AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #141 Skrevet 6. juni 2017 Kvinners våte drøm... Anonymkode: 568f4...ec9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #142 Skrevet 6. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, noen kvinner er så små i underlivet at de er nødt til å føde med keisersnitt. Jeg bare nevner det. Anonymkode: 568f4...ec9 Det er greit å ha litt fakta med her da. Keisersnitt skjer ofte ved problemer under fødsel, feks smalt bekken. Det er ikke vagina som er for trang. Anonymkode: da3a1...9c5 2
Sphere Skrevet 6. juni 2017 #143 Skrevet 6. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, fordi det er noe man må se forbi. Finnes ikke noe positivt ved det. Å jo, anal... Flott. Anal er noe jeg aldri har skjønt meg på. Anonymkode: 575b5...60c Men hvorfor velger du å sette penis på pidestall når det kun er en liten del av selve sexen? Og enda mindre om man tenker forhold. Lek og ha det moro i stedet for å bekymre deg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #144 Skrevet 6. juni 2017 6 minutter siden, Sphere skrev: Men hvorfor velger du å sette penis på pidestall når det kun er en liten del av selve sexen? Og enda mindre om man tenker forhold. Lek og ha det moro i stedet for å bekymre deg. Fordi kvinner har gjort et poeng ut av at større føles bedre, deiligere. Det har ikke gjort noe annet enn få meg til å føle at kuken min er mindre dugelig. Motiverer meg ikke akkurat til å bruke den. Kan jo like så godt bare ta på en strap-on, cuckolde meg selv eller noe sånt. Anonymkode: 575b5...60c 1
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #145 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi mannfolk har gjort et poeng ut av at større føles bedre, deiligere. Det har ikke gjort noe annet enn få meg til å føle at kuken min er mindre dugelig. Motiverer meg ikke akkurat til å bruke den. Kan jo like så godt bare ta på en strap-on, cuckolde meg selv eller noe sånt. Anonymkode: 575b5...60c Sånn, jeg rettet på den for deg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #146 Skrevet 6. juni 2017 Så mange kommentarer om en sånn idiotisk tråd? Jaja, noen kjeder seg vist Anonymkode: 7983c...839
Sphere Skrevet 6. juni 2017 #147 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi kvinner har gjort et poeng ut av at større føles bedre, deiligere. Det har ikke gjort noe annet enn få meg til å føle at kuken min er mindre dugelig. Motiverer meg ikke akkurat til å bruke den. Kan jo like så godt bare ta på en strap-on, cuckolde meg selv eller noe sånt. Anonymkode: 575b5...60c Men har du fått direkte kommentarer på at du er for liten for dem? Mange dårlige opplevelser? Eller er dette noe du har fanget opp ellers?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #148 Skrevet 6. juni 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Sånn, jeg rettet på den for deg. Please, det er ikke menn som har populærisert denne ideen. Dette kommer fra erfaringer fra utallige kvinner. Dine meningsfeller er i en ganske liten minoritet. Anonymkode: 575b5...60c 3
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #149 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Please, det er ikke menn som har populærisert denne ideen. Dette kommer fra erfaringer fra utallige kvinner. Dine meningsfeller er i en ganske liten minoritet. Anonymkode: 575b5...60c Jo, det er mannfolk som hele tiden driver å presse på dette pungtet. mens vi har vært flere kvinner (nå få), som prøver å si i mot det. Da er vi løgnere, eller politisk korrekte.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #150 Skrevet 6. juni 2017 Fitteforstørring er vel også tema? Anonymkode: 7983c...839
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #151 Skrevet 6. juni 2017 Eller fitteforminsking er diggere Anonymkode: 7983c...839
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #152 Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, Sphere skrev: Men har du fått direkte kommentarer på at du er for liten for dem? Mange dårlige opplevelser? Eller er dette noe du har fanget opp ellers? Nei, men det er jo fordi jeg har vært usikker fra ung alder etter å ha lest hva kvinner mener om størrelse. Dette har gjort at hvis noe ser an til å kanskje lede til sex, så har jeg fått panikk. Jeg er overbevist om at størrelsen vil være en skuffelse, så jeg har trukket meg unna. Anonymkode: 575b5...60c 1
