AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #121 Skrevet 6. juni 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Det er ikke snakk om å være trang eller løs.. det er snakk om å være forskjellig.. vi er korte, lange, vi er små og store. alt varierer like mye som penis. Merkelig at en stor penis blir ansett som et positivt trekk da, og liten som noe negativt. Anonymkode: 575b5...60c 3
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #122 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Merkelig at en stor penis blir ansett som et positivt trekk da, og liten som noe negativt. Anonymkode: 575b5...60c Ja det er merkelig at mannfolk mener det. er jo bare å se på de 2 linkene som ble lagt ut her. Den første; Jeg ser flere kvinner som mener at stor er ubehagelig og vondt, andre ser kun de som foretrekker stor (Som var i undertall). Andre linken: 60% bryr seg ikke om størrelse, det andre ser er at noen få prosent fikk bedre orgasme ved større..
Sphere Skrevet 6. juni 2017 #123 Skrevet 6. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man har liten penis er jo det å holde seg unna sex en reell løsning, ja. For å finne ei som vil være like fornøyd med størrelsen du har som de større, den sjansen vil være tilnærmet lik null. Det beste du kan gjøre er å akseptere at penisen din er underlegen og håpe på at din partner er villig til å inngå kompromisser. For størrelsen vil aldri være noe annet enn noe negativt. Du har jo finnet din greie i ydmykelse, og det er jo noe man burde bli vant til. For små peniser blir ikke annet enn ydmyket uansett. De fleste kvinner nyter nok en penis over snittet, hvertfall for tykkelse, men kanskje ikke alle setter det aller høyest og er villig til å se bort fra det negative trekket til fordel for personlighet, stabil økonomi etc. En tynn penis er en forbannelse. Tror ikke mange kvinner elsker det, nei. Anonymkode: 575b5...60c Hvorfor gå glipp av mange gode opplevelser fordi man har liten penis? Jeg er mye mer enn min penis. Jeg har mye mer å tilby. Jeg leverer en god totalpakke. De som ikke klarer å se forbi min lille penis, er uansett ikke kvinner jeg vil være med. Da er man ganske så fattig seksuelt. Det er ikke bare negativt med en liten penis. Den er lett å suge, lett å runke, og det blir mer aktuelt med analsex, om det er noe man liker. Jeg har sjeldent blitt ydmyket. Selv med min lille. Jeg hadde klart meg godt uten fetisjen min også. Som sagt, jeg lærte å akseptere meg selv lenge før jeg fant ut av dette med fetisjen. Kvinner er veldig forskjellige der nede. Akkurat som oss. Noen av de jeg har møtt har fortalt at på grunn av størrelsen måtte de jobbe hardere enn vanlig, og det førte til kraftige orgasmer. Da er selvsagt lange forspill og mye lek og moro medberegnet. Sex er et samspill. Ikke bare størrelser. Er det fokuset for akten, blir det en fattig opplevelse. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #124 Skrevet 6. juni 2017 16 minutter siden, kattepusen skrev: Ja det er merkelig at mannfolk mener det. er jo bare å se på de 2 linkene som ble lagt ut her. Den første; Jeg ser flere kvinner som mener at stor er ubehagelig og vondt, andre ser kun de som foretrekker stor (Som var i undertall). Andre linken: 60% bryr seg ikke om størrelse, det andre ser er at noen få prosent fikk bedre orgasme ved større.. 60% bryr seg kanskje ikke fordi de har innsett at å gå for det beste kanskje vil gjøre at dem ender opp alene. Da er det bedre å tolerere en dårlig, liten penis pga de fordelene et forhold ellers gir. Merk, her er ikke liten penis best. Det er aldri best. Anonymkode: 575b5...60c 1
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #125 Skrevet 6. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 60% bryr seg kanskje ikke fordi de har innsett at å gå for det beste kanskje vil gjøre at dem ender opp alene. Da er det bedre å tolerere en dårlig, liten penis pga de fordelene et forhold ellers gir. Merk, her er ikke liten penis best. Det er aldri best. Anonymkode: 575b5...60c For oss mange med gjennomsnittlig eller mindre vagina, er mindre best. alltid og vi er omtrent like mange som det er mannfolk med gjennomsnittlig eller mindre penis. Men for all del, dere leser hva dere vil. det har dere bevist.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #126 Skrevet 6. juni 2017 21 minutter siden, kattepusen skrev: For oss mange med gjennomsnittlig eller mindre vagina, er mindre best. alltid og vi er omtrent like mange som det er mannfolk med gjennomsnittlig eller mindre penis. Men for all del, dere leser hva dere vil. det har dere bevist.. Fortsatt merkelig hvordan liten penis har de negative konnotasjonene da. Anonymkode: 575b5...60c 2
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #127 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fortsatt merkelig hvordan liten penis har de negative konnotasjonene da. Anonymkode: 575b5...60c Ja det er merkelig at mannfolk tror det. Og det er trist at sizequeens får bestemme hva som er normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #128 Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, kattepusen skrev: Ja det er merkelig at mannfolk tror det. Og det er trist at sizequeens får bestemme hva som er normalt. Sizequeens ser ut til å være det store flertallet hva størrelse gjelder. Jeg er forbannet med den tykkelsen jeg har, og eneste muligheten jeg har for å rette på det vil være fortykking ved hjelp av operasjon. Den tykkelsen jeg besitter er bare underlegent de tykkere, dessverre. Anonymkode: 575b5...60c 1
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #130 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sizequeens ser ut til å være det store flertallet hva størrelse gjelder. Jeg er forbannet med den tykkelsen jeg har, og eneste muligheten jeg har for å rette på det vil være fortykking ved hjelp av operasjon. Den tykkelsen jeg besitter er bare underlegent de tykkere, dessverre. Anonymkode: 575b5...60c De er kun det store flertall online er min påstand. Siden jeg kun har møtt 2 i RL.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #131 Skrevet 6. juni 2017 38 minutter siden, Sphere skrev: Hvorfor gå glipp av mange gode opplevelser fordi man har liten penis? Jeg er mye mer enn min penis. Jeg har mye mer å tilby. Jeg leverer en god totalpakke. De som ikke klarer å se forbi min lille penis, er uansett ikke kvinner jeg vil være med. Da er man ganske så fattig seksuelt. Det er ikke bare negativt med en liten penis. Den er lett å suge, lett å runke, og det blir mer aktuelt med analsex, om det er noe man liker. Jeg har sjeldent blitt ydmyket. Selv med min lille. Jeg hadde klart meg godt uten fetisjen min også. Som sagt, jeg lærte å akseptere meg selv lenge før jeg fant ut av dette med fetisjen. Kvinner er veldig forskjellige der nede. Akkurat som oss. Noen av de jeg har møtt har fortalt at på grunn av størrelsen måtte de jobbe hardere enn vanlig, og det førte til kraftige orgasmer. Da er selvsagt lange forspill og mye lek og moro medberegnet. Sex er et samspill. Ikke bare størrelser. Er det fokuset for akten, blir det en fattig opplevelse. Ja, fordi det er noe man må se forbi. Finnes ikke noe positivt ved det. Å jo, anal... Flott. Anal er noe jeg aldri har skjønt meg på. Anonymkode: 575b5...60c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #133 Skrevet 6. juni 2017 9 minutter siden, kattepusen skrev: De er kun det store flertall online er min påstand. Siden jeg kun har møtt 2 i RL. At de er flertall online, reflekterer ikke det litt hva som er populært offline også? Anonymkode: 575b5...60c 1
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #134 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At de er flertall online, reflekterer ikke det litt hva som er populært offline også? Anonymkode: 575b5...60c Nei, det reflekterer egentlig bare at vi andre har gitt opp som du kan se utfra trådene her på kg også. For et år siden var vi flere som kjempet kampen mot penishysteriet, nå er vi bare 2-3 stykker igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #136 Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, kattepusen skrev: Nei, det reflekterer egentlig bare at vi andre har gitt opp som du kan se utfra trådene her på kg også. For et år siden var vi flere som kjempet kampen mot penishysteriet, nå er vi bare 2-3 stykker igjen. Dere kjemper bare imot at sannheten skal komme fram. Anonymkode: 575b5...60c 3
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #137 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere kjemper bare imot at sannheten skal komme fram. Anonymkode: 575b5...60c Ja jeg ser du sier så. Men igjen, mannfolk er mer opttat av dette en vi kvinner er. Og ja, jeg har hatt partnere som var under gjennomsnittet tykk, og ja jeg fikk ganske kraftige orgasmer.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #138 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: Ja jeg ser du sier så. Men igjen, mannfolk er mer opttat av dette en vi kvinner er. Og ja, jeg har hatt partnere som var under gjennomsnittet tykk, og ja jeg fikk ganske kraftige orgasmer. Vel, noen kvinner er så små i underlivet at de er nødt til å føde med keisersnitt. Jeg bare nevner det. Anonymkode: 568f4...ec9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #139 Skrevet 6. juni 2017 8 minutter siden, kattepusen skrev: Ja jeg ser du sier så. Men igjen, mannfolk er mer opttat av dette en vi kvinner er. Og ja, jeg har hatt partnere som var under gjennomsnittet tykk, og ja jeg fikk ganske kraftige orgasmer. Hvor tykk var disse om jeg kan spørre? Kan du komme på noe du kan sammenligne. Disse partnere har vært heldige og møtt på deg, da. For ellers tror jeg de har hatt det veldig vanskelig. Anonymkode: 575b5...60c
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #140 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor tykk var disse om jeg kan spørre? Kan du komme på noe du kan sammenligne. Disse partnere har vært heldige og møtt på deg, da. For ellers tror jeg de har hatt det veldig vanskelig. Anonymkode: 575b5...60c Disse mannfolka har hatt ganske mange kvinner, både før og etter meg. Og nei jeg har ikke målene dems i hode, for jeg bryr meg ikke. Jeg vet bare at de selv sa de var under gjennomsnittet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå