Gå til innhold

Penisforstørring, operasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen menn som lurker på dette forumet som har gått gjennom en penisforstørring? Hvis det er noen her, kunne dere ha delt deres erfaringer med det? Jeg er mest interessert i å fortykke penisen, så hvis det er noen som har gjort det hadde det vært fint å få svar på hvordan resultatet ble. Takk 

Anonymkode: 575b5...60c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer det samme. Gjelder både lengde og tykkelse her. 

Har lest og gjort research i flere måneder, men fortsatt føler jeg meg usikker. Vil også gjerne høre fra noen med erfaring, og ikke bare sykehusenes glansbilder.

Anonymkode: 2dcef...ab5

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlige tilbakemeldinger på han der, dessverre. Det mest realistiske og metoden som blir brukt her i Norge er vel å bruke fett fra andre steder på kroppen. Varierte tilbakemeldinger på denne metoden, så hadde vært gøy å høre fra noen som faktisk har gått i gjennom det. En ny teknikk som virker spennende er bruk av syntetisk materiale som vil omformes i det det ligger i penisen. Men denne metoden er vel ikke tilgjengelig i Norge ennå... Det mest idelle ville vært om vitenskapen kom så langt at man kunne starte en lokalisert pubertetsprosess, som hadde gjort at penisen vokste etter naturlig pubertet. Én dag, jeg drømmer :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

NAV burde dekket denne kostnaden.

Når det gjelder andre typer handikap får man dekket operasjon, for liten penis er også et handikap.

Kanskje burde det finnes en egen avdeling i handikapforbundet for menn med for liten penis slik at noen kan tale deres sak?

Anonymkode: b4a82...575

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder andre typer handikap får man dekket operasjon, for liten penis er også et handikap.

Kanskje burde det finnes en egen avdeling i handikapforbundet for menn med for liten penis slik at noen kan tale deres sak?

Det hadde vært fint å få dekket kostnaden, ja! Man kan vel også kalle det for et slags handikap hvis det å være mindre kapabel til å tilfredsstille en kvinne regnes som et handikap hehe

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig å få dette utført. Ingen på KG tydeligvis.

Anonymkode: 3c645...8db

Skrevet

Uffameg for noen triste menn her. Som skal bruke flere 100 000 på å få 2-3 cm mer på penisen sin. Dette var jammen meg en trist tråd. Ts har ingenting å bekymre seg for...såfremt han ikke har micropenis da. Er det for deg selv eller de damene du vil "imponere " du gjør dette for? 

Forresten. Jeg har hørt at de som tar slike operasjoner får mindre nytelse under sex og svakere orgasmer. Vil du virkelig ha det bare for å legge på noen cm? Dritt i hva damene sier. Tenk på deg selv

• Liker 7
Skrevet
20 minutter siden, squidboy skrev:

Dritt i hva damene sier. Tenk på deg selv

Mannfolk er langt mer opphengt i størrelsen en de aller fleste kvinner er. 
Ellers er jeg enig med deg, i at dette var en trist tråd. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, squidboy skrev:

Uffameg for noen triste menn her. Som skal bruke flere 100 000 på å få 2-3 cm mer på penisen sin. Dette var jammen meg en trist tråd. Ts har ingenting å bekymre seg for...såfremt han ikke har micropenis da. Er det for deg selv eller de damene du vil "imponere " du gjør dette for? 

Forresten. Jeg har hørt at de som tar slike operasjoner får mindre nytelse under sex og svakere orgasmer. Vil du virkelig ha det bare for å legge på noen cm? Dritt i hva damene sier. Tenk på deg selv

Den fortykkingen som gjøres i Norge koster ikke så mye som 20 000. Hvis jeg kunne fått bare 1-2 cm økning i omkrets så hadde det vært supert. Tykkere peniser føles jo bedre for kvinnen. Vil jo ikke ha en tynn en som dama ikke føler en gang. 

Derfor det hadde vært fint om det faktisk var noen som hadde gjennomgått denne operasjonen som kunne fortalt litt om sin erfaring. :)

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den fortykkingen som gjøres i Norge koster ikke så mye som 20 000. Hvis jeg kunne fått bare 1-2 cm økning i omkrets så hadde det vært supert. Tykkere peniser føles jo bedre for kvinnen. Vil jo ikke ha en tynn en som dama ikke føler en gang. 

Derfor det hadde vært fint om det faktisk var noen som hadde gjennomgått denne operasjonen som kunne fortalt litt om sin erfaring. :)

Den setningen bø lyde "Tykkere peniser føles jo bedre for NOEN kvinner". 

• Liker 5
Gjest Newroz
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liten penis er ikke et handicap, om du selv ikke gjør det til det da... 

Gjest Newroz
Skrevet

Så lenge du ikke har en mikropenis, som vel er en diagnose, så syns jeg du skal legge denne planen på hylla. Det virker ikke som det er noen gode metoder, og selv om det skulle være gode metoder innebærer vel de risiko. Tenk om du feks mister all følelse, eller ikke lenger kan få reisning? 

Lær deg heller å leve med penisen din som den er - det går nok helt fint! 

Gjest Newroz
Skrevet
6 minutter siden, kattepusen skrev:

Den setningen bø lyde "Tykkere peniser føles jo bedre for NOEN kvinner". 

Helt klart. Ikke alle kvinner er opptatt av størrelsen på penisen. 

Skrevet

Pump den opp med en sykkelpumpe før hver gang du skal pule. Funker fjell. 

AnonymBruker
Skrevet

Penisfortykkelse koster ikke 100.000 som nevnt over her. Akademi klinikken utfører mange sånne operasjoner daglig og det koster 20.000. Anbefales for de som sliter med selvbilde og det å tilfredstille en kvinne! Men husk på at det finnes flere metoder enn penis penetrering som kan tilfredstille en kvinne, så med mindre det er noe du plages mye med så er det ikke vits å operere.  
Men denne operasjonen , som går ut på å flytte fettceller, er ihvertfall mye mindre risikabel enn kjønnsleppe operasjoner , og jeg ser ikke noe grunn til at man ikke skal gjøre det om man virkelig mener det vil hjelpe en :)

Kjenner en med mikropenis som gjorde både fortykkelse og forlengelse og han lever som en "Don" i oslos gater nå fra å hatt angst og suicidal i alle år før

https://www.akademikliniken.no/no/penisfortykkelse/

Anonymkode: 2918b...de7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Newroz skrev:

Helt klart. Ikke alle kvinner er opptatt av størrelsen på penisen. 

Kanskje det ikke er det viktigste i et forhold, men det er ikke til å stikke under en stol at en tykkere penis gir en bedre følelse for dama. Den strekker og utvider mer, en følelse jeg neppe klarer å skape med min tykkelse. Jeg har lest for mange erfaringer blant kvinner hvor mye deiligere den følelsen er. Si det fantes en magisk pille som gjorde en penisen plutselig ble tykkere uten noen bieffekter. Hvis menn med samme tykkelse som meg og er i et forhold fikk muligheten til å ta en slik pille, tror jeg ikke dama hadde protestert.

• Liker 3
Gjest Newroz
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det ikke er det viktigste i et forhold, men det er ikke til å stikke under en stol at en tykkere penis gir en bedre følelse for dama. Den strekker og utvider mer, en følelse jeg neppe klarer å skape med min tykkelse. Jeg har lest for mange erfaringer blant kvinner hvor mye deiligere den følelsen er. Si det fantes en magisk pille som gjorde en penisen plutselig ble tykkere uten noen bieffekter. Hvis menn med samme tykkelse som meg og er i et forhold fikk muligheten til å ta en slik pille, tror jeg ikke dama hadde protestert.

For noen kan det gi bedre følelse, for andre så er det ikke en tykke penis behagelig eller noe man "trenger". Videre er det så utrolig mye annet man kan gjøre som er godt. 

Men det finnes ikke en slik pille. Hvis du skal få en større penis så kommer du til å måtte utsette deg selv for en risiko? Er du villig til å ta den? Tenk om det går til dunas og du ikke lenger kan ha sex i verste fall. Er det ikke bedre å lære seg å være fornøyd med det du har, og heller fokusere på noe annet enn kun penetrering og tykkelsen på penisen? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen så glemmer du å ta ned ordet "noen".. for dette gjelder langt fra alle. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en med mikropenis som gjorde både fortykkelse og forlengelse og han lever som en "Don" i oslos gater nå fra å hatt angst og suicidal i alle år før

I dette perspektivet er noen titalls tusener en liten pris å betale.

Anonymkode: 2dcef...ab5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...