Gå til innhold

Hvordan ser man om en mann er interessert vs. bare vil pule?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja hvordan finner man ut dette, helst på et tidlig tidspunkt? Må de si det rett ut for at det skal være tilfelle, eller oppfører de seg annerledes?

Anonymkode: 651b5...99d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nytter ikke å spørre da det er lett for mange å lyve. Se hvor interessert han er i deg som person, ikke hva du har mellom beina. Spørsmål han stiller deg om deg og dine meninger, opplevelser. Hvor lang tid bruker han før han prøver seg på deg. Vil han kun møtes på kvelden?

Anonymkode: 4ae7b...b20

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De færreste sier det rett ut med mindre de blir spurt, og selv da så er det enkelte som lyver, fordi de frykter at de da mister tilgangen til sex. Det er noe man må finne ut av selv, og teste. Introduserer han deg for venner, snakker han om felles drømmer og mål med livet, planlegger man reiser sammen eller drar på reiser sammen, er han stolt av deg og ønsker å tilbringe tid med deg både på dagen og kvelden, snakker han med deg om dype ting eller bare overfladisk, betror han seg til deg som en han stoler på og vil bli kjent med på innsiden, legger han ut bilder av dere sammen, osvosvosvosvosv

Anonymkode: acece...de2

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvordan finner man ut dette, helst på et tidlig tidspunkt? Må de si det rett ut for at det skal være tilfelle, eller oppfører de seg annerledes?

#shittest ..du må heve kvaliteten på dine shittester betraktelig om du føler at dette er noe å spørre om. 

AnonymBruker
Skrevet

Pass opp for dem som slenger dritt om hvor udugelige alle eksene deres er og hvor mye det var deres feil at forholdet ikke fungerte og løp det beina bærer deg sekundet du hører noe ala: "jeg er ikke klar for forhold"/ "vil ta det rolig"/"vil ikke definere noe"/"trenger rom" og "Du tar vel abort om du blir gravid?" ikke minst. Ellers se på handlingene hans, de fleste får en rakett i rompa hvis noen er viktige for dem. 

Anonymkode: f4198...2ab

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det har mye i si hvordan du selv opptrer ts. Jeg har aldri møtt menn som kun er interessert å komme ned i buksa mi, de har alltid vært interesserte i meg som person...min helhet.....

Anonymkode: dafcb...cf7

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har mye i si hvordan du selv opptrer ts. Jeg har aldri møtt menn som kun er interessert å komme ned i buksa mi, de har alltid vært interesserte i meg som person...min helhet.....

Feil ..det blir vel mer rett å si følgende:

Du har altids hatt gode nok #shittester til å sile ut de mennene som var ute å BARE komme ned i buksa de.
Såpass må du kunne si om du skal tilføre noe verdi i denne diskusjonen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Xcase33 skrev:

Feil ..det blir vel mer rett å si følgende:

Du har altids hatt gode nok #shittester til å sile ut de mennene som var ute å BARE komme ned i buksa de.
Såpass må du kunne si om du skal tilføre noe verdi i denne diskusjonen? 

Gode nok shittester? Hva er shittester? Jeg har god intuisjon, hvis det er det du mener;)

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gode nok shittester? Hva er shittester? Jeg har god intuisjon, hvis det er det du mener;)

Google søk??

Skrevet

På slutten av 1. daten, spørr han hva dine øyen farger er. Er han interessert i deg så burde han har lagt merke til det.

Tro meg, dere kommer til å bli overrasket over hvor mange som bommer på det :P 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, John_Felipe skrev:

På slutten av 1. daten, spørr han hva dine øyen farger er. Er han interessert i deg så burde han har lagt merke til det.

En fullstendig idiotisk måte å gjøre det på. Jeg legger for eksempel ikke nødvendigvis merke til slikt selv om jeg faller hodestups for jenta.

• Liker 4
Skrevet

Er vell bare å vente med å ligge med han og se om han fortsatt er interessert? Er han kun ute etter noe lettvint finnes det da enklere "kandidater". 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, herzeleid skrev:

Er vell bare å vente med å ligge med han og se om han fortsatt er interessert? Er han kun ute etter noe lettvint finnes det da enklere "kandidater". 

Nope trenger ikke ha noe å si. Jeg har ventet med sex i flere mnd, mannen har vært kjempeinteressert, plutselig er han borte som en fjert i solnedgang. Sånn er  de fleste menn dessverre, kan ikke stole på de. Må bare se hva de gjør som flere skriver. 

Anonymkode: e50bc...085

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: b340b...6b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste menn vil er å pule.

Anonymkode: c169f...111

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope trenger ikke ha noe å si. Jeg har ventet med sex i flere mnd, mannen har vært kjempeinteressert, plutselig er han borte som en fjert i solnedgang. Sånn er  de fleste menn dessverre, kan ikke stole på de. Må bare se hva de gjør som flere skriver. 

Anonymkode: e50bc...085

Har sikkert litt enkel form for humor, men bare elsker sånne formuleringer. :ler:

Anonymkode: 3a3ac...1a4

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pass opp for dem som slenger dritt om hvor udugelige alle eksene deres er og hvor mye det var deres feil at forholdet ikke fungerte og løp det beina bærer deg sekundet du hører noe ala: "jeg er ikke klar for forhold"/ "vil ta det rolig"/"vil ikke definere noe"/"trenger rom" og "Du tar vel abort om du blir gravid?" ikke minst. Ellers se på handlingene hans, de fleste får en rakett i rompa hvis noen er viktige for dem. 

Anonymkode: f4198...2ab

Haha, kjenner en sånn. Luktet lunta med han og kom meg unna. Nå har han enda et havarert ekteskap bak seg, og det var ikke hans feil det heller. TS

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Xcase33 skrev:

#shittest ..du må heve kvaliteten på dine shittester betraktelig om du føler at dette er noe å spørre om. 

Har du en god en?

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, John_Felipe skrev:

Hehe, eller hva jeg heter? Var en som bommet på det. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...