Sphere Skrevet 6. juni 2017 #153 Skrevet 6. juni 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det er jo fordi jeg har vært usikker fra ung alder etter å ha lest hva kvinner mener om størrelse. Dette har gjort at hvis noe ser an til å kanskje lede til sex, så har jeg fått panikk. Jeg er overbevist om at størrelsen vil være en skuffelse, så jeg har trukket meg unna. Anonymkode: 575b5...60c Det er synd, for du går glipp av veldig mye moro. Jeg er overbevist om at det ikke står så dårlig til med deg som du selv tror. Og det er mange der ute som klarer å ha god sex med små peniser, det vet jeg alt om.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #154 Skrevet 6. juni 2017 8 minutter siden, Sphere skrev: Det er synd, for du går glipp av veldig mye moro. Jeg er overbevist om at det ikke står så dårlig til med deg som du selv tror. Og det er mange der ute som klarer å ha god sex med små peniser, det vet jeg alt om. Lengden min står kanskje ikke så dårlig til, men tykkelsen er definitivt trist. Anonymkode: 575b5...60c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #155 Skrevet 6. juni 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Please, det er ikke menn som har populærisert denne ideen. Dette kommer fra erfaringer fra utallige kvinner. Dine meningsfeller er i en ganske liten minoritet. Anonymkode: 575b5...60c Enig, sjokkert over hvor mye kattepusen prøver å die ts. Fint at du er i mot kroppspress altså, men du får roe ned på å snakke for alle kvinner bare fordi du selv er fornøyd med liten penis og prøver iherdig å omfavne disse usikre mennene med omsorg ved å lyve om kvinners preferanser når flertallet både her, og i samfunnet, og selv forskerne viser det motsatte. Alle jeg kjenner blir skuffa om de kommer over en liten penis, ferdig med saken. Er en grunn til at stor penis alltid har vært en greie, hei selv i bibelen står det om disse kjempe-mennene som kom å hadde sex med menneskekvinnene. Er en grunn til at dildoer er store, utenom de med vibrator funksjon som hovedsaklig er til for å brukes utvendig på klitoris og tease inngangen litt. Er en grunn til at superstjerner synger om hvordan de vil ha en mann med stor pikk. Er en grunn til at selv Live Nelvik i beste sendetid på NRK sjekket skostørrelsen (som kvinner sjekker skostørrelse, hender osv i den tro om at det kan gi de en indikasjon på hvor stor penisen er) til den hun skulle date og hoppet av glede når det var store sko. Anonymkode: 2918b...de7 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #156 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig, sjokkert over hvor mye kattepusen prøver å die ts. Fint at du er i mot kroppspress altså, men du får roe ned på å snakke for alle kvinner bare fordi du selv er fornøyd med liten penis og prøver iherdig å omfavne disse usikre mennene med omsorg ved å lyve om kvinners preferanser når flertallet både her, og i samfunnet, og selv forskerne viser det motsatte. Alle jeg kjenner blir skuffa om de kommer over en liten penis, ferdig med saken. Er en grunn til at stor penis alltid har vært en greie, hei selv i bibelen står det om disse kjempe-mennene som kom å hadde sex med menneskekvinnene. Er en grunn til at dildoer er store, utenom de med vibrator funksjon som hovedsaklig er til for å brukes utvendig på klitoris og tease inngangen litt. Er en grunn til at superstjerner synger om hvordan de vil ha en mann med stor pikk. Er en grunn til at selv Live Nelvik i beste sendetid på NRK sjekket skostørrelsen (som kvinner sjekker skostørrelse, hender osv i den tro om at det kan gi de en indikasjon på hvor stor penisen er) til den hun skulle date og hoppet av glede når det var store sko. Anonymkode: 2918b...de7 Det er heller ikke alle kvinner som kun foretrekker hender og tunge. Anonymkode: da3a1...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #157 Skrevet 6. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en grunn til at selv Live Nelvik i beste sendetid på NRK sjekket skostørrelsen (som kvinner sjekker skostørrelse, hender osv i den tro om at det kan gi de en indikasjon på hvor stor penisen er) til den hun skulle date og hoppet av glede når det var store sko. Anonymkode: 2918b...de7 Hvilken serie var det? og episode? Anonymkode: b7dca...58a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #158 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, kattepusen skrev: Ja det er merkelig at mannfolk tror det. Og det er trist at sizequeens får bestemme hva som er normalt. Sizequeens er i mindretall. Er ganske få som er into fisting og sånn der, og få som er into monsterpikk. Det er helt normale kvinner , som foretrekker en gjennomsnittlig penis, men helst en større enn en mindre. Helt normale kvinner er flertallet, så det er ganske sykt at du drar sizequeens inn i statestikken og bevisene. Anonymkode: 2918b...de7 1
Sphere Skrevet 6. juni 2017 #159 Skrevet 6. juni 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lengden min står kanskje ikke så dårlig til, men tykkelsen er definitivt trist. Anonymkode: 575b5...60c Mye under snittet på 12-13 cm? Har du en god lengde, faller du iallefall ikke ut så lett som det jeg gjør.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #160 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere kjemper bare imot at sannheten skal komme fram. Anonymkode: 575b5...60c Jepp mistenker at de som så hardt mener at liten penis er best, er de som selv har fått mye dritt online pga f.eks lange kjønnslepper eller bollemus, og vet hvor mye det sårer , og prøver å trøste mennene rett og slett. Anonymkode: 2918b...de7 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå