AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Jeg har datet en fyr i ca. 3 måneder. Vi er nok enige om at vi er seriøse og jeg ser på oss som mer eller mindre kjærester, noe jeg også tror han gjør, vi har bare ikke tatt akkurat den praten ennå. Vi har sagt til hverandre at vi er forelsket i hverandre. For meg er dette en veldig deilig forelskelse. Jeg er ikke livredd og usikker på ham, han tar like mye kontakt som jeg gjør, og er tvers gjennom snill mot meg når vi møtes. Ingen andre damer, ikke noe drama, bare to unge voksne som har det innmari fint sammen. Vi har vært på helgetur sammen og vi gjør andre ting enn netflix and chill. Alt er bra! Jeg har fokusert på å ta det veldig med ro denne gangen, derfor ventet jeg lenge med å spørre om eksklusivitet (noe jeg ikke hadde trengt å gjøre, han tok det visst for gitt), og jeg har ikke overdrevet mengden treff og kontakt i uka. Etterhvert som forelskelsen har tatt til, har jo kontakten og treffene økt, naturligvis. Nå har det seg sånn at jeg tenker veldig mye på ham, nesten hele tida! Det er kanskje vanlig når man er forelska? Jeg har litt lyst å si det til ham, men er litt redd for at det kan virke skremmende? Er det vanlig for gutter å tenke på den de er forelsket i veldig mye, eller er bare dette noe gærne jenter gjør? Jeg har jo lyst til å spy alskens kjærlighetserklæringer ut av meg, men jeg har merket at han er mer typen som viser sånt i handling, ikke i ord. Bør jeg droppe å gjøre det? "Jeg elsker deg" dropper jeg selvfølgelig, jeg er ikke der ennå, men jeg er altså klar for meg kliss i forholdet. Dette ble langt og gnålete, men setter pris på input fra dere! Anonymkode: 87c78...94a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Ingen som har noen meninger om dette? Anonymkode: 87c78...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå