AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg har akkurat flyttet til Grenland og kjenner ikke så mange. Derfor lurte jeg på om noen herfra har noen tips til noen aktiviteter i området som er sosiale og hvor det er lett å bli kjent med nye mennesker. Jeg er i slutten av 20 årene. Anonymkode: dc00a...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Del Skrevet 5. juni 2017 - Klatring i Langesund - Quiz på Jimmys Porsgrunn og BAR Skien - Folque i Skien arrangerer ofte ulike ting som er sosialt ellers så skjer det svært lite her dessverre.. Anonymkode: 152ef...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pikeninord Skrevet 6. juni 2017 #3 Del Skrevet 6. juni 2017 Hei :-) vet desverre ikke om aktiviteter der det er lett å bli kjent med nye mennesker i Grenland. Men hvis du er interessert, så kan du jo sende meg en melding. Jeg er i midten av 20 årene, liker turer i fjell og mark, trening, cafebesøk, rolige lørdager med eller uten et glass vin og mye mer. Jeg flytter desverre til Oslo for sommeren om noen dager, men jeg er tilbake i Grenland i August :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå