Gå til innhold

Penisforstørring, operasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, kattepusen skrev:

Disse mannfolka har hatt ganske mange kvinner, både før og etter meg. Og nei jeg har ikke målene dems i hode, for jeg bryr meg ikke.
Jeg vet bare at de selv sa de var under gjennomsnittet. 

Vel nå viser også undersøkelser at flertallet av menn tror de er under gjennomsnittet da, så at de sa det betyr ikke at de var det!

Anonymkode: 2918b...de7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, sjokkert over hvor mye kattepusen prøver å die ts. Fint at du er i mot kroppspress altså, men du får roe ned på å snakke for alle kvinner bare fordi du selv er fornøyd med liten penis og prøver iherdig å omfavne disse usikre mennene med omsorg ved å lyve om kvinners preferanser når flertallet både her, og i samfunnet, og selv forskerne viser det motsatte.

Alle jeg kjenner blir skuffa om de kommer over en liten penis, ferdig med saken.
Er en grunn til at stor penis alltid har vært en greie, hei selv i bibelen står det om disse kjempe-mennene som kom å hadde sex med menneskekvinnene.
Er en grunn til at dildoer er store, utenom de med vibrator funksjon som hovedsaklig er til for å brukes utvendig på klitoris og tease inngangen litt.
Er en grunn til at superstjerner synger om hvordan de vil ha en mann med stor pikk.
Er en grunn til at selv Live Nelvik i beste sendetid på NRK sjekket skostørrelsen (som kvinner sjekker skostørrelse, hender osv i den tro om at det kan gi de en indikasjon på hvor stor penisen er) til den hun skulle date og hoppet av glede når det var store sko.

Vil jo si at det er merkeligere at menn snakker om hvor viktig penisstørrelse er for kvinner, enn en kvinne som snakker om sine egne preferanser og hvordan hun oppfatter andre kvinners preferanser. 

Vi har tydeligvis en veldig forskjellig krets. Her er det de fleste som ikke bryr seg om størrelse.

Når det gjelder dildoer er det helt normale størrelser kvinner kjøper mest av. 

Og Live Nelvik viser jo at hun ikke er spesielt oppegående om hun tror skostørrelse har noe å si. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Sphere skrev:

Mye under snittet på 12-13 cm? Har du en god lengde, faller du iallefall ikke ut så lett som det jeg gjør. 

12 cm på det tykkeste, men det er tykkeste. Litt smalere andre steder, ganske trist. Lengden vil jeg si er akseptabel, og ikke noe jeg bekymrer meg spesielt over. Det er tross alt tykkelsen som er viktigst, i følge kvinner, og da har jeg åpenbart et problem. 

Anonymkode: 575b5...60c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sphere skrev:

Vil jo si at det er merkeligere at menn snakker om hvor viktig penisstørrelse er for kvinner, enn en kvinne som snakker om sine egne preferanser og hvordan hun oppfatter andre kvinners preferanser. 

Vi har tydeligvis en veldig forskjellig krets. Her er det de fleste som ikke bryr seg om størrelse.

Og Live Nelvik viser jo at hun ikke er spesielt oppegående om hun tror skostørrelse har noe å si. 

Og vi kvinnene som er ærlige å sier vår preferanse er heller større enn mindre, og at det samme gjelder alle man kjenner, og viser at leger og sexologer og forskere også har kommet frem til samme konklusjon, vi blir mobbet og kalt for sizequeens eller tatt som menn som er usikre som tror vi vet kvinners mening? Jeg er kvinne selv fyi.
At kvinner i din krets som mann ikke forteller deg rett ut at de gleder seg når de ser en stor pikk, og blir skuffet om de ser en veldig liten/tynn, er jo ganske naturlig, du hadde vel heller ikke sitti  å sagt blandt dine kvinnelige venner hvor løs og vid et knull du hadde var og hvor turnoff det var med valkene hennes. (eksempler)

Ja nemlig, kvinner kjøper mest normale størrelser av dildoer,  de kjøper ikke tynne/kjempekorte .

• Liker 3
Gjest Ingenting2
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sizequeens er i mindretall. Er ganske få som er into fisting og sånn der, og få som er into monsterpikk.
Det er helt normale kvinner , som foretrekker en gjennomsnittlig penis, men helst en større enn en mindre.
Helt normale kvinner er flertallet, så det er ganske sykt at du drar sizequeens inn i statestikken og bevisene.

Godt poeng. Dette irriterer også meg i hver eneste tråd om temaet. Det er enten size Queens eller "alle andre". Kvinner er nok litt mer enn disse to leirene. 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp mistenker at de som så hardt mener at liten penis er best, er de som selv har fått mye dritt online pga f.eks lange kjønnslepper eller bollemus, og vet hvor mye det sårer , og prøver å trøste mennene rett og slett.

Nei, det stemmer ikke. Jeg er ganske perfekt (syns jeg selv da) og har ingen behov for å trøste menn. Men kan kanskje si noe utifra egen erfaring. Eller teller ikke det? 

