Gå til innhold

Penisforstørring, operasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg skrev litt til. Jeg sliter ikke med skam over å vise kuken. Resten av kroppen derimot. Så jeg kan forstå at noen synes det er vanskelig.

Jeg sliter og med å vise frem kroppen min, men det er min feil. Jeg legger ikke skylden på mannfolk for det. 

2 minutter siden, canacas skrev:

Herregud, få deg en hobby. Her er det menn som plages av størrelsen. Men likevel skal du blande deg inn og argumentere, selv om du ikke vet hvordan det er å ha en penis selv. Og så klarer du ikke engang lese eller forstå det folk skriver til deg. Kanskje du skal la korstoget ligge en dag eller to? Temaet her går på tykkelse. Og uansett hvordan du vrir og vender på det så vil kompleksene være der. Prøv å være litt forståelsesfull i blant. Alt handler ikke om hva du liker/ikke liker. Ha litt sympati og/eller empati. Problemet er der uansett. 

Ellers takk, jeg trives ganske godt med å være aktiv her jeg. 
Jeg skjønner komplekset, problemet jeg har, er å legge all skyld over på kvinner. 
Problemet jeg har, er at de påstår det er kvinner som gir dem disse kompleksene. Når det helt tydelig er andre mannfolk som er det største problemet.
Det hadde vært greit om de klarte å skjønne at vi kvinner er like forskjellige nedentil som det menn er, og at det derfor finnes flere kvinner som foretrekker tynnere peniser, en tykkere. 
Ja dessverre så er problemet der uansett, fordi mannfolk selv rakker ned på tynnere peniser. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg mener at det problemet man har med seg selv, har man uansett hva de sier. For det er ikke mange kvinner i Norges land som er onde eller dumme nok til å fortelle mannen i sitt liv at "eksen hadde større kuk og gjorde det bedre i senga, men har var jo ikke noe SNILL, og det er du, kjære!"

Så 100% sannhet i alle tilfellene? Fuck no!! 😂😂

Det er jo fordi man velger å bygge sin egen sannhet. Man sliter med et problem, og fortsetter å vanne det selv om andre forteller motsatt. Som har langt større forutsetninger til å vite hva de snakker om. Og om de ikke forteller at eksen hadde større kuk og var bedre ligg, er da ikke det noe forskjell fra at du heller ikke forteller om at eksen din var bedre i senga enn din nåværende? Man tar da ikke opp slik seksuell fortid med nye partnere? Her er man på et anonymt forum, og man velger å grave seg selv ned i gjørma, og overse det kjønnet som faktisk vet hvordan de forskjellige penistypene kjennes. Samt å dra andre usikre med seg. Da er det helt kurant å si ifra at det de holder på med er selvdestruktivt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, kattepusen skrev:

Det hadde vært greit om de klarte å skjønne at vi kvinner er like forskjellige nedentil som det menn er, og at det derfor finnes flere kvinner som foretrekker tynnere peniser, en tykkere. 
Ja dessverre så er problemet der uansett, fordi mannfolk selv rakker ned på tynnere peniser. 

Jeg tror de fleste skjønner det. Det hjelper lite hvis en mann med tynn penis har dårlige erfaring med kvinner pga. sin tynne penis, sant? 

Det blir som om jeg har komplekser for å være overvektig (hypotetisk) og du ber meg slutte å lage et problem av noe som ikke er problem fordi du og en del andre kvinner liker mennesker som er overvektig. Komplekset er like reelt for de som har det uavhengig at du syns det er pent/sjarmerende med noen kilo for mye.

Anonymkode: b7dca...58a

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de fleste skjønner det. Det hjelper lite hvis en mann med tynn penis har dårlige erfaring med kvinner pga. sin tynne penis, sant? 

Det blir som om jeg har komplekser for å være overvektig (hypotetisk) og du ber meg slutte å lage et problem av noe som ikke er problem fordi du og en del andre kvinner liker mennesker som er overvektig. Komplekset er like reelt for de som har det uavhengig at du syns det er pent/sjarmerende med noen kilo for mye.

Det hjelper hvertfall ikke når man ikke hører etter på hva de fleste sier. Men heller hører på hva mannfolka sier at kvinnfolk mener. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig handler dette om hvordan dere presenterer dette problemet. Selv om dere har hatt dårlige erfaringer, er det andre som ikke har hatt det. Dersom dere hadde presentert det som et problem DERE har hatt, ville det vært enklere å diskutere enn når dere slår i bordet og kaller det for den eneste sannhet. Da ville det blitt tatt imot på en helt annen måte.

Jeg har også hatt utfordringer med størrelsen min, selvsagt har jeg det. Men jeg velger å heller ha fokus på de gode opplevelsene jeg har hatt. For ja, det er fullt mulig. Jeg har hatt mye god sex, også med penetrering. Det handler mye om innstilling. Ikke kast bort masse gode seksuelle opplevelser på usikkerheten deres.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sphere skrev:

Du mener seriøst at menn vet bedre enn kvinner hva kvinner foretrekker når det gjelder størrelse? Om man velger å grave seg selv ned i egen usikkerhet, er det opp til hver enkelt, men å sitte her og påstå at kvinner ikke vet hva kvinner mener om størrelse, blir for dumt. Her har vi masse kvinner som mener at størrelse ikke betyr noe, men en liten gruppe anonyme menn nekter å høre og vil helle skape sitt eget ekkokammer. Da kan de dra sine egen usikkerhet på andre påvirkelige sjeler også, og det er jo det vi trenger. Enda fler usikre menn. 🙄 

Jeg prøver bare å stå opp og være ærlig og proaktiv på reelle løsninger. Menn med peniser rett på gjennomsnittet og litt mindre er allerede usikre fordi de har lest kvinners erfaringer med forskjellige størrelser, og funnet ut av deres penis er udugelig. Ikke på grunn av hva menn skriver. Det problemet starter tidlig og mest sannsynlig er mange menn med mindre peniser også mer tilbaketrukne når det kommer til sex, så kvinner har kanskje en annen oppfatning av hva som er normalen. Når så denne mannen finner mot til å prøve, så vil hans størrelse mest sannsynlig være det minste kvinnen han er med noen gang har hatt, selv om han kanskje bare er på det lavere gjennomsnittet. Hun vil mest sannsynlig oppfatte den som ganske liten i forhold til hva hun er vant til, og vil være litt skuffet. Å skylde på menn for å skape denne usikkerheten blir litt feil. De menn som har begått selvmord pga liten penis (de finnes) skylder nok ikke på menn, men har innsett at en liten penis er et stort negativt trekk hva sex angår. 

Anonymkode: 575b5...60c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Sphere skrev:

Samtidig handler dette om hvordan dere presenterer dette problemet. Selv om dere har hatt dårlige erfaringer, er det andre som ikke har hatt det. Dersom dere hadde presentert det som et problem DERE har hatt, ville det vært enklere å diskutere enn når dere slår i bordet og kaller det for den eneste sannhet. Da ville det blitt tatt imot på en helt annen måte.

Jeg har også hatt utfordringer med størrelsen min, selvsagt har jeg det. Men jeg velger å heller ha fokus på de gode opplevelsene jeg har hatt. For ja, det er fullt mulig. Jeg har hatt mye god sex, også med penetrering. Det handler mye om innstilling. Ikke kast bort masse gode seksuelle opplevelser på usikkerheten deres.

Med all respekt å melde, din troverdighet i dette spørsmålet er lik null all den tid du selv har ytret at det tenner deg ekstremt at kvinner syns du er for liten. Hvordan i all verdens kan du fortelle menn som ikke har den fetisjen, at det ikke bør være noe problem for dem?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Jeg sliter og med å vise frem kroppen min, men det er min feil. Jeg legger ikke skylden på mannfolk for det. 

Alle skylder ikke på kvinner 🙂 Jeg diskuterer med deg fordi du ikke anerkjenner at det er et problem for noen. Hvor det oppsto er da helt uinteressant, de som føler på det, har det da like vondt om det kom fordi de sammenliknet seg med andre i dusjen, eller om ei dame en gang sa at det ikke var noe å samle på.

Sphere har kommet rundt det mange har som et problem kjempeelegant. I tillegg ser har jævlig bra ut. Det er lettere å dra damer med en fin kropp (ham), enn en rimelig stor kuk som ingen egentlig vet om (meg).

Kanskje han derfor har bedre seksuell selvtillit enn meg? Fordi han faktisk har fått napp med sjekkingen mange flere ganger?😄

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver bare å stå opp og være ærlig og proaktiv på reelle løsninger. Menn med peniser rett på gjennomsnittet og litt mindre er allerede usikre fordi de har lest kvinners erfaringer med forskjellige størrelser, og funnet ut av deres penis er udugelig. Ikke på grunn av hva menn skriver. Det problemet starter tidlig og mest sannsynlig er mange menn med mindre peniser også mer tilbaketrukne når det kommer til sex, så kvinner har kanskje en annen oppfatning av hva som er normalen. Når så denne mannen finner mot til å prøve, så vil hans størrelse mest sannsynlig være det minste kvinnen han er med noen gang har hatt, selv om han kanskje bare er på det lavere gjennomsnittet. Hun vil mest sannsynlig oppfatte den som ganske liten i forhold til hva hun er vant til, og vil være litt skuffet. Å skylde på menn for å skape denne usikkerheten blir litt feil. De menn som har begått selvmord pga liten penis (de finnes) skylder nok ikke på menn, men har innsett at en liten penis er et stort negativt trekk hva sex angår. 

Reelle løsninger som å holde seg unna kvinner? For det er det som vil skje om folk begynner å tro på slik negativitet. Jeg skal gi deg et poeng. Min usikkerhet, og første reelle forvirring grunnet min fetisj startet på ungdomsskolen fordi jeg ble ertet av noen få jenter. Ikke den vennskapelige ertinga til gutta i garderoben. Så det er nok mange menn som opplever det slik også. Og ja, vi små er nok mer tilbakeholdne, og kvinner flest har nok derfor et skjevt syn på hva som er snittet. MEN, selv om vi møter noen som tenker slik, gjelder ikke det alle. Det å skape et bilde av at det store flertall av kvinner tenker slik, vil bare frustrere. Ikke bare usikre menn, men også kvinner som ikke hører hjemme i den båsen. 

Vi menn må bli flinkere til å drite i hva andre synes om størrelse. Det eneste som er interessant er hva partner synes om den. Hvem bryr seg om resten? Jeg trekker paralleller til kvinner og deres utseendefiksering. Vi synes jo mange av dem har helt hinsides syn på egen kropp. Vi elsker kroppen deres, og skjønner ikke hvorfor de maser om den. Slik har de det med oss også. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med all respekt å melde, din troverdighet i dette spørsmålet er lik null all den tid du selv har ytret at det tenner deg ekstremt at kvinner syns du er for liten. Hvordan i all verdens kan du fortelle menn som ikke har den fetisjen, at det ikke bør være noe problem for dem?

Jeg levde i mange år uten å forstå fetisjen. Forståelsen dukket opp ganske nylig. Før det hadde jeg noen år jeg slet veldig. Forsøkte alt som fantes for å bli større. Piller, pumper, strekking, kremer, osv. Før jeg bestemte meg for å akseptere meg selv. Tok vare på de gode opplevelsene, og begynte å nyte det. Så jo, jeg mener glatt jeg kan ha en stemme. 

Selv i dag er første gang med ny partner preget av nerver. Selv om jeg liker erting, vil jeg jo fremdeles være nok for henne. Og ja, jeg kan fint være nok for henne selv om jeg er liten. Ja, jeg er ofte hennes minste. So what? Da går jeg bare inn for å vise henne at størrelse ikke behøver å bety noe. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg levde i mange år uten å forstå fetisjen. Forståelsen dukket opp ganske nylig. Før det hadde jeg noen år jeg slet veldig. Forsøkte alt som fantes for å bli større. Piller, pumper, strekking, kremer, osv. Før jeg bestemte meg for å akseptere meg selv. Tok vare på de gode opplevelsene, og begynte å nyte det. Så jo, jeg mener glatt jeg kan ha en stemme. 

Selv i dag er første gang med ny partner preget av nerver. Selv om jeg liker erting, vil jeg jo fremdeles være nok for henne. Og ja, jeg kan fint være nok for henne selv om jeg er liten. Ja, jeg er ofte hennes minste. So what? Da går jeg bare inn for å vise henne at størrelse ikke behøver å bety noe. 

Jeg er glad du har funnet din fetisj, men for de som ikke har den burde jo du har slitt såpass selv forstå problemet bedre enn de fleste. De fleste med liten har nok ingen slik fetisj og det blir ingenting annet enn en hemning. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så når jeg onanerer min lille penis så er det patetisk!??

Anonymkode: 80087...670

Skrevet
17 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Alle skylder ikke på kvinner 🙂 Jeg diskuterer med deg fordi du ikke anerkjenner at det er et problem for noen. Hvor det oppsto er da helt uinteressant, de som føler på det, har det da like vondt om det kom fordi de sammenliknet seg med andre i dusjen, eller om ei dame en gang sa at det ikke var noe å samle på.

Sphere har kommet rundt det mange har som et problem kjempeelegant. I tillegg ser har jævlig bra ut. Det er lettere å dra damer med en fin kropp (ham), enn en rimelig stor kuk som ingen egentlig vet om (meg).

Kanskje han derfor har bedre seksuell selvtillit enn meg? Fordi han faktisk har fått napp med sjekkingen mange flere ganger?😄

Nå tror jeg tenning handler om sykt mye mer enn kropp og kuk. Det er ikke dama med den sprekeste rumpa og peneste ansiktet som har tent meg mest. Det handler i langt større grad om mental tenning, lekenhet, lidenskap og holdning. Jeg kler ikke av meg på overkroppen for å sjekke, så de ser jo ikke kroppen min. Det handler mer om sjarm, holdning og det å skape tenning. Og målet mitt har heller aldri vært å dra flest mulig damer. Derfor sjekker jeg sjeldent. Jeg ønsker bare å finne den eneste ene. Det holder lenge. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad du har funnet din fetisj, men for de som ikke har den burde jo du har slitt såpass selv forstå problemet bedre enn de fleste. De fleste med liten har nok ingen slik fetisj og det blir ingenting annet enn en hemning. 

Jeg skjønner problemet veldig godt, men jeg fant en utgang lenge før jeg "fant" fetisjen min. Jeg godtok meg selv, og så at det var galskap å holde meg unna kvinner kun fordi jeg var liten. Tenk så mye godt jeg hadde gått glipp av...

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så når jeg onanerer min lille penis så er det patetisk!??

Anonymkode: 80087...670

Nei, det er godt, er det ikke? Kjør på og kos deg! 

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahahha hææææ NAV har aldri dekket en eneste brystoperasjon ever eller noe som helst kosmetisk inngrep eller kirurgi. Hvilken planet bor du på hahahaha

Anonymkode: 2918b...de7

Jupp. 2 venniner av meg fikk det. Eller tidligere venniner. De var vell bare 19-21 år tror jeg på den tiden. De løy til legen og sa de hadde sletet hele tiden og fant opp historier. Så ble de satt i kø som varte i 2 år. Så fikk de gratis puppe operasjon

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, kattepusen skrev:

Er veldig mye man kan gjøre med en penis, selv om den er rett (selv foretrekker jeg en som er litt bøyd). Man finner stillinger som funker sammen osv. 

Jo, man kan faktisk få sykt vondt av 15cm penis.. om man er liten selv.. du vet, vi kvinner er like forskjellige i størrelser som dere mannfolk er. 

Er du sikker på dette her? Hver gang man sier noe om at noen kvinner er trangere eller løsere enn andre så blir man jo ropt ned av hylekoret om at dette ikke eksisterer og man har mikropenis :fnise:

Anonymkode: 505a7...5f5

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på dette her? Hver gang man sier noe om at noen kvinner er trangere eller løsere enn andre så blir man jo ropt ned av hylekoret om at dette ikke eksisterer og man har mikropenis :fnise:

Hah... faktisk et godt poeng. :fnise: Men jeg som er liten merker nok større forskjell enn mange andre. Og @kattepusen har helt rett. Kvinner varierer like mye som menn i størrelse. Jeg har møtt noen jeg passer veldig godt med, og noen jeg ikke har passet sammen i det hele tatt med... :fnise: Til og med ei japansk dame jeg slet med å få den lille inn i... :hakeslepp:

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Sphere skrev:

Reelle løsninger som å holde seg unna kvinner? For det er det som vil skje om folk begynner å tro på slik negativitet. Jeg skal gi deg et poeng. Min usikkerhet, og første reelle forvirring grunnet min fetisj startet på ungdomsskolen fordi jeg ble ertet av noen få jenter. Ikke den vennskapelige ertinga til gutta i garderoben. Så det er nok mange menn som opplever det slik også. Og ja, vi små er nok mer tilbakeholdne, og kvinner flest har nok derfor et skjevt syn på hva som er snittet. MEN, selv om vi møter noen som tenker slik, gjelder ikke det alle. Det å skape et bilde av at det store flertall av kvinner tenker slik, vil bare frustrere. Ikke bare usikre menn, men også kvinner som ikke hører hjemme i den båsen. 

Vi menn må bli flinkere til å drite i hva andre synes om størrelse. Det eneste som er interessant er hva partner synes om den. Hvem bryr seg om resten? Jeg trekker paralleller til kvinner og deres utseendefiksering. Vi synes jo mange av dem har helt hinsides syn på egen kropp. Vi elsker kroppen deres, og skjønner ikke hvorfor de maser om den. Slik har de det med oss også. 

Hvis man har liten penis er jo det å holde seg unna sex en reell løsning, ja. For å finne ei som vil være like fornøyd med størrelsen du har som de større, den sjansen vil være tilnærmet lik null. Det beste du kan gjøre er å akseptere at penisen din er underlegen og håpe på at din partner er villig til å inngå kompromisser. For størrelsen vil aldri være noe annet enn noe negativt. Du har jo finnet din greie i ydmykelse, og det er jo noe man burde bli vant til. For små peniser blir ikke annet enn ydmyket uansett.

De fleste kvinner nyter nok en penis over snittet, hvertfall for tykkelse, men kanskje ikke alle setter det aller høyest og er villig til å se bort fra det negative trekket til fordel for personlighet, stabil økonomi etc. En tynn penis er en forbannelse. Tror ikke mange kvinner elsker det, nei. 

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke snakk om å være trang eller løs.. det er snakk om å være forskjellig.. vi er korte, lange, vi er små og store. alt varierer like mye som penis. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...