Sphere Skrevet 6. juni 2017 #81 Skrevet 6. juni 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Scientists says size matters. Big penis provides more orgasms. Women says best girth is so they cant close their hand around it. https://www.thesun.co.uk/living/3049012/men-with-this-penis-size-make-women-orgasm-the-most-study-reveals/ Anonymkode: 2918b...de7 Dette studiet har sine åpenbare svakheter. De begynte med å definere snittet som en 20-dollarseddel. Og derfra skulle kvinnene dra slutninger ut i fra om de kom enklere med under eller over snittet. Vi vet jo hvor vanskelig det er med øyemål. I tillegg skulle de huske tilbake på gamle partnere. Ikke en enkel øvelse det heller. Og var det da penis alene som fikk dem til å komme? Hva med andre faktorer? Studiet tok for seg 323 kvinner. Skotske studenter. I den alderen hvor slikt betyr mer enn senere. Av disse var det 160 kvinner som kunne komme vaginalt og som hadde nok partnere til å sammenligne. Hva er nok partnere? Slik har jo også noe å si. Og hvor har man møtt disse? Og har man sørget for at det er kvinner som har opplevd både over og under snittet? Av disse 160 kvinnene, var det 33,8% som svarte at de foretrakk over snittet. Men hele 60% sa at det ikke betydde noe. 6,3% sa de foretrakk kortere enn snittet. De kvinnene som foretrakk over snittet hadde i snitt flere vaginale orgasmer den siste måneden. Men sjekket de da hvem som var i forhold og hvem som ikke var i forhold? Og skilte de da på de som fikk orgasme av støt mot livmorhalsen og resten? Det er jo klart disse er mer opptatt av størrelse enn andre. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #82 Skrevet 6. juni 2017 En stor andel av de 60% har nok kun vært borte i gjennomsnittlige peniser, som de fleste andre kvinner (tror man skal pløye gjennom ganske mange eller ha veldig uflaks for å komme over en som er mye mindre enn snittet, er ikke like mange av de som normalen) da betyr såklart størrelsen ingenting. Det er når det gjelder peniser MYE tynnere eller kortere enn gjennomsnittet at det blir et problem for kvinnen å nyte den. Anonymkode: 2918b...de7 1
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #83 Skrevet 6. juni 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jasså...? http://www.kk.no/helse-kosthold-trening/dette-skal-til-å-få-brystoperasjon-dekket-av-staten-40209 Anonymkode: b4a82...575 Leste du artikkelen selv?? "som for eksempel om du har helsemessige plager som følge av brystenes størrelse/form." Så om du har for store bryster, sånn at du får ryggsmerter. så kan du få dekket brystreduksjon. Og kvinner som har fjernet brystene, pågrunn av kreft, har fått nye. Endret 6. juni 2017 av kattepusen 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #84 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, kattepusen skrev: Leste du artikkelen selv?? "som for eksempel om du har helsemessige plager som følge av brystenes størrelse/form." Så om du har for store bryster, sånn at du får ryggsmerter. så kan du få dekket brystreduksjon. Og kvinner som har fjernet brystene, pågrunn av kreft, har fått nye. Som du sev leser kan man også få dekket operasjon dersom det er psykiske plager, selv om det skal mye til. I realiteten blir det omtrent det samme som de som sliter med peniskomplekser, bortsett fra at det faktisk er langt større grunn til at penisoperasjoner burde bli vurdert dekket, siden denne har en funksjonell verdi i tillegg til at det skaper dårlig selvbildet. Grunnen til at staten neppe er villige til å støtte penisoperasjoner er nok at forksningen og potensialet fra slike operasjoner er alt for usikkert og dårlig til at det er verdt pengene eller risikoen. Anonymkode: b7dca...58a 1
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #85 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som du sev leser kan man også få dekket operasjon dersom det er psykiske plager, selv om det skal mye til. I realiteten blir det omtrent det samme som de som sliter med peniskomplekser, bortsett fra at det faktisk er langt større grunn til at penisoperasjoner burde bli vurdert dekket, siden denne har en funksjonell verdi i tillegg til at det skaper dårlig selvbildet. Grunnen til at staten neppe er villige til å støtte penisoperasjoner er nok at forksningen og potensialet fra slike operasjoner er alt for usikkert og dårlig til at det er verdt pengene eller risikoen. Anonymkode: b7dca...58a Ja det er trist at dere mannfolk gir hverandre så store problemer. Men 99% av de som får brystoperasjon fra staten, gjør det altså av HELSEMESSIGE årsaker, som kreft og ryggproblemer. ikke et fantasiproblem som ikke finnes. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #86 Skrevet 6. juni 2017 35 minutter siden, kattepusen skrev: Ja det er trist at dere mannfolk gir hverandre så store problemer. Men 99% av de som får brystoperasjon fra staten, gjør det altså av HELSEMESSIGE årsaker, som kreft og ryggproblemer. ikke et fantasiproblem som ikke finnes. Du er rimelig trangsyn om du ikke skjønner at det å ha en 5 cm penis kan være et problem for folk. Vi har skjønt at du kan nyte en penis uansett størrelse, men slik er det ikke for alle, og psykiske problemer kan være like hemmende som det å ha vondt i ryggen. Anonymkode: b7dca...58a 3
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #87 Skrevet 6. juni 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er rimelig trangsyn om du ikke skjønner at det å ha en 5 cm penis kan være et problem for folk. Vi har skjønt at du kan nyte en penis uansett størrelse, men slik er det ikke for alle, og psykiske problemer kan være like hemmende som det å ha vondt i ryggen. Anonymkode: b7dca...58a Du vet ingenting om min helse, så ikke gå ut fra at jeg ikke vet noe om psykiske problemer. Nå har det aldri vært snakk om micropenis i denne tråden, bare tynnere en normalen. Som altså ikke er et problem, for de aller fleste av oss. 1
Cronosgjesten Skrevet 6. juni 2017 #88 Skrevet 6. juni 2017 17 minutter siden, kattepusen skrev: Du vet ingenting om min helse, så ikke gå ut fra at jeg ikke vet noe om psykiske problemer. Nå har det aldri vært snakk om micropenis i denne tråden, bare tynnere en normalen. Som altså ikke er et problem, for de aller fleste av oss. Du vet ingen ting om hvordan det er å ha penis, enig? Hvis du hadde mistet nesa og begge ørene, men at et forum sa til deg at det ikke betydde noen ting, hadde du tatt det til deg, og gått ut uten briller og lue? Du kan ikke en gang begynne å innbille deg at du vet noe om akkurat dette temaet, så ut av respekt for de mennene som virkelig sliter med dette, men ikke skriver på KG om det, ikke tro at du har alle svarene. Det er akkurat like dumt som at menn insisterer på å være eksperter på ethvert tema som angår helsen til kvinners underliv fordi de hadde en fresk ungdomstid. 2
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #89 Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Du vet ingen ting om hvordan det er å ha penis, enig? Hvis du hadde mistet nesa og begge ørene, men at et forum sa til deg at det ikke betydde noen ting, hadde du tatt det til deg, og gått ut uten briller og lue? Du kan ikke en gang begynne å innbille deg at du vet noe om akkurat dette temaet, så ut av respekt for de mennene som virkelig sliter med dette, men ikke skriver på KG om det, ikke tro at du har alle svarene. Det er akkurat like dumt som at menn insisterer på å være eksperter på ethvert tema som angår helsen til kvinners underliv fordi de hadde en fresk ungdomstid. Problemet her er at dere tillegger kvinner meninger de ikke har.. "De aller fleste kvinner foretrekker tykke peniser".. når vi gang på gang på gang, har sagt i mot dere. Dere hører ikke etter. Dere overser de 10 som sier seg uenig, og hører på de 2 som sier seg enig, og mener at de 2 snakker for de aller fleste av alle kvinner.. ikke de 10.. Ser du virkelig ikke forskjellen?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #90 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, kattepusen skrev: Problemet her er at dere tillegger kvinner meninger de ikke har.. "De aller fleste kvinner foretrekker tykke peniser".. når vi gang på gang på gang, har sagt i mot dere. Dere hører ikke etter. Ja, vi mener du tar feil. Nei, det er ikke en mening du har, du mener du har rett. Vi har fått med oss det. Anonymkode: 568f4...ec9 1
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #91 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, vi mener du tar feil. Nei, det er ikke en mening du har, du mener du har rett. Vi har fått med oss det. Anonymkode: 568f4...ec9 Også leser du resten av innlegget ? geez. jeg er ikke alene.. vi er mange.. dog, de fleste har gitt opp løpet av det året jeg har vært her, fordi dere hører ikke etter.
Sphere Skrevet 6. juni 2017 #92 Skrevet 6. juni 2017 24 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Du vet ingen ting om hvordan det er å ha penis, enig? Hvis du hadde mistet nesa og begge ørene, men at et forum sa til deg at det ikke betydde noen ting, hadde du tatt det til deg, og gått ut uten briller og lue? Du kan ikke en gang begynne å innbille deg at du vet noe om akkurat dette temaet, så ut av respekt for de mennene som virkelig sliter med dette, men ikke skriver på KG om det, ikke tro at du har alle svarene. Det er akkurat like dumt som at menn insisterer på å være eksperter på ethvert tema som angår helsen til kvinners underliv fordi de hadde en fresk ungdomstid. Du mener seriøst at menn vet bedre enn kvinner hva kvinner foretrekker når det gjelder størrelse? Om man velger å grave seg selv ned i egen usikkerhet, er det opp til hver enkelt, men å sitte her og påstå at kvinner ikke vet hva kvinner mener om størrelse, blir for dumt. Her har vi masse kvinner som mener at størrelse ikke betyr noe, men en liten gruppe anonyme menn nekter å høre og vil helle skape sitt eget ekkokammer. Da kan de dra sine egen usikkerhet på andre påvirkelige sjeler også, og det er jo det vi trenger. Enda fler usikre menn. 🙄 1
Cronosgjesten Skrevet 6. juni 2017 #93 Skrevet 6. juni 2017 15 minutter siden, kattepusen skrev: Problemet her er at dere tillegger kvinner meninger de ikke har.. "De aller fleste kvinner foretrekker tykke peniser".. når vi gang på gang på gang, har sagt i mot dere. Dere hører ikke etter. Dere overser de 10 som sier seg uenig, og hører på de 2 som sier seg enig, og mener at de 2 snakker for de aller fleste av alle kvinner.. ikke de 10.. Ser du virkelig ikke forskjellen? " Ja det er trist at dere mannfolk gir hverandre så store problemer. Men 99% av de som får brystoperasjon fra staten, gjør det altså av HELSEMESSIGE årsaker, som kreft og ryggproblemer. ikke et fantasiproblem som ikke finnes. " Say What? "Fantasiproblem".. 1
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #94 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, Cronosgjesten skrev: Say What? "Fantasiproblem".. ja, et problem som dere mannfolk har laget helt selv.
Cronosgjesten Skrevet 6. juni 2017 #95 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, Sphere skrev: Du mener seriøst at menn vet bedre enn kvinner hva kvinner foretrekker når det gjelder størrelse? Om man velger å grave seg selv ned i egen usikkerhet, er det opp til hver enkelt, men å sitte her og påstå at kvinner ikke vet hva kvinner mener om størrelse, blir for dumt. Her har vi masse kvinner som mener at størrelse ikke betyr noe, men en liten gruppe anonyme menn nekter å høre og vil helle skape sitt eget ekkokammer. Da kan de dra sine egen usikkerhet på andre påvirkelige sjeler også, og det er jo det vi trenger. Enda fler usikre menn. 🙄 Jeg mener at det problemet man har med seg selv, har man uansett hva de sier. For det er ikke mange kvinner i Norges land som er onde eller dumme nok til å fortelle mannen i sitt liv at "eksen hadde større kuk og gjorde det bedre i senga, men har var jo ikke noe SNILL, og det er du, kjære!" Så 100% sannhet i alle tilfellene? Fuck no!! 😂😂 3
Gjest Ingenting2 Skrevet 6. juni 2017 #96 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, kattepusen skrev: ja, et problem som dere mannfolk har laget helt selv. Nå drar du det vel langt syns jeg. Det er greit å uttrykke misnøye med å bli tillagt meninger, men her gjør du det på en passe nedlatende måte. Kvinner kan ikke forstå dette problemet slik en mann kan. Uavhengig av hva som tilfredsstiller deg.
Cronosgjesten Skrevet 6. juni 2017 #97 Skrevet 6. juni 2017 (endret) 4 minutter siden, kattepusen skrev: ja, et problem som dere mannfolk har laget helt selv. "Er jeg tjukk i denne buksa?" Jeg har ikke noe problem. Jeg er sannsynligvis for stor for deg. Men jeg har sympati for de som sliter. Jeg ser ikke på meg som en sexgud fordi jeg fikk stor kuk. Endret 6. juni 2017 av Cronosgjesten 1
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #98 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Nå drar du det vel langt syns jeg. Det er greit å uttrykke misnøye med å bli tillagt meninger, men her gjør du det på en passe nedlatende måte. Kvinner kan ikke forstå dette problemet slik en mann kan. Uavhengig av hva som tilfredsstiller deg. Så du mener det er ok å tillegge alle kvinner en mening, kun få av dem har ? og å lage dette til et problem KVINNER har laget, når de aller fleste som snakker negativt om peniser her, er mannfolk? 1 minutt siden, Cronosgjesten skrev: "Er jeg tjukk i denne buksa?" ja, det er gjerne et problem som kvinnfolk har laget helt selv. 1
Cronosgjesten Skrevet 6. juni 2017 #99 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: Så du mener det er ok å tillegge alle kvinner en mening, kun få av dem har ? og å lage dette til et problem KVINNER har laget, når de aller fleste som snakker negativt om peniser her, er mannfolk? ja, det er gjerne et problem som kvinnfolk har laget helt selv. Jeg skrev litt til. Jeg sliter ikke med skam over å vise kuken. Resten av kroppen derimot. Så jeg kan forstå at noen synes det er vanskelig.
Gjest Ingenting2 Skrevet 6. juni 2017 #100 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Så du mener det er ok å tillegge alle kvinner en mening, kun få av dem har ? og å lage dette til et problem KVINNER har laget, når de aller fleste som snakker negativt om peniser her, er mannfolk? ja, det er gjerne et problem som kvinnfolk har laget helt selv. Herregud, få deg en hobby. Her er det menn som plages av størrelsen. Men likevel skal du blande deg inn og argumentere, selv om du ikke vet hvordan det er å ha en penis selv. Og så klarer du ikke engang lese eller forstå det folk skriver til deg. Kanskje du skal la korstoget ligge en dag eller to? Temaet her går på tykkelse. Og uansett hvordan du vrir og vender på det så vil kompleksene være der. Prøv å være litt forståelsesfull i blant. Alt handler ikke om hva du liker/ikke liker. Ha litt sympati og/eller empati. Problemet er der uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå