldri vært gravid, men det kan godt hende noen kommer mer i kontakt med sin intuisjon etc mens de er gravide. Ma blir jo veldig var på ting, og man er i en følsom situasjon. Kroppen er vår underbevissthet.

Anonymkode: e8e33...34f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gi seriøst svar på et useriøst spørsmål....?

Anonymkode: 35942...6ef

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et useriøst spørsmål, hvis du går litt i dybden.., men det har ingen andre i tråden så lang gjort.

Kroppen er endel av vår underbevissthet, og selvsagt kan graviditet få frem sterkere følelser/intuisjon etc enn andre...

Anonymkode: e8e33...34f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg skal gi deg et seriøst spørsmål å bryne deg på. Hvordan er det mulig å vite hva som skal skje, hvis mennesker er frie til å gjøre som de vil, kan ta de valg de vil? Hvordan er det mulig å vite hva som befinner seg eller vil befinne seg i fremtiden når en ikke eksisterer i fremtiden men i nuet?

Anonymkode: 816ae...d03

• Liker 4
Skrevet
På 6/5/2017 den 12.42, AnonymBruker skrev:

Du ønsker seriøse svar på dette? Virkelig?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer, riktignok som anonym nå... Jeg har hverken trodd at jeg er synsk eller noe i den dur, men har alltid stolt på magefølelsen min - intuisjon.

Når jeg var gravid opplevde jeg at dette ble forsterket, og jeg drømte faktisk også en del ting som stemte senere, bla to dødsfall. Dette er IKKE noe jeg snakker høyt om, og ikke noe jeg hverken har gransket senere eller tenkt noe mer over før nå, opplevde det faktisk som litt ekkelt og skremmende. 

Anonymkode: 9382a...2df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer, riktignok som anonym nå... Jeg har hverken trodd at jeg er synsk eller noe i den dur, men har alltid stolt på magefølelsen min - intuisjon.

Når jeg var gravid opplevde jeg at dette ble forsterket, og jeg drømte faktisk også en del ting som stemte senere, bla to dødsfall. Dette er IKKE noe jeg snakker høyt om, og ikke noe jeg hverken har gransket senere eller tenkt noe mer over før nå, opplevde det faktisk som litt ekkelt og skremmende. 

Anonymkode: 9382a...2df

Når jeg var på sykehuset så jeg syner av døde folk i forskjellige rom og områder som lignet på arelaet vi var på. Når jeg fikk disse synene så opplevde jeg også rommene og stemningen rundt. Litt som å se på et bilde,eller en film. 

Nå skal det sies at jeg er ganske intuitiv ellers også, men i tiden rundt jeg fødte så var det innmari intenst, men det har i ettertid roet seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig at graviditet kan utløse psykose. 

Anonymkode: 31357...cbf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som er så overbevist at det ikke går an å være synsk, har dere bodd under en stein hele livet? Mynighetene har jo alltid brukt synske: http://www.cultie.com/published/2014/6/12/10-amazing-facts-about-cia-and-military-psychics-project-stargate

Her er en som har jobbet med Stargate-programmet: https://www.youtube.com/watch?v=nNOUuiS-1Kg

Husker at røde kors der jeg bodde før hadde en synsk som de ringte til. Faren til venninna mi var med der, og de hadde nummeret hennes. Jeg og venninna mi tenkte å ringe henne men det ble aldri noe av...

Nå jobber jeg som dyretolk, og fikk senest inn fra en hund at den hadde skiftet hjem flere ganger, hadde vært gatehund, og var traumatisert av fortiden sin. Dette uten at jeg visste noe som helst om hunden i det hele tatt, og alt stemte.

Dette er virkelig, og det er greit å tvile, men å kalle noen psykotisk fordi de er synske er langt over streken. Da bør dere få hue ut av rævva og se hva som foregår rundt dere.

Anonymkode: 50c51...a65

AnonymBruker
Skrevet

Det er relativt enkelt å bevise om noen er synske eller ikke, men jeg har til gode å se noe forskning som støtter dette. 

Jeg tror det var i Sverige de nylig hadde en stor gjennomgang av om tips og "hjelp" fra synske i politietterforskning noen gang hadde vist seg å stemme, det hadde det ikke. 

Finnes det virkelig synske vil dette kunne dokumenteres (at de treffer flere ganger, slik at det ikke er tilfeldigheter), men det har mang en gang vist seg at såkalte synske ikke treffer i det hele tatt. 

Anonymkode: 95c80...6d9

• Liker 3
Skrevet

Ja, har opplevd det sånn. Jeg kaller meg ikke synsk da! Men hadde ekstremt ofte deja vu, husket alltid drømmene mine og sanndrømte at en nær person døde da jeg var gravid. 

Opplevd ting uten graviditet også, men ble mer som gravid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.6.2017 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Dette er virkelig, og det er greit å tvile, men å kalle noen psykotisk fordi de er synske er langt over streken. Da bør dere få hue ut av rævva og se hva som foregår rundt dere.

Det er riktig, men slike kommentarer preller lett av meg ihvertfall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...