AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #61 Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, kattepusen skrev: Med tanke på hvor mange kvinner som ikke orker å være på nettfora, pågrunn av at de blir nedlesset med PM'er.. så syns jeg ikke det gir en pekepinn i det hele tatt. Og igjen, det virker som du ignorerer de som sier at det gjør vondt, at de foretrekker mindre.. bare for å kunne leve i din egen fantasi om at størst er best. Noe det altså ikke er for alle. De som foretrekker mindre er i et svært lite mindretall. Så å møte ei som vil være fornøyd med tykkelsen min er svinnende liten. Anonymkode: 575b5...60c 2
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #62 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De som foretrekker mindre er i et svært lite mindretall. Så å møte ei som vil være fornøyd med tykkelsen min er svinnende liten. Anonymkode: 575b5...60c Ja jeg ser du påstår så.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #63 Skrevet 6. juni 2017 8 minutter siden, kattepusen skrev: Ja jeg ser du påstår så. Jeg vet. Anonymkode: 575b5...60c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #64 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det gir en pekepinn, akkurat som her på KG. De fleste kvinner vil ha en tykkelse over gjennomsnittet. Det gir mer nytelse, fyller opp mer og det der vet du. Jeg sier ikke at den trenger å være monstertykk, men generelt vil en omkrets over 13 cm være fordelaktig. Er du under, tough luck Anonymkode: 575b5...60c Absolutt ikke. De fleste kvinner vil ha digg sex med en selvsikker mann. Ikke en som tror all nytelsen til kvinner ligger i tykkelsen på pikken. Hvis meg den kvinnen som hadde kastet en mann på dør fordi han ikke har tykk nok penis, men som kjenner kvinnekroppen og gir henne orgasmer. Anonymkode: 0044d...a06 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #65 Skrevet 6. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke. De fleste kvinner vil ha digg sex med en selvsikker mann. Ikke en som tror all nytelsen til kvinner ligger i tykkelsen på pikken. Hvis meg den kvinnen som hadde kastet en mann på dør fordi han ikke har tykk nok penis, men som kjenner kvinnekroppen og gir henne orgasmer. Anonymkode: 0044d...a06 Det er ikke helt uvesentlig og kvinner sammenligner størrelser, og synes tydeligvis tykkere er bedre. Anonymkode: 575b5...60c 3
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #66 Skrevet 6. juni 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som foretrekker mindre er i et svært lite mindretall. Så å møte ei som vil være fornøyd med tykkelsen min er svinnende liten. Anonymkode: 575b5...60c Jeg leste litt til i denne tråden du linket til, og fant FLERE som foretrakk mindre, flere som løp den andre veien fordi han var for stor. Flere som hadde fått ubehag og vondt med for stor penis... Kanskje vi ikke leser samme tråden? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #67 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke helt uvesentlig og kvinner sammenligner størrelser, og synes tydeligvis tykkere er bedre. Anonymkode: 575b5...60c Det er det ingen som skriver, men dere henger dere opp i størrelsen og ikke hvordan kvinnekroppen fungerer. Det er lett å se at dette ikke handler om at dere ønsker å tilfredstille kvinnene dere er med, men egoet deres. Kvinner får ikke orgasme av pikken deres så hvorfor skrives det tråd og innlegg opp og ned om at pikken deres ødelegger sexlivet deres? Vær i det minste ærlige om hva dette handler om. Ego. Anonymkode: 0044d...a06 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #68 Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det ingen som skriver, men dere henger dere opp i størrelsen og ikke hvordan kvinnekroppen fungerer. Det er lett å se at dette ikke handler om at dere ønsker å tilfredstille kvinnene dere er med, men egoet deres. Kvinner får ikke orgasme av pikken deres så hvorfor skrives det tråd og innlegg opp og ned om at pikken deres ødelegger sexlivet deres? Vær i det minste ærlige om hva dette handler om. Ego. Anonymkode: 0044d...a06 Får kanskje ikke orgasme direkte av det, men en større penis føles deiligere i deres vagina. Noen her som nekter hardt for det, og har en sterk trang til å villede menn som lurer på dette. Anonymkode: 575b5...60c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #69 Skrevet 6. juni 2017 25 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg leste litt til i denne tråden du linket til, og fant FLERE som foretrakk mindre, flere som løp den andre veien fordi han var for stor. Flere som hadde fått ubehag og vondt med for stor penis... Kanskje vi ikke leser samme tråden? De fleste foretrakk kanskje mindre enn et monster på 25 cm lang og 17 cm omkrets. Stor forskjell, det. Anonymkode: 575b5...60c 2
Hulderen Skrevet 6. juni 2017 #70 Skrevet 6. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gir en pekepinn, akkurat som her på KG. De fleste kvinner vil ha en tykkelse over gjennomsnittet. Det gir mer nytelse, fyller opp mer og det der vet du. Jeg sier ikke at den trenger å være monstertykk, men generelt vil en omkrets over 13 cm være fordelaktig. Er du under, tough luck Anonymkode: 575b5...60c For en arroganse! "Og det vet du", skriver du til Kattepusen som gang på gang i denne tråden har forklart at en penis med tykkelse over gjenomsnittet ikke gir mer nytelse, tvert i mot. Og hun er ikke alene. I denne tråden har både jeg og en anonym bruker bekreftet at peniser på og over gjennomsnitlig tykkelse kan gi smerter og rifter. Ta nå til deg det vi sier, da! 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #71 Skrevet 6. juni 2017 3 minutter siden, Hulderen skrev: For en arroganse! "Og det vet du", skriver du til Kattepusen som gang på gang i denne tråden har forklart at en penis med tykkelse over gjenomsnittet ikke gir mer nytelse, tvert i mot. Og hun er ikke alene. I denne tråden har både jeg og en anonym bruker bekreftet at peniser på og over gjennomsnitlig tykkelse kan gi smerter og rifter. Ta nå til deg det vi sier, da! Da får han bare finne en kvinne som foretrekker en større penis enn du foretrekker da. De finnes det flust av. Kvinner som foretrekker små peniser finnes det ikke så mange av. Å få forstørret penis til normalstørrelse er bedre enn å bli dumpet fordi dama er så materialistisk som mange av damene her på forumet har avslørt at de innerst inne er. Anonymkode: 568f4...ec9 2
Hulderen Skrevet 6. juni 2017 #72 Skrevet 6. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Får kanskje ikke orgasme direkte av det, men en større penis føles deiligere i deres vagina. Noen her som nekter hardt for det, og har en sterk trang til å villede menn som lurer på dette. Anonymkode: 575b5...60c EN STØRRE PENIS (som i tykkere) FØLES IKKE DEILIGERE I VAGINA!!!!! Hvem er det som villeder menn, du eller vi? Det er vi som har en vagina som kan uttale oss om hva som er godt For me ss i vagina. Du kan bare uttale deg om hva som er godt for deg å stappe penis inn i. 5
Hulderen Skrevet 6. juni 2017 #73 Skrevet 6. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får han bare finne en kvinne som foretrekker en større penis enn du foretrekker da. De finnes det flust av. Kvinner som foretrekker små peniser finnes det ikke så mange av. Å få forstørret penis til normalstørrelse er bedre enn å bli dumpet fordi dama er så materialistisk som mange av damene her på forumet har avslørt at de innerst inne er. Anonymkode: 568f4...ec9 For det beste for ham, som har en tynn penis, er å finne en av de kvinnene som foretrekker en tykk penis? Hadde det ikke vært bedre for ham å finne en av de kvinnene som foretrekker en tynn penis og faktisk godta at hun foretrekker det? I stedet for å jakte på kvinner han ikke kan tilfredsstille? Han vil jo aldri kunne få et godt sexliv når han gjør narr av og skyver fra seg dem han vil kunne tilfredsstille. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #74 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, Hulderen skrev: For det beste for ham, som har en tynn penis, er å finne en av de kvinnene som foretrekker en tykk penis? Du vet at det finnes flere nyanser her i verden enn sort og hvitt? Anonymkode: 568f4...ec9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #75 Skrevet 6. juni 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får han bare finne en kvinne som foretrekker en større penis enn du foretrekker da. De finnes det flust av. Kvinner som foretrekker små peniser finnes det ikke så mange av. Anonymkode: 568f4...ec9 ^ this any day ! Anonymkode: 2918b...de7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #76 Skrevet 6. juni 2017 20 minutter siden, Hulderen skrev: For det beste for ham, som har en tynn penis, er å finne en av de kvinnene som foretrekker en tykk penis? Hadde det ikke vært bedre for ham å finne en av de kvinnene som foretrekker en tynn penis og faktisk godta at hun foretrekker det? I stedet for å jakte på kvinner han ikke kan tilfredsstille? Han vil jo aldri kunne få et godt sexliv når han gjør narr av og skyver fra seg dem han vil kunne tilfredsstille. Ikke spesielt stor odds for at den dama han tilfeldigvis forelsker seg i tilfeldigvis liker blyanttiss. Flertallet damer liker en heller større enn mindre penis. Anonymkode: 2918b...de7 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #77 Skrevet 6. juni 2017 26 minutter siden, Hulderen skrev: EN STØRRE PENIS (som i tykkere) FØLES IKKE DEILIGERE I VAGINA!!!!! Hvem er det som villeder menn, du eller vi? Det er vi som har en vagina som kan uttale oss om hva som er godt For me ss i vagina. Du kan bare uttale deg om hva som er godt for deg å stappe penis inn i. Jo det gjør den. Den stimulerer inngangen mye mer, og har større sjanse for å skubbe borti g punktet. Små peniser er en skuffelse, fælt å si men tynnere er værre enn korte, å bli stanga i livmorhalsen er ikke godt, men man skal jo kjenne at penisen er der. Sex skal være litt diggvondt, ikke "ehh is anybody in there?" Anonymkode: 2918b...de7 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #78 Skrevet 6. juni 2017 Scientists says size matters. Big penis provides more orgasms. Women says best girth is so they cant close their hand around it. https://www.thesun.co.uk/living/3049012/men-with-this-penis-size-make-women-orgasm-the-most-study-reveals/ Anonymkode: 2918b...de7 1
jabx Skrevet 6. juni 2017 #79 Skrevet 6. juni 2017 10 timer siden, kattepusen skrev: Noen FÅ kvinner foretrekker tykkere penis, de aller fleste gjør ikke det. Tykk penis kan gjøre fryktelig vondt, og føre til rifter. Men for all del, lev i din fantasiverden, om at mannfolk vet hva kvinner foretrekker. For tykk penis kan vel føre til slikt, men hvis han har en som er veldig tynn i utgangspunktet så vil vel det neppe være en problemstilling. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #80 Skrevet 6. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahahahha hææææ NAV har aldri dekket en eneste brystoperasjon ever eller noe som helst kosmetisk inngrep eller kirurgi. Hvilken planet bor du på hahahaha Anonymkode: 2918b...de7 Jasså...? http://www.kk.no/helse-kosthold-trening/dette-skal-til-å-få-brystoperasjon-dekket-av-staten-40209 Anonymkode: b4a82...575
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå