Gå til innhold

Stor vektnedgang og kjærlighetsliv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått fra å være 126 kg (170 cm) til å bli 72 kg så har gått ned utrolig mye. Og etter dette har jeg et ganske stort problem med å stole på menn. Det har seg slik at jeg har vært veldig betatt av en fyr en god stund, og vi har alltid hatt en god kjemi, men bare som venner. Nå er han interessert i meg, og ønsker at vi skal prøve å få til noe mer enn et vennskap. Men det eneste jeg klarer å tenke med meg selv er at han er interessert i meg nå- nå som jeg er "fin nok". Jeg skjønner jo og har full forståelse for at om man plutselig finner ei dame fin utseendes messig når man allerede har god kjemi, så er det slik det bare er, men lurer på om noen har noen tips? Bør jeg gå for det? Eller bør jeg finne en ny som ikke "kjenner den gamle meg"? 

Anonymkode: e2b7e...215

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke... 😉

AnonymBruker
Skrevet

Sorry altså, men har ikke møtt en mann enda som ikke brydde seg om at jeg var slank, og sånn er det bare. På den positive siden, så trenger du ikke være så snill og grei lengre mot dem. I tilfelle du var det før. 

Anonymkode: dd0ac...58a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry altså, men har ikke møtt en mann enda som ikke brydde seg om at jeg var slank, og sånn er det bare. På den positive siden, så trenger du ikke være så snill og grei lengre mot dem. I tilfelle du var det før. 

Herregud, for et teit innlegg. Ja, det er ingen hemmelighet at de fleste av oss, jeg også, synes det å være slank er finest! Når det er sagt, har jeg dessverre nesten aldri vært slank. Har alltid hatt noen ekstra kg. Da er jeg jo ikke attraktiv for alle menn, men jeg har likevel tiltrukket meg menn som liker meg og min figur også. Så selv om du har møtt en type menn, betyr det ikke at alle er sånn. Og snill og grei skal man være mot folk, med mindre man er ei skikkelig drittkjerring. 

Anonymkode: f5567...38f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Merker stor forskjell på interessen fra menn selv ved vektnedgang. Jeg har ett intervall på +- 10kg. Når jeg er på det laveste renner det inn med tilbud, til og med flere som vil betale for sex med meg da!

Forstår godt du tenker slik du gjør. Med alderen har jeg blitt temmelig kynisk.

Du kan jo prøve litt forsiktig med han, kanskje en date eller to. Men hold igjen på sexen!

Anonymkode: 22ea7...e86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde du deg på han før du slanket deg og ble avvist?

ellers bør det ikke ha noe å si. 

Anonymkode: 6af85...f78

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått fra å være 126 kg (170 cm) til å bli 72 kg så har gått ned utrolig mye. Og etter dette har jeg et ganske stort problem med å stole på menn. Det har seg slik at jeg har vært veldig betatt av en fyr en god stund, og vi har alltid hatt en god kjemi, men bare som venner. Nå er han interessert i meg, og ønsker at vi skal prøve å få til noe mer enn et vennskap. Men det eneste jeg klarer å tenke med meg selv er at han er interessert i meg nå- nå som jeg er "fin nok". Jeg skjønner jo og har full forståelse for at om man plutselig finner ei dame fin utseendes messig når man allerede har god kjemi, så er det slik det bare er, men lurer på om noen har noen tips? Bør jeg gå for det? Eller bør jeg finne en ny som ikke "kjenner den gamle meg"? 

Jeg hadde nok ønsket meg en fyr som ville mer enn å "prøve å få til noe mer enn et vennskap"...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har selv gått ned ca 20 kg nylig og de som plutselig er interessert nå, de får bare ha det så godt. Jeg tar ikke i dem med ildtang. Var jeg ikke god nok før, så er ikke de gode nok nå. 

Anonymkode: a02e4...da9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 5.6.2017 den 1.29, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med vektnedgangen! Kan du fortelle meg hva du har gjort for å gå ned så mye i vekt? 

Anonymkode: bffae...32a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan skrive under på dette med lav vekt og interesse. Jeg er identisk tvilling og blir aldri bedt på date fordi jeg er 20 kg tyngre enn min tvilling. Tvillingen min derimot, kan vrake og velge. 

Anonymkode: 01844...781

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det du føler for. Du har ganske mye mer tyngde i å avvise han for å være overfladisk enn han hadde til å avvise deg fordi du var tjukk. Men aberet er at de fleste menn er fryktelig idiotiske på det feltet der så spørs om du ville følt deg tryggere med noen andre, som du kanskje ikke liker like godt? De legger stor vekt på utseende. Men det gjelder ikke bare om damer har noen kilo for mye da om det hjelper deg, det er alt! En dame som aldri har brydd seg om klær, men ble piffet opp av en venninne med bedre smak kunne opplevd akkurat det samme som deg. Så spørsmålet er bare om du ikke bare må godta at de fleste menn er sånn. Det er sikkert unntak men jeg har ikke møtt noen av de for å si det sånn...

Anonymkode: 4e856...298

AnonymBruker
Skrevet
På 5.6.2017 den 12.01, AnonymBruker skrev:

Herregud, for et teit innlegg. Ja, det er ingen hemmelighet at de fleste av oss, jeg også, synes det å være slank er finest! Når det er sagt, har jeg dessverre nesten aldri vært slank. Har alltid hatt noen ekstra kg. Da er jeg jo ikke attraktiv for alle menn, men jeg har likevel tiltrukket meg menn som liker meg og min figur også. Så selv om du har møtt en type menn, betyr det ikke at alle er sånn. Og snill og grei skal man være mot folk, med mindre man er ei skikkelig drittkjerring. 

Anonymkode: f5567...38f

Det var da voldsomt...

Skrevet

Dere er venner, han kjente deg antageligvis godt før du gikk ned i vekt. Men først nå når du er blitt slank så er du god nok til å være kjærestemateriale for han. Akkurat det hadde gjort meg skeptisk til hvor redelig intensjonene hans faktisk er.

Men på den andre siden så kan du ha forandret deg under vektnedgangen. Kanskje har du bedre selvtillit og en annen utstråling nå, og det har gjort at han har fått øynene opp for deg. En annen ting, er det verdt å risikere ett vennskap? Mitt råd er iallefall å ta det med ro, gi deg selv tid til å analysere egne følelser før du hopper i det.

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, Elliespelli skrev:

Dere er venner, han kjente deg antageligvis godt før du gikk ned i vekt. Men først nå når du er blitt slank så er du god nok til å være kjærestemateriale for han. Akkurat det hadde gjort meg skeptisk til hvor redelig intensjonene hans faktisk er.

Men på den andre siden så kan du ha forandret deg under vektnedgangen. Kanskje har du bedre selvtillit og en annen utstråling nå, og det har gjort at han har fått øynene opp for deg. En annen ting, er det verdt å risikere ett vennskap? Mitt råd er iallefall å ta det med ro, gi deg selv tid til å analysere egne følelser før du hopper i det.

Er helt enig.

Selv gikk jeg ned mye og jeg ble gladere og litt mer selvsikker. Opplevde at menn ble litt mer interessert. Tror nok at jeg fikk en annen utstråling. Turte også å snakke mer med menn.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så rart om han vil være kjæreste nå? Han har jo alltid likt deg om dere har vært venner, men man skal faktisk ha en seksuell tiltrekning og tenne på en man vil ha som kjæreste, det er jo dette som skiller vennskapsforhold og kjærlighetsforhold. Det er jo også forståelig at noen eller ganske mange ikke tenner på overvekt uansett om personen har aldri så fin personlighet. Så at du nå er også en han  tiltrekkes fysisk av i tillegg til at han liker personligheten din ser jeg ikke på som at "nå er du fin nok til å være mer enn venner" men at han alltid har likt deg, men at han nå også er fysisk tiltrukket og ønsker deg som kjæreste. Ta det positivt du 😊

Anonymkode: f97e7...8de

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...