Gå til innhold

Sterke drifter som ung

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest lotteline

Jeg er ganske ung og har ikke vært seksuelt aktivt mer enn ca 6 måneder. Etter at jeg oppdaget denne "nye" verden kan jeg liksom ikke få nok. Blir ikke så ofte full pakke, men ender ofte opp med intim kosing. Lengter etter det og oppsøker det så ofte jeg kan. Vet jo at gutter har sterke drifter, men er det vanlig at unge jenter går rundt og er - for å si det rett ut, stormkåte :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er nokså irriterende at du ikke oppgir din alder når svaret på ditt spørsmål er ganske så avhengig av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man først begynner å få ett sexliv er det vanskelig å få nok. Om mann er gutt eller jente så vil man knulle døgnet rundt :wink: Ikke noe forskjell på kjønnene der gitt :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå at du er stormkåt. Skulle bare mangle! Jeg vet svært lite om deg men har likevel tre generelle råd:

- ha mest sex med deg selv (du kommer til å bli en drøm å ha sex med også..)

- velg din partner med omhu og vær sikker på at dere ønsker det samme (uansett om det er bare sex eller mer)

- bruk prevensjon (Driiitviktig! Vil jo tross alt ikke ødelegge for ditt videre sexliv!!)

Happy hunting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nokså irriterende at du ikke oppgir din alder når svaret på ditt spørsmål er ganske så avhengig av det...

Er det? Min erfaring er at lysten varierer med tilgangen. Helt uavhengig av alder.

Og til trådstarter: det er akkurat slik det skal være. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...