AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Har lyst å ta tatovering, men ikke så dyr. Skal til utlandet i sommer og tenker på mulighetene for å ta det der i stedet. Tatoveringen er ikke så stor og ikke så avansert. Tenker i såfall å ta siste dagen pga bading, sol, svette osv. Skal sannsynligvis til Barcelona og Praha eller Budapest. Har dere steder å anbefale? Anonymkode: 25c26...302
mapanda Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Anbefaler at du tar den i Norge, bedre å bruke et par tusen ekstra her enn å måtte senere betale for hudskader evt reaksjoner på tatoveringen 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Jeg skal ta i England i sommer fordi det lokale tatoveringsstudioet her i Norge er dårlig. Men jeg har gjort MASSE reasearch og funnet et studio som er et av de beste og jeg har valgt disse fordi de er svært opptatt av god hygiene. Når du finner ut hvor du skal må du sjekke om det er gode studioer dit du skal og hvordan de stiller seg i forhold til hygiene. Jeg betaler ikke så mye mindre for en tatovering der jeg skal i forhold til Norge, så jeg gjør det ikke for prisen, men for resultatet. Anonymkode: 0ace3...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå