AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #181 Skrevet 6. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør kanskje det, men angsten for nederlag er for stor til at jeg skal tørre å ta sjansen. Hver gang ei jente har vist noe form for interesse så har jeg skygget banen. Anonymkode: 575b5...60c Tenk om du, under naturlige og riktige forhold, står der naken for henne og så plutselig kommer hun på noe hun måtte i stedet. Eller verre, så begynner hun å fnise eller le. Det vil være langt mer smertefullt enn noen som helst sex vil være god. Anonymkode: 568f4...ec9
bjone Skrevet 6. juni 2017 #182 Skrevet 6. juni 2017 9 minutter siden, kattepusen skrev: Så nå sitter jeg her å TRØSTER mannfolka? Fordi jeg ærlig nok sier at vi kvinner er like forskjellige nedentil som det mannfolka er? Nei, jeg har ikke komplekser for musa mi, eller blitt mobbet for den. Den er nokså normal, om en litt kort. Jeg prøver bare å få mannfolka til å skjønne at dere tar feil. De fleste kvinner vil IKKE ha tykkest mulig penis, da dette kan gjøre fryktelig vondt! Vi vil ha en penis som passer oss... Skal heller ikke skryte men har vel litt tykkere en normalt. Og det er ikke alltid positivt nei. 🤤
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #183 Skrevet 6. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk om du, under naturlige og riktige forhold, står der naken for henne og så plutselig kommer hun på noe hun måtte i stedet. Eller verre, så begynner hun å fnise eller le. Det vil være langt mer smertefullt enn noen som helst sex vil være god. Anonymkode: 568f4...ec9 Jepp, er ikke helt ukjent med at det har skjedd. Jeg har unngått det ved å trekke meg unna hvis ei jente har kommet for nærme innpå. Og de linkene du lenket er ting jeg har lest før, trenger ikke å lese deg igjen. Blir jo bare mer deprimert... Anonymkode: 575b5...60c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #184 Skrevet 6. juni 2017 8 minutter siden, kattepusen skrev: Så nå sitter jeg her å TRØSTER mannfolka? Fordi jeg ærlig nok sier at vi kvinner er like forskjellige nedentil som det mannfolka er? Nei, jeg har ikke komplekser for musa mi, eller blitt mobbet for den. Den er nokså normal, om en litt kort. Jeg prøver bare å få mannfolka til å skjønne at dere tar feil. De fleste kvinner vil IKKE ha tykkest mulig penis, da dette kan gjøre fryktelig vondt! Vi vil ha en penis som passer oss... Men kjære vene , DU er IKKE de fleste kvinner! Du er en kvinne! Undersøkelser, forskere og sexologer har faktisk statestikker på dette, som viser at DE FLESTE kvinner foretrekker en heller stor enn liten penis. Det er ikke snakk om tykkest mulig i denne tråden, det burde være åpenbart at man ikke mener balltre-tykk penis når man sier man heller vil ha en tykk fremfor tynn penis. Ts forteller han er unormalt tynn, og kvinner foretrekker normalt tykk eller tykkere. Det er fakta. Du må ikke blande det med megatykk og megakuk og tykkest som mulig finnes og går an. Men det er helt riktig, kvinner er forskjellige nedentil selv, men det går lite på størrelse og mere på hvor i syklusen man er, en penis som passer oss er jo det perfekte ja, ikke en penis som er for liten! Finnes helt sikkert kvinner som passer perfekt til ts sin tykkelse, men undersøkelser og flertallet kvinner forteller at penis heller skal være "tykk nok" , enn for tynn. Det er mye i hodet på mennene her ja, som tror de er utilstrekkelige, jeg mener ikke at alle med en litt tynnere penis enn gjennomsnittet skal operere seg, fordi som med kvinnelige underliv kommer peniser i alle varianter, og penis er ikke det eneste som betyr noe når man har sex med en kvinne. Stillinger og type bevegelser, og kompensasjon med hender og tunge har mer å si enn hvor stor eller liten staken som puttes inn og ut av en har å si, men forskning viser at man har større sjanse for å få orgasme av kun penetrering med en stor penis enn en liten. At kvinner ikke bryr seg om størrelse er tull, det er jo noe av det første man prøver å finne ut når man er på grensen til å ha sex med en mann, og noe av det første venninder spør om når de vet at man har fått seg noe. (Hvertfall i yngre alder hvor det er dagligdags å utlevere sexpartnerne sine, men begrenser omfanget av som eldre pga respekt for vedkommende og selvrespekt for eget sexliv, men størrelsen er ikke mindre viktig av den grunn) Jeg må være ærlig å si at det er flere menn jeg har trekt meg fra å ha sex med fordi jeg har holdt rundt penisen og funnet ut at den er for liten/tynn , MEN dette har kun vært på menn jeg ikke har noe romantiske følelser for. Jeg var stormforelsket i en som viste seg å hadde kjempetynn penis, det var et lite trekk, men jeg ble ikke noe mindre forelsket i han av den grunn. Så ikke på han på noe annen måte av den grunn, vi hadde mye god sex for han var veldig flink med fingrene og sørget for at jeg fikk komme før han penetrerte meg. Siden jeg var forelsket nøt jeg jo også penetreringen, om ikke fysisk så ihvertfall emosjonelt, pga nærheten det ga meg til han. Så selvom en liten penis er nedtur, så vil nok aldri den kvinnen som liker personligheten din godt nok til å ha falt for deg og fått følelser for deg, ta avstand kun pga penisen din. De kvinnene som gjør det hadde du aldri kunnet bli seriøse med uansett fra dems side. Samme blir jo som kvinner som opererer seg, den mannen som elsker deg pga personligheten bryr seg ikke om du har filler i leppene eller ikke, mens andre menn vil jo få en nysgjerrighet på deg pga flydige vakre lepper/store pupper el., men at de liker dem vil jo ikke nødvendigvis bety at de faller for personligheten godt nok til et langvarig og seriøst forhold uansett. Anonymkode: 2918b...de7 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #185 Skrevet 7. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men kjære vene , DU er IKKE de fleste kvinner! Du er en kvinne! Undersøkelser, forskere og sexologer har faktisk statestikker på dette, som viser at DE FLESTE kvinner foretrekker en heller stor enn liten penis. Det er ikke snakk om tykkest mulig i denne tråden, det burde være åpenbart at man ikke mener balltre-tykk penis når man sier man heller vil ha en tykk fremfor tynn penis. Ts forteller han er unormalt tynn, og kvinner foretrekker normalt tykk eller tykkere. Det er fakta. Du må ikke blande det med megatykk og megakuk og tykkest som mulig finnes og går an. Men det er helt riktig, kvinner er forskjellige nedentil selv, men det går lite på størrelse og mere på hvor i syklusen man er, en penis som passer oss er jo det perfekte ja, ikke en penis som er for liten! Finnes helt sikkert kvinner som passer perfekt til ts sin tykkelse, men undersøkelser og flertallet kvinner forteller at penis heller skal være "tykk nok" , enn for tynn. Det er mye i hodet på mennene her ja, som tror de er utilstrekkelige, jeg mener ikke at alle med en litt tynnere penis enn gjennomsnittet skal operere seg, fordi som med kvinnelige underliv kommer peniser i alle varianter, og penis er ikke det eneste som betyr noe når man har sex med en kvinne. Stillinger og type bevegelser, og kompensasjon med hender og tunge har mer å si enn hvor stor eller liten staken som puttes inn og ut av en har å si, men forskning viser at man har større sjanse for å få orgasme av kun penetrering med en stor penis enn en liten. At kvinner ikke bryr seg om størrelse er tull, det er jo noe av det første man prøver å finne ut når man er på grensen til å ha sex med en mann, og noe av det første venninder spør om når de vet at man har fått seg noe. (Hvertfall i yngre alder hvor det er dagligdags å utlevere sexpartnerne sine, men begrenser omfanget av som eldre pga respekt for vedkommende og selvrespekt for eget sexliv, men størrelsen er ikke mindre viktig av den grunn) Jeg må være ærlig å si at det er flere menn jeg har trekt meg fra å ha sex med fordi jeg har holdt rundt penisen og funnet ut at den er for liten/tynn , MEN dette har kun vært på menn jeg ikke har noe romantiske følelser for. Jeg var stormforelsket i en som viste seg å hadde kjempetynn penis, det var et lite trekk, men jeg ble ikke noe mindre forelsket i han av den grunn. Så ikke på han på noe annen måte av den grunn, vi hadde mye god sex for han var veldig flink med fingrene og sørget for at jeg fikk komme før han penetrerte meg. Siden jeg var forelsket nøt jeg jo også penetreringen, om ikke fysisk så ihvertfall emosjonelt, pga nærheten det ga meg til han. Så selvom en liten penis er nedtur, så vil nok aldri den kvinnen som liker personligheten din godt nok til å ha falt for deg og fått følelser for deg, ta avstand kun pga penisen din. De kvinnene som gjør det hadde du aldri kunnet bli seriøse med uansett fra dems side. Samme blir jo som kvinner som opererer seg, den mannen som elsker deg pga personligheten bryr seg ikke om du har filler i leppene eller ikke, mens andre menn vil jo få en nysgjerrighet på deg pga flydige vakre lepper/store pupper el., men at de liker dem vil jo ikke nødvendigvis bety at de faller for personligheten godt nok til et langvarig og seriøst forhold uansett. Anonymkode: 2918b...de7 Det knekker meg å vite at kuken min er for tynn, så ser liksom ikke noe annet å gjøre enn operasjon. Skulle virkelig ønske det ikke var slik, at den var bra nok slik den er. Men det er kun ønsketenkning. Håper vitenskapen finner en bra løsning for forstørring av penis eller noe som totalt dreper ens sexlyst. Anonymkode: 575b5...60c 1
Sphere Skrevet 7. juni 2017 #186 Skrevet 7. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men kjære vene , DU er IKKE de fleste kvinner! Du er en kvinne! Undersøkelser, forskere og sexologer har faktisk statestikker på dette, som viser at DE FLESTE kvinner foretrekker en heller stor enn liten penis. Det er ikke snakk om tykkest mulig i denne tråden, det burde være åpenbart at man ikke mener balltre-tykk penis når man sier man heller vil ha en tykk fremfor tynn penis. Ts forteller han er unormalt tynn, og kvinner foretrekker normalt tykk eller tykkere. Det er fakta. Du må ikke blande det med megatykk og megakuk og tykkest som mulig finnes og går an. Men det er helt riktig, kvinner er forskjellige nedentil selv, men det går lite på størrelse og mere på hvor i syklusen man er, en penis som passer oss er jo det perfekte ja, ikke en penis som er for liten! Finnes helt sikkert kvinner som passer perfekt til ts sin tykkelse, men undersøkelser og flertallet kvinner forteller at penis heller skal være "tykk nok" , enn for tynn. Det er mye i hodet på mennene her ja, som tror de er utilstrekkelige, jeg mener ikke at alle med en litt tynnere penis enn gjennomsnittet skal operere seg, fordi som med kvinnelige underliv kommer peniser i alle varianter, og penis er ikke det eneste som betyr noe når man har sex med en kvinne. Stillinger og type bevegelser, og kompensasjon med hender og tunge har mer å si enn hvor stor eller liten staken som puttes inn og ut av en har å si, men forskning viser at man har større sjanse for å få orgasme av kun penetrering med en stor penis enn en liten. At kvinner ikke bryr seg om størrelse er tull, det er jo noe av det første man prøver å finne ut når man er på grensen til å ha sex med en mann, og noe av det første venninder spør om når de vet at man har fått seg noe. (Hvertfall i yngre alder hvor det er dagligdags å utlevere sexpartnerne sine, men begrenser omfanget av som eldre pga respekt for vedkommende og selvrespekt for eget sexliv, men størrelsen er ikke mindre viktig av den grunn) Jeg må være ærlig å si at det er flere menn jeg har trekt meg fra å ha sex med fordi jeg har holdt rundt penisen og funnet ut at den er for liten/tynn , MEN dette har kun vært på menn jeg ikke har noe romantiske følelser for. Jeg var stormforelsket i en som viste seg å hadde kjempetynn penis, det var et lite trekk, men jeg ble ikke noe mindre forelsket i han av den grunn. Så ikke på han på noe annen måte av den grunn, vi hadde mye god sex for han var veldig flink med fingrene og sørget for at jeg fikk komme før han penetrerte meg. Siden jeg var forelsket nøt jeg jo også penetreringen, om ikke fysisk så ihvertfall emosjonelt, pga nærheten det ga meg til han. Så selvom en liten penis er nedtur, så vil nok aldri den kvinnen som liker personligheten din godt nok til å ha falt for deg og fått følelser for deg, ta avstand kun pga penisen din. De kvinnene som gjør det hadde du aldri kunnet bli seriøse med uansett fra dems side. Samme blir jo som kvinner som opererer seg, den mannen som elsker deg pga personligheten bryr seg ikke om du har filler i leppene eller ikke, mens andre menn vil jo få en nysgjerrighet på deg pga flydige vakre lepper/store pupper el., men at de liker dem vil jo ikke nødvendigvis bety at de faller for personligheten godt nok til et langvarig og seriøst forhold uansett. Anonymkode: 2918b...de7 De fleste kvinner bryr seg ikke om størrelse, sier alle undersøkelser, sexologer, og forskere. Hvorfor du unnlater å nevne dette, er jo ganske merkelig. Det er ikke feil å like store peniser. Noen kvinner foretrekker store peniser fordi det tenner mentalt, passer dem bedre, og noen fordi de får livmorhalsorgasme. Problemet er når man presenterer sine egne preferanser som den eneste sannhet, når alt viser at de fleste faktisk ikke bryr seg. Det er kun ei som har trukket seg etter å ha sett min lille. Og min er liten. Noen har det vært så som så sex med, men de fleste har jeg hatt veldig god sex med. De har ikke brydd seg om min lille, og vi har sammen gjort det til gode opplevelser. Og de jeg har hatt middelmådig sex med, har fortalt meg i ettertid at det største hinderet var det mentale. At de hang seg opp i størrelsen og derfor manglet tenning. Så derfor ble de bare liggende i stedet for å gi det en sjanse. Og ja, kvinnelig romslighet og muskelbruk har også en sammenheng her. 1
Sphere Skrevet 7. juni 2017 #187 Skrevet 7. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk om du, under naturlige og riktige forhold, står der naken for henne og så plutselig kommer hun på noe hun måtte i stedet. Eller verre, så begynner hun å fnise eller le. Det vil være langt mer smertefullt enn noen som helst sex vil være god. Anonymkode: 568f4...ec9 Jeg som er langt dårligere stilt enn AB har kun opplevd en gang å bli avvist etter å ha vist meg fram. Så han kan slappe helt av med sin helt normale penis.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #188 Skrevet 7. juni 2017 3 timer siden, Sphere skrev: Jeg som er langt dårligere stilt enn AB har kun opplevd en gang å bli avvist etter å ha vist meg fram. Så han kan slappe helt av med sin helt normale penis. Har du hatt mange? Utifra hva du skriver virker det som om du har en betydelig lang liste og opptil flere FF. Anonymkode: da3a1...9c5 1
Sphere Skrevet 7. juni 2017 #189 Skrevet 7. juni 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt mange? Utifra hva du skriver virker det som om du har en betydelig lang liste og opptil flere FF. Anonymkode: da3a1...9c5 Alt er relativt. Jeg har nok erfaringer til å kunne ha en stemme iallefall, sagt sånn passe diplomatisk. Jeg liker sex.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #190 Skrevet 7. juni 2017 På 5.6.2017 den 23.56, AnonymBruker skrev: Jeg også får kjempelett rifter nedentil hvis fyren er over gjennomsnittet stor. Blir bare vondt og pleier å blø litt etterpå og kan ikke ha sex igjen på mange dager. Hadde det problemet i sist forhold jeg var i.. Anonymkode: d12f0...e0c Mannen min er nok noe over gjennomsnittet (har egentlig ikke peiling, for har ikke akkurat målt, og har ikke hundrevis å sammenlikne med heller), men han er ikke på noe vis enorm. Jeg tenker noen ganger at det hadde vært ok om han var litt tynnere, for jeg får rett og slett vondt noen ganger, kan fort få rifter etc. Jeg elsker ham jo, og vi har god sex, men han må være litt forsiktig. Så det er ikke slik at "jo større, jo bedre". Ikke for meg hvertfall. Det kommer jo an på kvinnen penisen skal inn i også! Anonymkode: 04c3c...652 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #191 Skrevet 7. juni 2017 Hadde vært fint om vi kvinner som foretrekker litt større penis enn gjennomsnittet ikke blir kalt for size queens. Det er vi ikke. Vi vil ikke ha størst mulig, men vi vil ha stor kuk som "sprenger litt" i musa fordi det gir g-punkt og livmorhalsorgasme samtidig som det føles helt sykt godt ut i åpningen når man blir utvidet litt. Og for meg som kommer vaginalt er det morsommere med en større penis, fordi den treffer alt samtidig. Noen har vært for små til at jeg kan oppnå livmorhalsorgasme. Helt ærlig et jo det en nedtur, for det er de beste og mest intense orgasmene. Likevel vil jeg ikke ha en penis over 16cm, for det gjør vondt for meg, spesielt om jeg skal ri. Betyr det at jeg foretrekker en 15cm lang penis at jeg er size queen? Jeg mener ikke det. De gangene jeg har pratet med venninner om penisstørrelse, har det alltid vært slik "jeg er heldig som har mann med stor penis", "trakk det lengste strået der ja *blunkblunk*", osv. Jeg har aldri hørt at noen har foretrukket mindre penis. Men selvfølgelig finnes de kvinnene, flere av dem er her i tråden og alle kan finne noen som passer dem. Alt dette sagt, en middels penis på gjennomsnittet er helt fint! Ikke kvi deg for å ha sex TS, 12 i omkrets ved roten er helt innafor! De fleste kvinner får liten nytelse av penetrering uansett hvor stor/bøyd/hard penis blir. Da tipper jeg det bare er greit å ha en penis som din som ikke gjør noe skade på de fleste. Du passer de fleste kvinner, gå og kos deg! Glem oss som foretrekker større, tenk slik at du sikkert hadde syntes at vi var for romslige for deg uansett dersom vi ikke brukte knipemusklene... Det går begge veier. Anonymkode: 241c4...c27 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #192 Skrevet 7. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært fint om vi kvinner som foretrekker litt større penis enn gjennomsnittet ikke blir kalt for size queens. Det er vi ikke. Vi vil ikke ha størst mulig, men vi vil ha stor kuk som "sprenger litt" i musa fordi det gir g-punkt og livmorhalsorgasme samtidig som det føles helt sykt godt ut i åpningen når man blir utvidet litt. Og for meg som kommer vaginalt er det morsommere med en større penis, fordi den treffer alt samtidig. Noen har vært for små til at jeg kan oppnå livmorhalsorgasme. Helt ærlig et jo det en nedtur, for det er de beste og mest intense orgasmene. Likevel vil jeg ikke ha en penis over 16cm, for det gjør vondt for meg, spesielt om jeg skal ri. Betyr det at jeg foretrekker en 15cm lang penis at jeg er size queen? Jeg mener ikke det. De gangene jeg har pratet med venninner om penisstørrelse, har det alltid vært slik "jeg er heldig som har mann med stor penis", "trakk det lengste strået der ja *blunkblunk*", osv. Jeg har aldri hørt at noen har foretrukket mindre penis. Men selvfølgelig finnes de kvinnene, flere av dem er her i tråden og alle kan finne noen som passer dem. Alt dette sagt, en middels penis på gjennomsnittet er helt fint! Ikke kvi deg for å ha sex TS, 12 i omkrets ved roten er helt innafor! De fleste kvinner får liten nytelse av penetrering uansett hvor stor/bøyd/hard penis blir. Da tipper jeg det bare er greit å ha en penis som din som ikke gjør noe skade på de fleste. Du passer de fleste kvinner, gå og kos deg! Glem oss som foretrekker større, tenk slik at du sikkert hadde syntes at vi var for romslige for deg uansett dersom vi ikke brukte knipemusklene... Det går begge veier. Anonymkode: 241c4...c27 Den størrelsen du sier er ok, er da den størrelsen jeg har oppfattet som for liten. Jeg har ca 15 cm lang og litt over 13 cm rundt, og jeg har alltid sett på meg selv som alt for liten. Har riktignok aldri fått tibakemelding på det, men har dog alltid ønsket meg en mye større. Og hvis jeg oppfatter deg riktig hadde du ikke sett på meg som for liten, enda du faktisk er opptatt av størrelsen? I så fall: You made my day Anonymkode: b4a82...575 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 7. juni 2017 #193 Skrevet 7. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den størrelsen du sier er ok, er da den størrelsen jeg har oppfattet som for liten. Jeg har ca 15 cm lang og litt over 13 cm rundt, og jeg har alltid sett på meg selv som alt for liten. Har riktignok aldri fått tibakemelding på det, men har dog alltid ønsket meg en mye større. Og hvis jeg oppfatter deg riktig hadde du ikke sett på meg som for liten, enda du faktisk er opptatt av størrelsen? I så fall: You made my day Anonymkode: b4a82...575 Du er definitivt ikke liten.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #194 Skrevet 7. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den størrelsen du sier er ok, er da den størrelsen jeg har oppfattet som for liten. Jeg har ca 15 cm lang og litt over 13 cm rundt, og jeg har alltid sett på meg selv som alt for liten. Har riktignok aldri fått tibakemelding på det, men har dog alltid ønsket meg en mye større. Og hvis jeg oppfatter deg riktig hadde du ikke sett på meg som for liten, enda du faktisk er opptatt av størrelsen? I så fall: You made my day Anonymkode: b4a82...575 Jeg har 14-15 cm lang og 13 rundt visst jeg legger godvilja til. Har aldri fått noen klager i mitt 20 års aktive sexliv. Må være en grunn for at flere gifte kvinner kommer til meg igjen... Anonymkode: feaab...e88 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #195 Skrevet 7. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 14-15 cm lang og 13 rundt visst jeg legger godvilja til. Har aldri fått noen klager i mitt 20 års aktive sexliv. Må være en grunn for at flere gifte kvinner kommer til meg igjen... Anonymkode: feaab...e88 Denne dagen blir bare bedre og bedre Anonymkode: b4a82...575
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #196 Skrevet 7. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den størrelsen du sier er ok, er da den størrelsen jeg har oppfattet som for liten. Jeg har ca 15 cm lang og litt over 13 cm rundt, og jeg har alltid sett på meg selv som alt for liten. Har riktignok aldri fått tibakemelding på det, men har dog alltid ønsket meg en mye større. Og hvis jeg oppfatter deg riktig hadde du ikke sett på meg som for liten, enda du faktisk er opptatt av størrelsen? I så fall: You made my day Anonymkode: b4a82...575 Så bra! Fint at du ble glad av innlegget mitt. Jeg er opptatt av størrelsen ja. 13cm omkrets er innafor! Den beste jeg har hatt var ca.16 rundt (ikke så lang, jeg kan ikke ha lange), men det var en opplevelse i seg selv. Han var stor nedentil OG god i senga. Forventer ikke såpass størrelse og må ikke ha det for å være fornøyd. Jeg må ha minst 12 rundt for å kjenne nok til klare å komme vaginalt. Jo mindre penis er, jo mer må jeg knipe. 12cm er nok til at jeg kjenner nok når jeg ikke kniper. Det er deilig å kunne slappe av i musklene der nede uten at det fører til at penetreringen blir kjedelig og nyttesløs. Det nok også mye psykisk tenning rundt dette, jeg tenner mye mer på en penis litt over gjennomsnittet. Å holde en sværing i hånda og nesten ikke få plass til den i munnen er sykt tennende for meg. Jeg elsker peniser og er en av de damene som kan bli våt av å se peniser på bilder på nettet. Men de må være av en viss størrelse, minst den størrelsen jeg snakker om. 13rundt og 15lang. Akkurat slik som din. Og det å virkelig kjenne at det er noe med en viss størrelse inni meg når han penetrerer er også deilig. Jeg blir veldig våt, så jeg tipper de med små peniser opplever meg som vid, så de liker vel ikke meg heller. 15cm lang er perfekt for å nå livmorhalsen min og dytte den inn på en måte som er god for meg (men smertefull for andre har jeg skjønt). Jeg har kort, men tydeligvis vid(?) skjede. Anonymkode: 241c4...c27
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #197 Skrevet 7. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den størrelsen du sier er ok, er da den størrelsen jeg har oppfattet som for liten. Jeg har ca 15 cm lang og litt over 13 cm rundt, og jeg har alltid sett på meg selv som alt for liten. Har riktignok aldri fått tibakemelding på det, men har dog alltid ønsket meg en mye større. Og hvis jeg oppfatter deg riktig hadde du ikke sett på meg som for liten, enda du faktisk er opptatt av størrelsen? I så fall: You made my day Anonymkode: b4a82...575 For å svare på spm ditt; jeg hadde IKKE ansett deg for å være liten. Jeg liker ikke lengre penis enn din, og du er stor nok i omkrets til at jeg kan slappe av i musklene der nede og likevel komme heftig. Anonymkode: 241c4...c27
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #198 Skrevet 7. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å svare på spm ditt; jeg hadde IKKE ansett deg for å være liten. Jeg liker ikke lengre penis enn din, og du er stor nok i omkrets til at jeg kan slappe av i musklene der nede og likevel komme heftig. Anonymkode: 241c4...c27 Er fortsatt happy selv om jeg ikke er 16 cm rundt. Bare det å være innafor er topp. Skal begynne å tro på min kone, som alltid har sagt at jeg er stor nok, men som jeg innerst inne aldri har trodd på. Anonymkode: b4a82...575
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #199 Skrevet 7. juni 2017 Fortsatt ingen på KG som har forstørret utstyret. Hvem blir den første til å gjøre det? Ville du som kvinne sponset mannen med kr 60000 hvis du hadde dem.- slik at din mann sitt utstyr ble "perfekt"? Anonymkode: 3c645...8db 1
SlemUlv Skrevet 7. juni 2017 #200 Skrevet 7. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fortsatt ingen på KG som har forstørret utstyret. Hvem blir den første til å gjøre det? Ville du som kvinne sponset mannen med kr 60000 hvis du hadde dem.- slik at din mann sitt utstyr ble "perfekt"? Anonymkode: 3c645...8db nei, om han ikke vet å bruke det han allerede har, blir det ikke bedre av en operasjon. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå