SlemUlv Skrevet 5. juni 2017 #41 Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor gidder jeg? Dere vil jo ikke høre likevel, dere har bestemt dere for at alle kvinner vil ha tykkest mulig. Og ingenting noen sier, skal få dere til å forandre mening. 3
Hulderen Skrevet 5. juni 2017 #42 Skrevet 5. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som skrev det er kvinne selv, og alltid fått komplimenter av partnere for at jeg er trang. Han ene ropte ut "Hva skjer da?! Shit så trang du er!" en gang til og med, han hadde helt normalt tykk penis, og jeg kan signere på at jeg aldri har fått rift eller vondt av en 15 cm penis. Ikke engang av en 19 (jo det var vondt de første 30 sekundene og i enkelte stillinger, men fortsatt ikke smertefullt under sexen, men heller superdigg, og ga meg ingen rifter heller) Såklart hadde jeg sikkert fått det om den ble presset inn uten at jeg var våt, eller varmet opp med fingre først, men de aller fleste menn forstår jo at det må til enten de har liten , middels eller stor penis. Jeg kan ha problemer med å få inn en tampong om jeg ikke blør mye som smøring, og vagina vier seg som kjent litt ut når man er kåt. Har vært borte i peniser som er tynne, la oss si grillpølsetynne, og det har vært nedtur. En gjorde god jobb med to fingre som var en bedre erstatter, men jeg må ærlig innrømme at det er flere jeg har trukket meg fra å ha sex med fordi jeg syntes pikken dems har vært for tynn... Ja det høres kanskje kynisk ut, for man kan jo ikke bestemme hvordan underliv man blir født med, og det ER ikke underlivet som betyr mest, alle har NOE ved en som trekker ned, men i mitt tilfelle syntes jeg det er trasig om det er penisen som skal være minuset ved mannen.... Er jeg kun interessert i sex, så står jeg over sexen da. Men er jeg forelsket og alt annet klaffer kunne jeg nok levd med det - om han var flink på å tilfredstille på andre måter. Anonymkode: 2918b...de7 Så fint for deg, at du aldri har fått vondt eller rifter av en 15 cm tykk penis. Det gjelder likevel ikke alle kvinner. Du sier at du er trang, så det stemmer vel. Men har du god skjedemuskulatur? Når du ikke klarer å klemme rundt en penis på tykkelse med en grillpølse slik at du får orgasme, så bør du begynne med knipeøvelser. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #43 Skrevet 5. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Dårlige tilbakemeldinger på han der, dessverre. Det mest realistiske og metoden som blir brukt her i Norge er vel å bruke fett fra andre steder på kroppen. Varierte tilbakemeldinger på denne metoden, så hadde vært gøy å høre fra noen som faktisk har gått i gjennom det. En ny teknikk som virker spennende er bruk av syntetisk materiale som vil omformes i det det ligger i penisen. Men denne metoden er vel ikke tilgjengelig i Norge ennå... Det mest idelle ville vært om vitenskapen kom så langt at man kunne starte en lokalisert pubertetsprosess, som hadde gjort at penisen vokste etter naturlig pubertet. Én dag, jeg drømmer Anonymkode: 575b5...60c Hvordan vet du at den saken (og den legen) er humbug? Ifølge artikkelen var jo dette strålende greier, og tydeligvis er det lovlig praksis i USA.. Kjenner du til metoden? Eller legen? Anonymkode: 0e347...68a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #44 Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, kattepusen skrev: Det gjør jeg ikke, men en mann kan få kvinnen til å komme med EN pekefing.. så om den er samme tykkelsen eller tykkere, så er du ok En tykkere penis gir som regel en bedre følelse for kvinnen, det er unektelig. Noe annet er unormalt. En tynnere penis føles nesten ikke, og blir heller sett på som en irriterende poke. Gir liksom ikke like mye som en tykk. Anonymkode: 575b5...60c 4
SlemUlv Skrevet 5. juni 2017 #45 Skrevet 5. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En tykkere penis gir som regel en bedre følelse for kvinnen, det er unektelig. Noe annet er unormalt. En tynnere penis føles nesten ikke, og blir heller sett på som en irriterende poke. Gir liksom ikke like mye som en tykk. Anonymkode: 575b5...60c Jeg har benektet det i et år her inne jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #46 Skrevet 5. juni 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at den saken (og den legen) er humbug? Ifølge artikkelen var jo dette strålende greier, og tydeligvis er det lovlig praksis i USA.. Kjenner du til metoden? Eller legen? Anonymkode: 0e347...68a Ifølge artikkelen ja, men mange av de som har tatt den operasjonen har en annen opplevelse. Mange av de positive omtalene skal visstnok være fra folk tilknyttet til legen selv. Anonymkode: 575b5...60c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #47 Skrevet 5. juni 2017 12 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg har benektet det i et år her inne jeg. Hvorfor er du overbevist om at du har rett? Anonymkode: 575b5...60c 4
SlemUlv Skrevet 5. juni 2017 #48 Skrevet 5. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du overbevist om at du har rett? Anonymkode: 575b5...60c Fordi jeg ser og hører på hva kvinner sier, istedenfor å overse kvinnene og høre på hva mannfolka sier 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #49 Skrevet 5. juni 2017 3 timer siden, squidboy skrev: Uffameg for noen triste menn her. Som skal bruke flere 100 000 på å få 2-3 cm mer på penisen sin. Dette var jammen meg en trist tråd. Ts har ingenting å bekymre seg for...såfremt han ikke har micropenis da. Er det for deg selv eller de damene du vil "imponere " du gjør dette for? Forresten. Jeg har hørt at de som tar slike operasjoner får mindre nytelse under sex og svakere orgasmer. Vil du virkelig ha det bare for å legge på noen cm? Dritt i hva damene sier. Tenk på deg selv Er da en haug med triste kvinner her inne og som skal ha silikon og kutte av alt de har av kjønnslepper. Folk må lære seg å akseptere seg selv for den de er. Jeg kan forsåvidt skjønne det om penisen er under 5 cm lang i erigrert tilstand, men i de fleste tilfeller der menn er usikker på egen penis er de helt normale, på samme måte som om at kvinner som er usikker på pupper og kjønnslepper som regel også er helt normale. Synes det er trist at samfunnet er blitt sånn at folk er så usikre på seg selv. Anonymkode: d12f0...e0c 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #50 Skrevet 5. juni 2017 51 minutter siden, Hulderen skrev: Så fint for deg, at du aldri har fått vondt eller rifter av en 15 cm tykk penis. Det gjelder likevel ikke alle kvinner. Du sier at du er trang, så det stemmer vel. Men har du god skjedemuskulatur? Når du ikke klarer å klemme rundt en penis på tykkelse med en grillpølse slik at du får orgasme, så bør du begynne med knipeøvelser. Jeg også får kjempelett rifter nedentil hvis fyren er over gjennomsnittet stor. Blir bare vondt og pleier å blø litt etterpå og kan ikke ha sex igjen på mange dager. Hadde det problemet i sist forhold jeg var i.. Anonymkode: d12f0...e0c 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #51 Skrevet 5. juni 2017 17 minutter siden, kattepusen skrev: Fordi jeg ser og hører på hva kvinner sier, istedenfor å overse kvinnene og høre på hva mannfolka sier https://www.netmums.com/coffeehouse/woman-504/sex-contraception-48/789523-biggest-smallest-all.html Anonymkode: 575b5...60c
Gjest Alterego666 Skrevet 5. juni 2017 #52 Skrevet 5. juni 2017 INGEN skal skjære eller stikke sprøyter i pikken min!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #53 Skrevet 5. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er en for liten penis et handikap. Hvorfor dekker NAV brystoperasjoner men ikke penisoperasjoner? Fordi menn aldri tør å kreve noe som helst, mens kvinner står på barrikadene. Anonymkode: b4a82...575 Hahahahha hææææ NAV har aldri dekket en eneste brystoperasjon ever eller noe som helst kosmetisk inngrep eller kirurgi. Hvilken planet bor du på hahahaha Anonymkode: 2918b...de7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #54 Skrevet 5. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner en med mikropenis som gjorde både fortykkelse og forlengelse og han lever som en "Don" i oslos gater nå fra å hatt angst og suicidal i alle år før Tvilsomt at han hadde mikropenis i så fall. Man kan ikke øke lengden og tykkelsen mer enn toppen et par cm. i lenge og omkrets med slike operasjoner. Anonymkode: b7dca...58a 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #55 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tvilsomt at han hadde mikropenis i så fall. Man kan ikke øke lengden og tykkelsen mer enn toppen et par cm. i lenge og omkrets med slike operasjoner. Anonymkode: b7dca...58a Vel, min venninde så den og hun estimeterte den til å være max 8-9 cm. Er det ikke under 9 cm som regnes som mikropenis medisinsk? Og ja den var erigrert, fyren forklarte hun problemet og gråt og de hadde ikke sex, for å si det sånn. Anonymkode: 2918b...de7
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #56 Skrevet 6. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.netmums.com/coffeehouse/woman-504/sex-contraception-48/789523-biggest-smallest-all.html Anonymkode: 575b5...60c Der var det mange som bekreftet det jeg sier, ja.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #57 Skrevet 6. juni 2017 25 minutter siden, kattepusen skrev: Der var det mange som bekreftet det jeg sier, ja.. De ser ut til å være et lite mindretall... Anonymkode: 575b5...60c 1
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #58 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De ser ut til å være et lite mindretall... Anonymkode: 575b5...60c Jeg orket ikke lese alt, jeg så bare mange som sa at store var ubehagelige, vondt, trodde størrelsen var nok til å få orgasme, var egoer i sengen osv. men om du kommer med en skikkelig kilde, og ikke enda et nettforum, så kanskje jeg gidder lese. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #59 Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg orket ikke lese alt, jeg så bare mange som sa at store var ubehagelige, vondt, trodde størrelsen var nok til å få orgasme, var egoer i sengen osv. men om du kommer med en skikkelig kilde, og ikke enda et nettforum, så kanskje jeg gidder lese. Det gir en pekepinn, akkurat som her på KG. De fleste kvinner vil ha en tykkelse over gjennomsnittet. Det gir mer nytelse, fyller opp mer og det der vet du. Jeg sier ikke at den trenger å være monstertykk, men generelt vil en omkrets over 13 cm være fordelaktig. Er du under, tough luck Anonymkode: 575b5...60c 3
SlemUlv Skrevet 6. juni 2017 #60 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gir en pekepinn, akkurat som her på KG. De fleste kvinner vil ha en tykkelse over gjennomsnittet. Det gir mer nytelse, fyller opp mer og det der vet du. Jeg sier ikke at den trenger å være monstertykk, men generelt vil en omkrets over 13 cm være fordelaktig. Er du under, tough luck Anonymkode: 575b5...60c Med tanke på hvor mange kvinner som ikke orker å være på nettfora, pågrunn av at de blir nedlesset med PM'er.. så syns jeg ikke det gir en pekepinn i det hele tatt. Og igjen, det virker som du ignorerer de som sier at det gjør vondt, at de foretrekker mindre.. bare for å kunne leve i din egen fantasi om at størst er best. Noe det altså ikke er for alle. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå