Gå til innhold

Penisforstørring, operasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Newroz skrev:

For noen kan det gi bedre følelse, for andre så er det ikke en tykke penis behagelig eller noe man "trenger". Videre er det så utrolig mye annet man kan gjøre som er godt. 

Men det finnes ikke en slik pille. Hvis du skal få en større penis så kommer du til å måtte utsette deg selv for en risiko? Er du villig til å ta den? Tenk om det går til dunas og du ikke lenger kan ha sex i verste fall. Er det ikke bedre å lære seg å være fornøyd med det du har, og heller fokusere på noe annet enn kun penetrering og tykkelsen på penisen? 

Når du sier at det er så utrolig mye annet man kan gjøre som er godt tar jeg ikke som annet enn bekreftelse på at en tynnere penis er mindre kapabel til gjøre godt for kvinnen. 

Det med pilla er en tenkt situasjon, for å illustrere at veldig få kvinner ville protestert fordi en tykkere penis er fordelaktig. Jeg klarer ikke å fokusere på noe annet enn at penisen min er mindre dugelig enn de tykkere. Ja, det mer til sex men jeg vil ikke at min partner skal tenke at tykkelsen min som et minus. Jeg klarer ikke å akseptere det. Større er bare bedre :/

Anonymkode: 575b5...60c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du sier at det er så utrolig mye annet man kan gjøre som er godt tar jeg ikke som annet enn bekreftelse på at en tynnere penis er mindre kapabel til gjøre godt for kvinnen. 

Det med pilla er en tenkt situasjon, for å illustrere at veldig få kvinner ville protestert fordi en tykkere penis er fordelaktig. Jeg klarer ikke å fokusere på noe annet enn at penisen min er mindre dugelig enn de tykkere. Ja, det mer til sex men jeg vil ikke at min partner skal tenke at tykkelsen min som et minus. Jeg klarer ikke å akseptere det. Større er bare bedre :/

Noen FÅ kvinner foretrekker tykkere penis, de aller fleste gjør ikke det.
Tykk penis kan gjøre fryktelig vondt, og føre til rifter. Men for all del, lev i din fantasiverden, om at mannfolk vet hva kvinner foretrekker. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Tykk penis kan gjøre fryktelig vondt, og føre til rifter. Men for all del, lev i din fantasiverden, om at mannfolk vet hva kvinner foretrekker. 

1. Denne personen, og andre menn, forstørrer ikke sine peniser for din skyld, de gjør det for sin skyld.

2. Med tanke på at Mr Hung ble overøst med privatbeskjeder fra damer her på forumet med forespørsler om å få se og at på til mange som skrev på åpent forum at de ville ligge med han, ene og alene basert på størrelsen på pikken hans, så klinger det rimelig hult når damer nå sier at, "størrelse er ikke alt". Nei, det er ikke alt, men det er mye nok til at damer blir ville når de ser en fyr med en pikk på godt over gjennomsnittet.

Anonymkode: 568f4...ec9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, kattepusen skrev:

Du vet ikke hvor tynn penisen min er... Den er hva jeg tror kvinner kaller for pencil dick, som visst nok skal være det verste. Den bør være av en viss tykkelse og er redd jeg ikke oppnår kravene. Eneste realistiske løsning vil være en operasjon. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1. Denne personen, og andre menn, forstørrer ikke sine peniser for din skyld, de gjør det for sin skyld.

2. Med tanke på at Mr Hung ble overøst med privatbeskjeder fra damer her på forumet med forespørsler om å få se og at på til mange som skrev på åpent forum at de ville ligge med han, ene og alene basert på størrelsen på pikken hans, så klinger det rimelig hult når damer nå sier at, "størrelse er ikke alt". Nei, det er ikke alt, men det er mye nok til at damer blir ville når de ser en fyr med en pikk på godt over gjennomsnittet.

Anonymkode: 568f4...ec9

1; Du leser tydeligvis ikke hva fyren skriver. 

2: kvinnene på dette forumet representerer virkelig ikke alle kvinner, verken i Norge eller verden. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

tror du tar feil, de fleste foretrekker en tykkere penis. Såklart ikke kjempe tykk om den allerede er normalt tykk, men ts sitt problem virker jo å være blyant tykk eller wienerpølse tykk, og da kan man like gjerne bruke en finger, så hva skal man med penis da? (fra jentens ståsted). Er en grunn til at det er en greie med å demonstrere liten penis med å vise lillefingeren, og at noe av det første jenter spør venninder om etter en one night stand er om han hadde stor pikk, og sier "score!" om han hadde det, og "åhhhnei :( " hvis han ikke hadde det....

En normalt tykk penis er bra nok for alle, men om man må velge mellom en tynnere enn normal penis, og en litt tykkere enn normal penis er jeg ganske sikker på majoriteten hadde valgt en tykkere.

Anonymkode: 2918b...de7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Middagspølse str er best. Wiener er for tynn. 

Anonymkode: 826ec...3b8

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke hvor tynn penisen min er... Den er hva jeg tror kvinner kaller for pencil dick, som visst nok skal være det verste. Den bør være av en viss tykkelse og er redd jeg ikke oppnår kravene. Eneste realistiske løsning vil være en operasjon. 

Det gjør jeg ikke, men en mann kan få kvinnen til å komme med EN pekefing.. så om den er samme tykkelsen eller tykkere, så er du ok

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

tror du tar feil, de fleste foretrekker en tykkere penis. Såklart ikke kjempe tykk om den allerede er normalt tykk, men ts sitt problem virker jo å være blyant tykk eller wienerpølse tykk, og da kan man like gjerne bruke en finger, så hva skal man med penis da? (fra jentens ståsted). Er en grunn til at det er en greie med å demonstrere liten penis med å vise lillefingeren, og at noe av det første jenter spør venninder om etter en one night stand er om han hadde stor pikk, og sier "score!" om han hadde det, og "åhhhnei :( " hvis han ikke hadde det....

En normalt tykk penis er bra nok for alle, men om man må velge mellom en tynnere enn normal penis, og en litt tykkere enn normal penis er jeg ganske sikker på majoriteten hadde valgt en tykkere.

De fleste ville valgt normal eller tynnere, for å ikke rifte og få sykt vondt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

Det gjør jeg ikke, men en mann kan få kvinnen til å komme med EN pekefing.. så om den er samme tykkelsen eller tykkere, så er du ok

Ja for en pekefinger kan man bøye alle retninger og treffe kriker og kroker og g punktet med. Det kan man ikke med en tynn penis (eller gjenstand) som er rett (evn skjev men allikevel ikke kan bøyes og justeres i alle mulige 90 graders vinkler slik en finger kan) .

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Nei du tar feil. Statestikker og spørreundersøkelser har jo slått fast dette for lenge siden. Hvorfor tror du til og med kvinnelige musikere synger om at de vil ha big dick , på samme måten som menn synger om at de vil ha twerke booty eller whatever ?
Alle vet at man ikke får rifter av en penis med mindre det er monsterpenis, eller penisen har piercing på som skraper.
Man føder et barn gjennom fitta, så om en penis er 15 cm i omkrets i stedet for normalen som er på 13/14 , så får man ikke "sykt vondt" fordet.

• Liker 4
Skrevet

Ja for en pekefinger kan man bøye alle retninger og treffe kriker og kroker og g punktet med. Det kan man ikke med en tynn penis (eller gjenstand) som er rett (evn skjev men allikevel ikke kan bøyes og justeres i alle mulige 90 graders vinkler slik en finger kan) .

Nei du tar feil. Statestikker og spørreundersøkelser har jo slått fast dette for lenge siden. Hvorfor tror du til og med kvinnelige musikere synger om at de vil ha big dick , på samme måten som menn synger om at de vil ha twerke booty eller whatever ?
Alle vet at man ikke får rifter av en penis med mindre det er monsterpenis, eller penisen har piercing på som skraper.
Man føder et barn gjennom fitta, så om en penis er 15 cm i omkrets i stedet for normalen som er på 13/14 , så får man ikke "sykt vondt" fordet.

Er veldig mye man kan gjøre med en penis, selv om den er rett (selv foretrekker jeg en som er litt bøyd). Man finner stillinger som funker sammen osv. 

Jo, man kan faktisk få sykt vondt av 15cm penis.. om man er liten selv.. du vet, vi kvinner er like forskjellige i størrelser som dere mannfolk er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Newroz skrev:

Liten penis er ikke et handicap, om du selv ikke gjør det til det da... 

Selvfølgelig er en for liten penis et handikap.

Hvorfor dekker NAV brystoperasjoner men ikke penisoperasjoner?

Fordi menn aldri tør å kreve noe som helst, mens kvinner står på barrikadene.

Anonymkode: b4a82...575

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virker ikke som dere er interessert i å få penis større pga dama, men mer eget ego. Ett mindretall av kvinner får orgasme av penetrering. Likevel er det penisstørrelser det diskuteres opp og ned. Ikke om hvordan faktisk å få ei kvinne til å komme.

Anonymkode: 0044d...a06

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, kattepusen skrev:

Enig med kattepusen. Jeg ville også valgt en normal eller tynnete penis, fremfor en tykk en. Tykk penis er bare smertefullt, det gir ingen glede. En tynn penis kan jeg klemme rundt, og da er det mye lettere å få orgasme.

TS: hva er omkretsen på penisen din?

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville aldri tatt sjansen på en operasjon. Det er fremdeles stor risiko ettersom penis er et såpass følsomt organ. Har lest om et utall operasjoner der pasientene i ettertid har fått forringet sexlivet sitt, noen fullstendig. Det er ikke verdt det. Da får man heller jobbe med selvtillit, bruke sleeves innimellom, og forbedre andre skills. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, kattepusen skrev:

Er veldig mye man kan gjøre med en penis, selv om den er rett (selv foretrekker jeg en som er litt bøyd). Man finner stillinger som funker sammen osv. 

Jo, man kan faktisk få sykt vondt av 15cm penis.. om man er liten selv.. du vet, vi kvinner er like forskjellige i størrelser som dere mannfolk er. 

Jeg som skrev det er kvinne selv, og alltid fått komplimenter av partnere for at jeg er trang.
Han ene ropte ut "Hva skjer da?! Shit så trang du er!" en gang til og med, han hadde helt normalt tykk penis, og jeg kan signere på at jeg aldri har fått rift eller vondt av en 15 cm penis. Ikke engang av en 19 (jo det var vondt de første 30 sekundene og i enkelte stillinger, men fortsatt ikke smertefullt under sexen, men heller superdigg, og ga meg ingen rifter heller)  Såklart hadde jeg sikkert fått det om den ble presset inn uten at jeg var våt, eller varmet opp med fingre først, men de aller fleste menn forstår jo at det må til enten de har liten , middels eller stor penis. 
Jeg kan ha problemer med å få inn en tampong om jeg ikke blør mye som smøring, og vagina vier seg som kjent litt ut når man er kåt.
Har vært borte i peniser som er tynne, la oss si grillpølsetynne, og det har vært nedtur. En gjorde god jobb med to fingre som var en bedre erstatter, men jeg må ærlig innrømme at det er flere jeg har trukket meg fra å ha sex med fordi jeg syntes pikken dems har vært for tynn... Ja det høres kanskje kynisk ut, for man kan jo ikke bestemme hvordan underliv man blir født med, og det ER ikke underlivet som betyr mest, alle har NOE ved en som trekker ned, men i mitt tilfelle syntes jeg det er trasig om det er penisen som skal være minuset ved mannen.... Er jeg kun interessert i sex, så står jeg over sexen da. Men er jeg forelsket og alt annet klaffer kunne jeg nok levd med det - om han var flink på å tilfredstille på andre måter.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker ikke som dere er interessert i å få penis større pga dama, men mer eget ego. Ett mindretall av kvinner får orgasme av penetrering. Likevel er det penisstørrelser det diskuteres opp og ned. Ikke om hvordan faktisk å få ei kvinne til å komme.

Anonymkode: 0044d...a06

Det er sant, menn dere må uansett tenke på at penetrering sjeldent får kvinner til å komme uansett . De fleste må ha klitorisstimulering til i tillegg, så ikke legg ALL vekten på BARE penisen deres.... Det er helthets skillsa som teller i det store og hele :)

AnonymBruker
Skrevet

Det sagt, så gir det deiligere sensasjon med en normal eller normal+ penis , enn en tynn...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, kattepusen skrev:

Forutsatt at han har en pekefinger som er tykk som penis.

Anonymkode: 2dcef...ab5

• Liker 1
Skrevet

Det sagt, så gir det deiligere sensasjon med en normal eller normal+ penis , enn en tynn...

For noen* 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...