Gå til innhold

Penisforstørring, operasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, kattepusen skrev:

nei, om han ikke vet å bruke det han allerede har, blir det ikke bedre av en operasjon. 

Men hvis han var helt fantastisk, men mangler det lille ekstra?

Anonymkode: 3c645...8db

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis han var helt fantastisk, men mangler det lille ekstra?

Om han er helt fantastisk, mangler han ingenting :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

Om han er helt fantastisk, mangler han ingenting :)

Det du sier her er at en perfekt penis er en del av å være en perfekt mann. Konklusjon, størrelsen er viktig.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det du sier her er at en perfekt penis er en del av å være en perfekt mann. Konklusjon, størrelsen er viktig.

Nei, det er faktisk det motsatte av hva jeg sier ;)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Nei, det er faktisk det motsatte av hva jeg sier ;)

Kanskje det, men ikke hva vi leser.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det, men ikke hva vi leser.

Det kan ikke jeg hjelpe for. Jeg kan kun for det jeg skriver.

Det ble spurt om jeg ville betalt for en operasjon for å få større penis, svaret er nei. Uansett hva. Svaret er nei. 
Hvorfor? Fordi så lenge han vet å bruke det han har, er det mer en godt nok! (og da snakker jeg penisen, ikke fingre og tunge)

Klart nok for deg nå?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

Det kan ikke jeg hjelpe for. Jeg kan kun for det jeg skriver.

Det ble spurt om jeg ville betalt for en operasjon for å få større penis, svaret er nei. Uansett hva. Svaret er nei. 
Hvorfor? Fordi så lenge han vet å bruke det han har, er det mer en godt nok! (og da snakker jeg penisen, ikke fingre og tunge)

Klart nok for deg nå?

At spørsmålet var rettet mot deg er å dra det vel langt, men takk for svar.

Skrevet

At spørsmålet var rettet mot deg er å dra det vel langt, men takk for svar.

Jeg ble sitert andre gang.. -_- 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Fint at du ble glad av innlegget mitt. :)

Jeg er opptatt av størrelsen ja. 13cm omkrets er innafor! Den beste jeg har hatt var ca.16 rundt (ikke så lang, jeg kan ikke ha lange), men det var en opplevelse i seg selv. Han var stor nedentil OG god i senga. Forventer ikke såpass størrelse og må ikke ha det for å være fornøyd. ;) Jeg må ha minst 12 rundt for å kjenne nok til klare å komme vaginalt. Jo mindre penis er, jo mer må jeg knipe. 12cm er nok til at jeg kjenner nok når jeg ikke kniper. Det er deilig å kunne slappe av i musklene der nede uten at det fører til at penetreringen blir kjedelig og nyttesløs.

Det nok også mye psykisk tenning rundt dette, jeg tenner mye mer på en penis litt over gjennomsnittet. Å holde en sværing i hånda og nesten ikke få plass til den i munnen er sykt tennende for meg. Jeg elsker peniser og er en av de damene som kan bli våt av å se peniser på bilder på nettet. Men de må være av en viss størrelse, minst den størrelsen jeg snakker om. 13rundt og 15lang. Akkurat slik som din. ;)

Og det å virkelig kjenne at det er noe med en viss størrelse inni meg når han penetrerer er også deilig. Jeg blir veldig våt, så jeg tipper de med små peniser opplever meg som vid, så de liker vel ikke meg heller.

15cm lang er perfekt for å nå livmorhalsen min og dytte den inn på en måte som er god for meg (men smertefull for andre har jeg skjønt). Jeg har kort, men tydeligvis vid(?) skjede.

Anonymkode: 241c4...c27

Vil bare legge til at du er mye mer troverdig enn andre her som sier at min størrelse er ok, fordi du sier at størrelse betyr noe.

Alle andre som sier at denne størrelsen er ok sier at størrelse ikke betyr noe.

Derfor er de vanskeligere å tro på enn deg.

Anonymkode: b4a82...575

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare legge til at du er mye mer troverdig enn andre her som sier at min størrelse er ok, fordi du sier at størrelse betyr noe.

Alle andre som sier at denne størrelsen er ok sier at størrelse ikke betyr noe.

Derfor er de vanskeligere å tro på enn deg.

Så fordi jeg ikke trenger samme størrelse som henne for å komme, så er jeg ikke troverdig? 
Dummeste jeg har hørt. Hørt om å ha forskjellige preferanser? hørt om at noen bryr seg, og andre ikke? 

Ganske mange kvinner (60% faktisk ifølge undersøkelsen som ble lagt ut her), bryr seg ikke om størrelsen. Da det som teller, er at man vet å bruke det man har. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, kattepusen skrev:

Så fordi jeg ikke trenger samme størrelse som henne for å komme, så er jeg ikke troverdig? 
Dummeste jeg har hørt. Hørt om å ha forskjellige preferanser? hørt om at noen bryr seg, og andre ikke? 

Ganske mange kvinner (60% faktisk ifølge undersøkelsen som ble lagt ut her), bryr seg ikke om størrelsen. Da det som teller, er at man vet å bruke det man har. 

Muligens det dummeste du har hørt, men for meg er det logisk.

Men er du en ekte kvinne som mener det du skriver her inne, så vil jeg gi deg en :dagens-rose:

(for i så fall får du mye ufortjent pepper)  

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Muligens det dummeste du har hørt, men for meg er det logisk.

Men er du en ekte kvinne som mener det du skriver her inne, så vil jeg gi deg en :dagens-rose:

(for i så fall får du mye ufortjent pepper)  

Hva vil det si å være ekte kvinne? Hvordan er man uekte? 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, kattepusen skrev:

Hva vil det si å være ekte kvinne? Hvordan er man uekte? 

At "kattepusen" er en ekte kvinne, og ikke f.eks. en mann som later som..

Skrevet

Humrer.. jeg er cis-kvinne. 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan BEKREFTE at kattepusen er en EKTE kvinne :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Strikkeberta skrev:

Jeg kan BEKREFTE at kattepusen er en EKTE kvinne :)

Høres flott ut, men hvordan kan du det?  (beklager skepsisen, men at en kvinne med stor sans for sex, virkelig skulle mene størrelsen ikke betyr noe, høres for fantastisk ut)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres flott ut, men hvordan kan du det?  (beklager skepsisen, men at en kvinne med stor sans for sex, virkelig skulle mene størrelsen ikke betyr noe, høres for fantastisk ut)

Forid jeg kjenner kattepus IRL og kan derfor bekrefte at hun er en EKTE kvinne.. 

Jeg mener også at størrelsen på en penis ikke har noe å si. 

Kan ikke mannen bruke det han har fått utdelt fra skaperen ,vel så kan han gjerne ha 25-30 cm for min del.. 

• Liker 1
Skrevet

Av alle jeg har pult, så har jeg virkelig ikke sjekka strl i cm på dem etterpå altså!

Jeg kan erindre og se for meg, anslå og vurdere; men ikke om jeg kan si at 16cm er litt for mye eller for lite, og at 15cm passer perfekt.

Snakker vi tykkelse eller lengde?!

Jeg blir helt satt ut hvor "gode"(?!) dere er på tall, eller om det er normal etikette etter et knull, å skrive ned målene. Som på tinder med høyden. Makan så ekkelt. 

Nei, gi faen i størrelsen, knull rundt, dump de som ikke "passer" (- eller som dere påstår; ikke liker små!) Og få dere erfaring og ryggrad. Det er faen meg ingenting som er mer turn off enn usikre bittre (mann)folk !

Sukk. 

Gi det noen år, funker det ikke, så operer da- men husk at du må gjøre noe med psyken din også- du blir ikke utelukkende frisk av en tykkere penis...du må jobbe med selvtilliten og selvfølelsen som ved alt anna. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Sharon90 skrev:

Nei, gi faen i størrelsen, knull rundt, dump de som ikke "passer" (- eller som dere påstår; ikke liker små!) Og få dere erfaring og ryggrad. Det er faen meg ingenting som er mer turn off enn usikre bittre (mann)folk !

Det er sikkert turn off med usikkerhet, men de som sliter med det kan ikke skru av en bryter, selv om alle med lav selvtillit og alle andre psykiske problemer skulle ønske ting var så enkle :)

Anonymkode: b7dca...58a

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert turn off med usikkerhet, men de som sliter med det kan ikke skru av en bryter, selv om alle med lav selvtillit og alle andre psykiske problemer skulle ønske ting var så enkle :)

Anonymkode: b7dca...58a

Ja, jeg skjønner også det. 

Har mine greier jeg også, men eksponeringsterapi og det å hanskes med det egentlige problemet, lav selvtillit og psyken, kan være vel så bra som en operasjon. 

Ville prøvd det før jeg la meg under kniven :)

Var litt krass i forrige innlegg, men tråden har jo tatt fullstendig av ;) og kritikken var ment til alle- for hva om man lot sex faktisk være noe nært og intimt mellom to som føler / tenner hverandre- og ikke være tall og statistikk og "prestisje" ?  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...