6 minutter siden, Sphere skrev:

Denne ene kvinnen ser ikke ut til å anerkjenne at dette er et kompleks, det er bare endeløse rants der hun sjelden svarer på det hun blir spurt om. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

12 cm på det tykkeste, men det er tykkeste. Litt smalere andre steder, ganske trist. Lengden vil jeg si er akseptabel, og ikke noe jeg bekymrer meg spesielt over. Det er tross alt tykkelsen som er viktigst, i følge kvinner, og da har jeg åpenbart et problem. 

12 cm er bra det. Syns ikke du skal bekymre deg her gitt. 

Endret av Ingenting2
Skrivefeil
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du ligger jo på snittet. Du burde ikke ha noe problemer i det hele tatt. Det er IKKE deg de snakker om når de snakker om tynne peniser. Tro meg. Virker som du har en flott penis det er synd og skam å gjemme bort. Mange som gjerne ville hatt størrelsen din. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Sphere skrev:

Du ligger jo på snittet. Du burde ikke ha noe problemer i det hele tatt. Det er IKKE deg de snakker om når de snakker om tynne peniser. Tro meg. Virker som du har en flott penis det er synd og skam å gjemme bort. Mange som gjerne ville hatt størrelsen din. 

Det er som sagt på det tykkeste, som er ved roten. Midt på så er det en halvcentimeter mindre. Ganske bedrøvelig. Jeg klarer liksom ikke å se for meg at det vil bli oppfattet annet enn for tynt. 2 cm tykkere over hele fjøla hadde vært fint. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og vi kvinnene som er ærlige å sier vår preferanse er heller større enn mindre, og at det samme gjelder alle man kjenner, og viser at leger og sexologer og forskere også har kommet frem til samme konklusjon, vi blir mobbet og kalt for sizequeens eller tatt som menn som er usikre som tror vi vet kvinners mening? Jeg er kvinne selv fyi.
At kvinner i din krets som mann ikke forteller deg rett ut at de gleder seg når de ser en stor pikk, og blir skuffet om de ser en veldig liten/tynn, er jo ganske naturlig, du hadde vel heller ikke sitti  å sagt blandt dine kvinnelige venner hvor løs og vid et knull du hadde var og hvor turnoff det var med valkene hennes. (eksempler)

Ja nemlig, kvinner kjøper mest normale størrelser av dildoer,  de kjøper ikke tynne/kjempekorte .

Jeg synes ikke det er noe galt i å like større. Jeg har forlengst skjønt at jeg ikke er for alle. Det som er galt er å gjøre størrelse til et større problem enn det egentlig er. De fleste er mer enn nok fornøyd med en penis innenfor normalen. Og mange har god sex med oss små også. Da blir denne "større er bedre" ganske fattig, spesielt når det er såpass mange som sier de ikke bryr seg i studie etter studie. 

Jeg har en fetisj som gjør at mange snakker veldig åpent med meg om størrelse. Så jeg stoler godt på det de forteller meg. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er som sagt på det tykkeste, som er ved roten. Midt på så er det en halvcentimeter mindre. Ganske bedrøvelig. Jeg klarer liksom ikke å se for meg at det vil bli oppfattet annet enn for tynt. 2 cm tykkere over hele fjøla hadde vært fint. 

Du har en veldig fin størrelse, og du burde være stolt av den framfor å gjemme den bort. Husk også at kvinner har flest nervetråder ved åpningen, og da er det kjekt å være tjukkest ved rota. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Sphere skrev:

Du har en veldig fin størrelse, og du burde være stolt av den framfor å gjemme den bort. Husk også at kvinner har flest nervetråder ved åpningen, og da er det kjekt å være tjukkest ved rota. 

Når du sier det er best være tykkest ved rota siden nervetrådene er ved åpningen, bekrefter jo at tykkere er bedre og gir en mer tilfredsstillende følelse for kvinnen. Men du har vel aldri vært uenig i dette, bare akseptert realiteten... Tror fortsatt 12 cm er et lite handikap, og at det hadde vært bedre å vært litt tykkere. 13-14 cm ved roten så kunne jeg vært fornøyd, og mest sannsynlig dama også. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når du sier det er best være tykkest ved rota siden nervetrådene er ved åpningen, bekrefter jo at tykkere er bedre og gir en mer tilfredsstillende følelse for kvinnen. Men du har vel aldri vært uenig i dette, bare akseptert realiteten... Tror fortsatt 12 cm er et lite handikap, og at det hadde vært bedre å vært litt tykkere. 13-14 cm ved roten så kunne jeg vært fornøyd, og mest sannsynlig dama også. 

Jeg tror den dama som får deg vil være godt fornøyd med penisstørrelsen din uansett, jeg. Det er en fin størrelse. 

Jeg har akseptert realitetene. Jeg er ikke for alle. Og noen ville helt sikkert hatt det bedre om jeg hadde vært større. Men mange har også vært godt fornøyde, og som nevnt tidligere, det at de har måtte jobbe litt ekstra har ført til at noen har fått kraftige orgasmer. Kvinner er som sagt forskjellige de og. Jeg kan ikke gjøre noe med størrelsen min, men jeg kan gjøre noe med totalpakka jeg leverer. Være den beste versjonen av meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg tror den dama som får deg vil være godt fornøyd med penisstørrelsen din uansett, jeg. Det er en fin størrelse. 

Jeg har akseptert realitetene. Jeg er ikke for alle. Og noen ville helt sikkert hatt det bedre om jeg hadde vært større. Men mange har også vært godt fornøyde, og som nevnt tidligere, det at de har måtte jobbe litt ekstra har ført til at noen har fått kraftige orgasmer. Kvinner er som sagt forskjellige de og. Jeg kan ikke gjøre noe med størrelsen min, men jeg kan gjøre noe med totalpakka jeg leverer. Være den beste versjonen av meg selv. 

Jeg vet ikke helt, med all fokusen på hvor bra det er med tykkelse er det mer eller mindre prentet innprentet at det er svært usannsynlig for meg å møte ei som vil synes tykkelsen min er bra nok, og ikke synes tykkere er bedre. Jeg må jo bare akseptere underlegenhet der, eller forstørre den ved operasjon. Når det snakkes om tynne peniser, er min definitivt i den kategorien. Og det er jo ikke noe positivt i hele tatt. Eller jo, for anal da :/

AnonymBruker
Skrevet

Menn vet jo ikke hva som er best for damer. Det er det bare damer som vet.

Men damer sier jo ikke rett ut hva de synes er best heller. De sier bare det de tror vil trøste noen de synes synd på. Det er problemet med damer, de er ikke ærlige, sier ikke ting rett ut, slik vi menn gjør. Vi hinter ikke eller sier ting for å ikke såre, vi sier ting rett ut som de er. Damer burde lære seg det der. Det ville ha gjort verden så mye lettere å leve i.

Anonymkode: 568f4...ec9

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt, med all fokusen på hvor bra det er med tykkelse er det mer eller mindre prentet innprentet at det er svært usannsynlig for meg å møte ei som vil synes tykkelsen min er bra nok, og ikke synes tykkere er bedre. Jeg må jo bare akseptere underlegenhet der, eller forstørre den ved operasjon. Når det snakkes om tynne peniser, er min definitivt i den kategorien. Og det er jo ikke noe positivt i hele tatt. Eller jo, for anal da :/

Du er jo ikke tynn i det hele tatt. Du er helt gjennomsnittlig. Noen er tykkere og noen er tynnere. Du vil ikke ha noe som helst problemer med den størrelsen.

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Sphere skrev:

Du er jo ikke tynn i det hele tatt. Du er helt gjennomsnittlig. Noen er tykkere og noen er tynnere. Du vil ikke ha noe som helst problemer med den størrelsen.

Skeptisk :/

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skeptisk :/

Du går glipp av så mye. Skulle ønske du tok sjansen. Når lille meg tør, tør du også! 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Problemet sitter i hodet ditt. Har samme tykkelse som deg, det funker svært bra. Gi deg selv en sjanse. 

Anonymkode: 4ecad...0b4

• Liker 1
Gjest Newroz
Skrevet
45 minutter siden, Sphere skrev:

Det der er helt sant. Ta det med ro, detta kommer til å å gå helt bra :)

Skrevet

Så nå sitter jeg her å TRØSTER mannfolka? Fordi jeg ærlig nok sier at vi kvinner er like forskjellige nedentil som det mannfolka er? 
Nei, jeg har ikke komplekser for musa mi, eller blitt mobbet for den. Den er nokså normal, om en litt kort. 

Jeg prøver bare å få mannfolka til å skjønne at dere tar feil. De fleste kvinner vil IKKE ha tykkest mulig penis, da dette kan gjøre fryktelig vondt! Vi vil ha en penis som passer oss... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Sphere skrev:

Du går glipp av så mye. Skulle ønske du tok sjansen. Når lille meg tør, tør du også! 

Gjør kanskje det, men angsten for nederlag er for stor til at jeg skal tørre å ta sjansen. Hver gang ei jente har vist noe form for interesse så har jeg skygget banen. Jeg hater meg selv etterpå, men gjør heller det enn å prøve å bruke noe som ikke får gjort noe stort. Egentlig har jeg bare lyst til å bli kvitt denne lysten. Jeg ser ikke mye bruk for kuken hvis det ikke er noe positivt ved den. Hvis den i hele tatt skal bli aktuell ser jeg ikke noen annen mulighet enn å gjøre den tykkere gjennom en operasjon. Det er rett og slett flaut å dra fram det jeg har. Ellers må jeg bare slå meg til ro et liv alene uten sex. Jeg har prøvd dette en stund, men har ikke klart å finne fred i sinnet i mine prøvelser, dessverre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...