AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 I en annen tråd var det noen som kommenterte en dame som var "elendig i senga". Tråden handlet om noe annet og jeg finner den ikke tilbake, men - hvordan er damer som blir oppfattet (av noen) som elendige i senga? Tenker de kun på seg selv? Sier nei til alt som foreslås? Stive i hoftene? Jeg har lurt litt på dette i dag. (Hører gjerne også om hvordan menn elendige i senga hvis noen hadde noe på hjertet der altså) Anonymkode: a84f4...87e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Menn: ut-inn-ut-inn-ferdig-zzzzzz, helt uten forspill, kyss og kos. Damer: ut fra mennenes svar i andre tråder: stille og lydløse. Så er det viktig å huske at hun som var elendig med Per, kan være fantastisk med Ola, fordi Ola klarer å få det frem i henne Anonymkode: ca443...5b4 5
Thyra Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Kvinner er elendige i senga hvis de ikke klarer å gi inntrykk av at HAN er god i senga. Dårlige til å fake, rett og slett. 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Når de ligger rolig som potetsekker uten hverken lyd eller bevegelse, og bare forventer at mannen gjør all jobben. Anonymkode: 34510...127 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Er du redd for at du er elendig i senga, TS? Anonymkode: 0b17f...12f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 Dårlig i senga er vel det samme som å ikke nyte sex eller klare å ta ansvar for egen nytelse. Jeg liker ikke uttrykket, sex er ikke en jobb eller kunstform akkurat. Det dreier seg mer om kommunikasjon og den må gå begge veier. Anonymkode: cc434...634 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når de ligger rolig som potetsekker uten hverken lyd eller bevegelse, og bare forventer at mannen gjør all jobben. Anonymkode: 34510...127 Kanskje de ligger slik fordi HAN er dårlig i senga? Eller fordi han har mast seg til sex? Anonymkode: d90f0...e40 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #8 Skrevet 4. juni 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du redd for at du er elendig i senga, TS? Anonymkode: 0b17f...12f Hehe, nei. Jeg ble rett og slett nysgjerrig. Damer sier kanskje oftere at menn er dårlige elskere og da handler det som regel om menn som kun tenker på seg selv og er ferdige når de er ferdige. Lurte på om det samme gjald for damer som var elendige i senga, at de var gedigne egoister :.glis: Men ok, damer som ligger som musestille potetsekker altså. Det var jo kjedelig, mitt alternativ hadde vært gøyere. TS Anonymkode: a84f4...87e
stan Skrevet 4. juni 2017 #9 Skrevet 4. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så er det viktig å huske at hun som var elendig med Per, kan være fantastisk med Ola, fordi Ola klarer å få det frem i henne Anonymkode: ca443...5b4 Jeg vet ikke om jeg var elendig med eksen, hun klagde aldri. Men med dama nå har jeg blitt en "sex-gud", alt er bare mer, bedre og kraftigere. Kanskje det bare er at vi matcher så godt.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #10 Skrevet 4. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de ligger slik fordi HAN er dårlig i senga? Eller fordi han har mast seg til sex? Anonymkode: d90f0...e40 Det var jo et helt latterlig syn på sex! Fordi den ene er dårlig i senga, skal den andre bare gi opp og ikke gjøre noe med saken? Jeg har møtt menn som er dårlige, dvs tar lite initiativ og bare legger seg på rygg. Da viser jeg og sier hva jeg vil de skal gjøre, og drar de med oppover. Jeg kan da ikke bare legge meg ned?! Hvis mannen har mast seg til sex får man enten gi han skikkelig sex, eller si nei. Så enkelt. Har man ikke lyst er det bedre å droppe sex, eller gi en blowjob, fremfor å leke død og demonstrere hvor lite lyst man har. Man får jo ikke mer lyst av å stenge av! Anonymkode: 34510...127 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #11 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var jo et helt latterlig syn på sex! Fordi den ene er dårlig i senga, skal den andre bare gi opp og ikke gjøre noe med saken? Jeg har møtt menn som er dårlige, dvs tar lite initiativ og bare legger seg på rygg. Da viser jeg og sier hva jeg vil de skal gjøre, og drar de med oppover. Jeg kan da ikke bare legge meg ned?! Hvis mannen har mast seg til sex får man enten gi han skikkelig sex, eller si nei. Så enkelt. Har man ikke lyst er det bedre å droppe sex, eller gi en blowjob, fremfor å leke død og demonstrere hvor lite lyst man har. Man får jo ikke mer lyst av å stenge av! Anonymkode: 34510...127 Så er det jo enkelte menn som blir innmari sure om de ikke får (nok) sex. Så galt blir det om hun sier nei, og galt blir det om hun bare ligger der. Ikke rart mange jenter faker. Har man ikke lyst på sex har man vel ikke lyst til å gi blowjob heller. Anonymkode: d90f0...e40 9
FluffyJuggernaut Skrevet 4. juni 2017 #12 Skrevet 4. juni 2017 Når man er egoistisk og kun bryr seg om egen nytelse.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #13 Skrevet 4. juni 2017 En stor andel av kvinnene har det for seg at sexen og at hun skal komme er helt og holdent mannes oppgave. "Fikk han deg til komme?" Du har hun passive. Hun som bare ligger der og ikke gir noe respons på om hun nyter akten eller ei. Hun som ikke tar initiativ til stillinger hun liker, eller gir generell veiledning på hva hun liker, for dette varier med damene, og menn er ikke tankelesere. Anonymkode: 73ce6...8b9 1
squidboy Skrevet 4. juni 2017 #14 Skrevet 4. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I en annen tråd var det noen som kommenterte en dame som var "elendig i senga". Tråden handlet om noe annet og jeg finner den ikke tilbake, men - hvordan er damer som blir oppfattet (av noen) som elendige i senga? Tenker de kun på seg selv? Sier nei til alt som foreslås? Stive i hoftene? Jeg har lurt litt på dette i dag. (Hører gjerne også om hvordan menn elendige i senga hvis noen hadde noe på hjertet der altså) Anonymkode: a84f4...87e Jeg tror at de i fleste tilfeller så er bare folk ikke kompatibel med hverandre enda. Folk er vandt til forskjellige ting i sengen. Så en veldig erfaren kvinne som liker det raskt og hardt kan oppleves som dårlig i sengen for en mann som liker det rolig og bruker god tid på seg. Men slik som jeg har erfart og det jeg hører andre menn snakker om. Er kvinner som bare ligger der og tar imot og ikke gjør framstøt. Er alt for passiv. Samtidig dårlig til å suge. Bruker tenner på oralsex og ikke kan kline eller noe forspill. Det er veldig sjeldent jeg har vært borti slike kvinner. De fleste er flink i sengen selv om ikke alle er kompatibel med hverandre
Lattea Skrevet 4. juni 2017 #15 Skrevet 4. juni 2017 Er man dårlig i senga dersom man gir mannen litt passiv sex fordi han har lyst og ikke du selv? 1
squidboy Skrevet 4. juni 2017 #16 Skrevet 4. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hehe, nei. Jeg ble rett og slett nysgjerrig. Damer sier kanskje oftere at menn er dårlige elskere og da handler det som regel om menn som kun tenker på seg selv og er ferdige når de er ferdige. Lurte på om det samme gjald for damer som var elendige i senga, at de var gedigne egoister :.glis: Men ok, damer som ligger som musestille potetsekker altså. Det var jo kjedelig, mitt alternativ hadde vært gøyere. TS Anonymkode: a84f4...87e Helt vanlig det for menn om de ikke har behov for å se den damen igjen. Da kan de fint tenke på seg selv. Få orgasme og ferdig med det uten å tenke på damen.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #17 Skrevet 4. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: En stor andel av kvinnene har det for seg at sexen og at hun skal komme er helt og holdent mannes oppgave. "Fikk han deg til komme?" Du har hun passive. Hun som bare ligger der og ikke gir noe respons på om hun nyter akten eller ei. Hun som ikke tar initiativ til stillinger hun liker, eller gir generell veiledning på hva hun liker, for dette varier med damene, og menn er ikke tankelesere. Anonymkode: 73ce6...8b9 Og så har du de mennene som forventer at hun skal komme av kun penetrering og blir sure om hun hjelper til selv ved å stimulere klitoris. Anonymkode: d90f0...e40 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #18 Skrevet 4. juni 2017 Tenker det følger personlighetstypen. Dårlig selvtillit og andre enden av spektrumet super egoist..er begge elendige med andre mennesker. Anonymkode: c4792...781 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #19 Skrevet 4. juni 2017 5 minutter siden, squidboy skrev: Jeg tror at de i fleste tilfeller så er bare folk ikke kompatibel med hverandre enda. Folk er vandt til forskjellige ting i sengen. Så en veldig erfaren kvinne som liker det raskt og hardt kan oppleves som dårlig i sengen for en mann som liker det rolig og bruker god tid på seg. Men slik som jeg har erfart og det jeg hører andre menn snakker om. Er kvinner som bare ligger der og tar imot og ikke gjør framstøt. Er alt for passiv. Samtidig dårlig til å suge. Bruker tenner på oralsex og ikke kan kline eller noe forspill. Det er veldig sjeldent jeg har vært borti slike kvinner. De fleste er flink i sengen selv om ikke alle er kompatibel med hverandre Hvis hun er VELDIG passiv burde kanskje mannen stoppe opp og forsikre seg om at hun egentlig vil, i stedet for å bare klage over at hun er dårlig i senga. Det er kanskje det de tenker de som har sex med sovende eller døddrukne kvinner også, at de er dårlige i senga... Anonymkode: d90f0...e40 5 1
Thyra Skrevet 4. juni 2017 #20 Skrevet 4. juni 2017 7 minutter siden, squidboy skrev: Helt vanlig det for menn om de ikke har behov for å se den damen igjen. Da kan de fint tenke på seg selv. Få orgasme og ferdig med det uten å tenke på damen. Da burde de heller ta seg en runk. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå